gienek1312

Duzy dum z komina zetor 5211

Polecane posty

gienek1312    0

Witam,

Mam taki problem w moim zetorze 5211 tzn. gdy uruchomię silnik strasznie kopci na niebiesko

Ktoś wie co moze byc tego przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cinek1808    1746

jak końcówki to by na czarno kopcił a jak an niebiesko to olej znajduje się w komorze spalania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Olej w komorze spalania w 99% oznacza zużye pierścienie i silnik po prostu bierze olej.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid2m    1

Czyli należałoby wymienić pierścienie + tłoki, ewentualnie tuleje gdyby były przydarte?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek88    2

Mam ten sam problem. Jak ściągnę kolektor wydechowy to mi dymi na zimnym z trzeciego cylindra nawet teraz latem.Postepowało to z roku na rok coraz mocniej.

Było robione:

-trzy różne zestawy końcówek wtrysków

-cały zestaw naprawczy na trzecim cylindrze

-cisnienie na wtryskach ustawiane od 150 do 200

-pompa u regeneracji i w kolejnym zakładzie sprawdzana

-wyciągany wałek rozrządu

-regulacja zaworów

- sprawdzenie lasek popychaczy

-rozebranie całego rozrządu i przestawianie na kołach pompy i rozrządu o ząbek w prawo i w lewo

- przestawienie na sprzęgiełku pompy

-sprawdzenie filtrów paliwowych i podanie paliwa z bańki z góry

-sprawdzanie na różnych paliwach, nawet opałówce

-założona trzecia pompka zasilająca

-wymieniony zaworek na zwrotny na pompie

-podmieniona pompa paliwowa od innego zetora

-głowice zamieniane między sobą i dane do sprawdzenia do zakładu

-sprawdzenie pojemności komór tłoków i korbowodów

-sprawdzana kompresja na wszystkich cylindrach

i pewnie coś by sie jeszcze znalazło...

 

Ma ktoś jakiś pomysł?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

u mnie tez dymi jak opętany jak zimy ale chodzi rowno oleju nie bierze , jak sie rozgrzeje to pod obciazeniem prawie dymku nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

Podkładki pod wtryskami mają znaczenie,fabrycznie nie było.U mnie dymi z pierwszego.Po wyjęciu podkładki się poprawiło chociaż nie do końca.Prawdopodobnie wtrysk za mało wystaje z głowicy.Pompa musi być dobrze ustawiona ,nie tylko równe dawki ale i kąt początku wtrysku każdej sekcji musi być taki sam.Jak ustawiacie kąt pw. z gazem na max to niestety na znaki na kole zamachowym nie pasuje,tylko wychodzi póżniej na około 10stopni przed gmp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez kamil5421
      Witam. Posiadam Ciągnik zetor Forterra 125 i mam w nim tuz z WOM . lecz wałek raczej kręci się w przeciwnym kierunku , gdyż jak podłącze  jakąś maszynę to maszyna stoi a sprzęgło wałka chodzi jakby na " luzie " czy jest mozliwość zmiany obrotów w przekładni WOM . w załaczniku zdjęcie poglądowe ze strzałka obrotu wałka ,



    • Przez kamil5421
      Witam tak jak w temacie. Co może być przyczyną zaciecia zegara od ciśnienia powietrza.?
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj