-
Podobna zawartość
-
Przez LukaszSZCZ999
Witam. Sprzęgło się ślizga i mam problem z ruszaniem samego ciągnika. odkręciłem dekiel pod spodem i stwierdziłem, że nie ma luzu jałowego pomiędzy dociskiem a łożyskiem oporowym co powoduje, że łożysko cały czas pracuje. Po głębszej analizie układu sprzęgła pomyślałem, że zużycie tarczy powoduje zmniejszanie odległości miedzy dociskiem a łożyskiem i w końcu całkowity brak luzu pomiędzy nimi. Według mnie wszystko to powoduje, że jest słaby docisk tarczy sprzęgła do koła zamachowego.
Pytanie brzmi następująco- czy mam racje?
Czy to co napisałem ma jakiś sens?
Czy pomiędzy dociskiem a łożyskiem powinien być luz? To chyba najważniejsze pytanie
Pozdrawiam
-
Przez Gość Profil usunięty
Ten rok jest prawdopodobnie kolejnym, w którym czekają nas kolejne cięcia dopłat.
Projekt.pdf
-
Przez darekprz
mam pytanie wczoraj w c 385 przestał mi się kręcić wałek odbioru mocy wykręciłem sprzęgło z wałkiem i okazało się że jedna tarczka metalowa jest popękana . Czy to może być przyczyna słabej pracy wałka czy może mikropompa też siadła
-
Przez mateusz0045
Mam problem z detektorem metalu w sieczkarni mengele sf 6000 , jak tylko ruszam kilka metrów to odrazu mi sie włącza i nie moge kosić czy ktoś miał z tym podobny problem ?
-
Przez krzysio84
Witam.
Panowie proszę o pomoc. Od dwóch lat jestem użytkownikiem kombajnu MF 520. Maszyna super..jest tylko jedno ,,ALE,, ciągle mam problem z tarczą napędu młocarni (tą tekstolitową, ja to nazywam sprzęgłem młocarni ), przynajmniej dwa razy w ciągu żniw muszę ją wymieniać bo po prostu pęka. Kombajn na starte cepy i klepisko, przez co trochę słabo młóci, czy to może być przyczyną problemu?? Czy ktoś z was miał podobny problem i wie jak sobie z tym poradzić?? Proszę o pomoc.
-