mista

problem z odpalaniem

Polecane posty

mista    0
Witam 

Mam problem z odpalaniem t25. Aby u mnie odpalić ruska trzeba nacheltac sie z 30 razy i dopiero odpali inna sytuacja jest 

gdy przed odpaleniem psikne autostratem(plakiem) we wlot powietrza i wtedy odpala mi za 1 razem dodam że mam 

nowy rozrusznik szybkoobrotowy nowe akumlatory obroty silnika są tak szybkie że powinien palić ale jednak nie 

pali podgrzewanie świecą nic nie daje. Gdy już odpale na tym asutostarcie (plak) jeżeli długo pochodzi  a potem go 

zgasze tez odpali o 1 raz bez autostartu (plak) nie wiem co jest na rzezczy i potrzebuje waszej pomocy

Edytowano przez mista

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mista    0

od samego początku miałem tak samo że tak ciężko palił  to zawsze kupywałem te plaki a ja chce normalnie opdpalac sowjego ruska. Po za tym żeby było lepiej kupywałem filtry paliwa i filtr powietrza nic jednak sie nie poprawiło paliwo zawsze jest u mnie dobre

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wujekk110    45

Przyczyn może być wiele. Niskie cisnienie sprężania, z powodu złego ustawienia zaworów lub wypalenia ich gniazd, zużycie tłoków i pierścleni tłokowych. Niedomagania ze strony układu zasilania w paliwo- pompa wtryskowa, wtryskiwacze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

szybkie kręcenie i problem z rozruchem = brak kompresji


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peter83    0

Zbyszek nie zawsze tak jest że winą jest brak kompresji ale jak najbardziej możesz mieć racje. Ja sprawdziłbym najpierw kat wtrysku i końcówki. Jak te będą dobre to jak powiedział Zbyszek kompresja jest do bani.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj