-
Podobna zawartość
-
Przez Mucha
Panowie mam taki problem a mianowicie gdy załączam wałek tą mała dźwignią po lewej stronie z żółtą końcówką(u niektórych jest taka dźwignia jak od ręcznego) to wszystko śmiga ale gorzej z rozłączaniem. Ten siłowniczek nie ma siły wciągnąć się maksymalnie do środka i trzeba mu pomagać jakimś drążkiem i delikatnie go wepchnąć. Ale to tak nie może być! Sezon się zbliża a ja za każdym razem nie będę gdy chce wyłączyć wałek wychodził z drążkiem i wylączał. I co to może być przyczyna czegoś takiego?? Proszę o pomoc. Pozdrawiam. dla niezbyt zorientowanych odnośnie dźwigni załączam zdjęcie kolegi fifek09 z jego Reni. Dźwignia znajduje się z lewej strony kierowcy z żółtą główką. http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/413191-renault-110-54/
-
Przez void
Witam, zimą lub wiosną planujemy zakup Renówki jednak, aby mieć pewność, że jest to słuszny wybór, chciałbym dowiedzieć się kilku rzeczy. Jak wygląda trwałość, w razie awarii dostępność i ceny części do skrzyni? Ponadto chciałbym zapytać o most oraz podnośnik i jego pompę. Czy należy unikać EHR? Czytałem, że wszystkie Renówki po 95 r. miały już EHR. Ostatnie pytanie czym różni się Renault od Renault Claas poza nazwą i malowaniem?
Z góry dziękuje za odpowiedź.
-