Polecane posty

allesias    0

witam wszystkich użytkowników,nie wiem czy taki temat był zakładany tak więc z góry przepraszam. mam kłopot z ciągnikiem jd 6620 jak w temacie. mianowicie podczas jazdy ciągnikiem wyskakuje na desce rozdzielczej pierwsza kontrolka (spirala od świec żarowych),zakładam że chodzi to o jakiś błąd od strony silnika. wtedy ciągnik spada z obrotów i można maksymalnie dać gazu do 1400obrotów,kiedy zgaszę ciągnik i odczekam pare chwil aż kontrolka przestanie wyskakiwać i jest po odpaleniu wszystko dobrze. sytuacja się powtarza co jakiś czas czasem co 20 minut czasem częściej a czasem się zdarza że cały dzień wszystko jest ok :). proszę o pomoc jeśli ktoś miał styczność z takim problemem :) dodać mogę że kod jaki mi wyskakuje na ECU jest taki 2804,tylko wydaje się mi on coś krótki i nie mogę odnaleź o co chodzi,proszę o pomoc, z góry dziękuje ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lemysz1    97

Kolego na filtrze paliwa masz czujnik wody w paliwie. To może być to. Sprawdz równierz pod dywanem w kabinie masz dostęp do zbiornika paliwa. Zapchane ssawki w zbiorniku też mogą być przyczyną. Za mały dopływ paliwa i czujnik na pompie zapobiega pracy pompy na sucho

Edytowano przez lemysz1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
allesias    0

dzięki kolego za odpowiedź,czujnik juz sprawdzałem i czyściłem bo to cholerstwo że tak powiem jest wrażliwe na wodę ;P:). tą drugą opcję musze jutro sprawdzić. jeśli ktoś ma jakies propozycje jeszcze to proszę pisac ;). dodatkowo dodam pozostałe kody diagnostyczne bo może na pozostałych komputerach podaje te błedy BIF 9603 , 16818 , 16817 oraz BCU 16817. nie znam sie na tym ale są odpowiedzialne napewno ktoreś za wysokie ładowanie,alternator zdemontowany do sprawdzenia oddaje i czujnik od poziomu paliwa bo pływak się wiesza ;)

pozdrawiam ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlach93    6

ECU 00028.04 - Potencjometr tempomatu uziemiony lub otwarty obwód

BIF 00168.17 - zbyt niskie napięcie (obroty silnika powyżej 1500)

BIF 00168.18 - zbyt niskie napięcie (obroty silnka poniżej 1500)

BIF 00096.03 - nadajnik wskażnika poziomu paliwa zwarty lub otwarty obwód

BCU 00168.17 - zbyt niskie napięcie (obroty silnika powyżej 1500)

 

w twoim ciągniku jest zbyt małe ciśnienie w układzie paliwowym i wtedy pompa inicjuje ochronę silnka(moze wymień filtry a może pompka zasilająca ci siada. a masz tą czarną pompke na filtrze? czy tą aluminiową?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
allesias    0

to mnie pocieszyłeś kolego w tej chwili bo mi w tym roku spalił się komputer ecu i sam wiesz jakie to są koszta i się obawiałem że ładuje alternator duzym napięciem i to idzie na komputer i dlatego się spalił ale teraz widzę że to nie od tego a z drugiej strony to niepokoje się bo może cos innego być za to odpowiedzialne ;( ;).

wracając do tematu, po wymianie filtrów działo się to samo nadal niestety, czrnąą pompke mam a czy to jakaś różnica jest ??. i zastanawiam się właśnie nad tą pompką gdyż po założeniu filtrów nowych pompka ma problem sama napompować w nie paliwo,muszę je zdemontować i zalać to wtedy jest ok. sama pompka napompuje tylko troszke paliwa. lub po prostu filterek obok zbiornika. muszę to sprawdzić

a co do pozostałych kodów to się zgadza bo kontrolka od ładowania wyskakuje po przekroczeniu obrotów powyzej 1500

Edytowano przez allesias

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lemysz1    97

Nie filterek obok zbiornika tylko wyczyść sitka od ssawki w zbiorniku... Przecież napisałem jakiś post wyżej o tym... ciężko zajarzyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
allesias    0

ok dzięki dzięki kolego,na spokojnie mi tam :). bede to sprawdzać jak coś to dam znać o efektach,o ile takie będą :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlach93    6

bo jeżeli masz tą czarną pompkę na filtrze to w niej jest takie małe siteczko tylko jak ja będziesz rozbierał to zaznacz sobie to jakoś bo jak żle złożysz to będzie odwrotnie działać

 

a swoją drogą to pompka powinna tak długo pompować aż utworzy ciśnienie i w tedy dopiero ją komputer rozłancza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly_mani2    0

Witam, 

Mam problem z błędem nie 000168.16 czyli wysokie napięcie d+. Jaka może być przyczyną? Regulator napięcia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez klaas
      Witam,jak się zachowa JD 6620 z common rail i przebiegu 12 tyś MTG ? miał ktoś styczność ? .Bardzo ważne jest do dla mnie,gdyż własnie trafiła się okazja ale musze się coś dowiedzieć na ten temat .
    • Przez KOSTEK12
      Witajcie,dziś uparłem się żeby odpalić mojego JX100U i nie było łatwo,ale po kolei na początku podładowałem aku,około 2godz.(kupiony maj 2013) pogibałem trochę pompką ręczną od paliwa,podgrzałem świecę płomieniową i jazda ale niestety rozrusznik kręcił wolno i d.pa,następnie znów 2godz. ładowania zdemontowałem filtr powietrza i druga osoba wdmuchiwała w niego opalarką gorące powietrze i znów próba,szybkość kręcenia się oczywiście nie zmieniła ale po kilku obrotach wału zaczął łapać najpierw na jeden cylinder cały czas trzymałem na rozruchu potem zaczęły łapać kolejne i się udało,czy to normalne przy tej temp.-19 że tak nie równo łapią poszczególne cylindry? jak myślicie coś jest nie tak,dodam tylko że ciągnik nic nie miał robionego wszystko zamalowane oryg.farbą mam tu na myśli pokrywę zaworów,wtryski itp. paliwo wlewam zimowe od początku zimy sam nie wiem co o tym myśleć
    • Przez kajoo20
      Witam
      Dzisiaj odpaliłem traktor - odpalił jak należy pochodził kilka minut i nagle zgasł. Zauważyłem, że woda znajdująca się w odstojniku zamarzła, podgrzałem filtry grzałką
      i nic. Kręci ładnie szybko ale nie chce odpalić. Kilka razy zatankowałem z mniej znanej stacji i chyba stąd ten problem wody w odstojniku. Bardzo proszę o pomoc.
    • Przez Tadzikk
      Witam . Posiadaczem w/w ciągnika jestem od kilku tygodni i problem polega na tym, że nie wiem jak zmienić pokazywanie prędkości na KM/H , ponieważ mam w MP/H, pomoże ktoś?
    • Przez MSKOTI
      Witam mam John deera 6620 i po odłączeniu akumulatora przestawiły mi się kolory w wyświetlaczu dawniej tło było białe a teraz jest czarne co mam zrobić żeby wrócić poprzednie ustawienia ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj