Bobbi

Obrotówka-które wyjście hydrauliczne?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Bobbi    1

Witajcie. Proszę o poradę, bo jestem zielony w sprawach hydrauliki ciągnikowej... Pod które wyjście hydrauliczne w zetorze 8111 (mam ich 6) podpiąć pług obrotowy z jednym wężem? Pytam, bo muszę wymienić gniazdo (wszystkie czeskie) na euro, a nie chcę tego robić "na pałę"... A może wszystkie od razu wymienić? Do tych nie ma ani przejściówek, ani wtyczek... Podpowiedzcie, z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianus2222    119

pod te gniazdo co wywracasz np. przyczepę. Ja tak robiłem w ursusie jak testowałem rabe werka pług i działało wszystko jak należy :P


sprzedam rozsiewacz amazone 800l 1600zł. Talerzówke famarol 1,8m siewnik poznaniak 2,7m tanio! pisać na priv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek90    2255

Pod zasilające zawsze jak masz jeden przewód. Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie, wymieniaj wszystkie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bobbi    1

Ale które to gniazdo tak obrazowo patrząc z tyłu na ciągnik? :wacko: Mniemam że prawe górne i używa się do obrotu dźwigni od kipra? Na razie kupiłem dwa gniazda i chcę zobaczyć czy są coś warte zanim wszystkie powymieniam... :huh:

Damianus2222- właśnie o Rabewerka pług chodzi ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pawel131
      można kupić jakąś przejściówke aby wyjście hydrauliczne z mf-a 3080 pasowało do polskich przyczep?
    • Przez Robert695
      Witam.
      Posiadam forda 4000.
      ostatnio dorobiłem wyjście na kiper do przyczepy ale przydałyby sie jescze hamulce.
      Czy wie ktoś gdzie mozna sie podłączyć zeby mieć hamulce (oczywiscie hydrauliczne gdyż pneumatyki nie posiada).
      pozdrawiam
    • Przez krzysio55
      Witam. Posiadam ciągnik Renault 120.14 i chciałbym się dowiedzieć jak włączyć, uruchomić te hamulce po podłączeniu przyczepy ?? 
    • Przez AnnaKrl
      Witam.
      Chciałabym prosić Was o pomoc w ocenie oferty jaką mi przedstawiono i dowiedzieć się jakie ceny udało się Wam osiągnąć za podobne oferty po negocjacjach oraz na co warto zwrócić uwagę podczas negocjacji.
      Na wstępie chciałabym scharakteryzować co wpłynęło na dobranie parametrów ciągników przedstawionych w ofertach. Rozważany ciągnik będzie pracował na 120 ha (docelowo w przyszłości 140 ha) gleby klasy IVb i IVa ze sporadycznymi kawałkami klasy III jako ciągnik do orki i siewu agregatem. Przez ostatnie dwa lata sezon żniwny jest niezwykle ulewny w mojej okolicy i ciężko jest wykrzesać więcej niż 6 dni pod rząd bez deszczu i posiadany ciągnik w takich warunkach zaczyna sobie nie radzić a nic nie zapowiada by w kolejnych latach pogoda miała się jakoś znacząco poprawić.
      Pierwsze ceny "katalogowe" które mi zaoferowano za opisane poniżej ciągniki mają rozpiętość od 390 000 do 406 000 netto.
      New Holland T7.250 : przekładnia Full PowerShift eco 40km/h (19 X 6), tylny WOM 540E/1000 sterowany mechanicznie, podłokietnik SideWinder II, przednia oś 4 klasy amortyzowana, pompa hydrauliczna 150 l/min CCLS, joystick EHR z 3 przyciskami, 4 pary zaworów mechanicznych, automatyczne stabilizatory tylnego TUZ, przedni TUZ podłączany pod zawory środkowe, radio z bluetooth, mechaniczna amortyzacja kabiny, manualna klimatyzacja, lusterka wsteczne mechaniczne, przednie błotniki dynamiczne, ogumienie 710 tył i 600 przód, "kogut".
      Case Puma 200 Multicontroller: przekładnia Full PowerShift 40 km/h (18 X 6), WOM 540/540E/1000/1000E sterowany elektronicznie, oś przednia z aktywnym układem zawieszenia, układ pneumatycznych hamulców przyczep, pompa hydrauliczna 150 l/min CCLS, 4 pary zaworów sterowanych EHR, przedni TUZ zasilany z tylnego zaworu hydrauliki, automatyczne stabilizatory tylnego TUZ, mechaniczna amortyzacja kabiny, pneumatyczny fotel operatora, klimatyzacja manualna, radio, przednie błotniki dynamiczne, ogumienie 710 tył i 600 przód, monitor AFS 700, "kogut".
      Massey Ferguson 7722: przekładnia Dyna-6 (24 X 24) 40 km/h ECO + hydrauliczna przekładnia nawrotna, WOM 540/540E/1000, oś przednia amortyzowana, mechanicznie amortyzowana kabina, układ pneumatycznych hamulców przyczep, dźwignia zmiany biegów "T", 2 pary zaworów EHR + 2 pary mechaniczne, manualna klimatyzacja, pompa hydrauliczna 110 l/min LS, radio, przednie błotniki dynamiczne, ogumienie 710 tył i 600 przód, pneumatyczny fotel operatora, "kogut".
      Claas Axion 820: przekładnia Hexashift 40 km/h, 2 pary zaworów sterowanych EHR + 1 para mechanicznie, WOM 540/540E/1000, amortyzowana oś przednia, mechanicznie amortyzowana kabina, układ pneumatycznych hamulców przyczep, CEBIS, manualna klimatyzacja, pompa hydrauliczna 150 l/min LS, aktywna regulacja poślizgu tylnego podnośnika, przedni TUZ, TELEMATICS na rok, ogumienie 710 tył i 600 przód, pneumatyczny fotel operatora, "kogut".
      Valtra T214: przekładnia Versu 40 km/h (30 X 30), WOM 540/540E/1000, 4 pary zaworów sterowanych EHR, pompa hydrauliczna 160 l/min LS, tylny podnośnik z kontrolą poślizgu, układ pneumatycznych hamulców przyczep, Valtra SmartTouch, manualna klimatyzacja, podgrzewania bloku silnika, amortyzowana oś przednia, mechaniczna mortyzacja kabiny, przedni TUZ, radio, pneumatyczny fotel operatora z podgrzewaniem, wycieraczka przedniej szyby 270 stopni, przednie błotniki dynamiczne, złącze ISOBUS, automatyczne stabilizatory tylnego podnośnika, ogumienie 710 tył i 600 przód, "kogut".
      John Deere 6215R: przekładnia Direct Drive, WOM 540/540E/1000, 4 pary zaworów SCV, pompa hydrauliczna 155 l/min LS, tylny podnośnik z kontrolą poślizgu, radio, złącze ISOBUS, amortyzowana oś przednia, amortyzowana kabina, pneumatyczny fotel operatora, przedni TUZ sterowany przez tylni zawór SCV, układ pneumatycznych hamulców przyczep, manualna klimatyzacja, automatyczne stabilizatory tylnego podnośnika, przednie błotniki dynamiczne, konsola CommandArm, ogumienie 710 tył i 600 przód, "kogut".
      Deutz-Fahr 6215: przekładnia RCShift 40 km/h (30 X 15), WOM 540/540E/1000/1000E, 4 pary zaworów, pompa hydrauliczna 160 l/min LS, tylny podnośnik z kontrolą poślizgu, złącze ISOBUS, radio, automatyczne stabilizatory tylnego podnośnika, przedni TUZ, joystick wielofunkcyjny, terminal iMonitor2, amortyzowana oś przednia, mechaniczna amortyzacja kabiny, manualna klimatyzacja, układ pneumatycznych hamulców przyczep, przednie błotniki dynamiczne, ogumienie 710 tył i 600 przód, "kogut".
      Interesuje mnie wasze zdanie na temat tych ciągników (w szczególności ich posiadaczy i ludzi którzy mieli je na testach), jaką ostateczną cenę udało Wam się wynegocjować za te ciągniki, czy zdarzyły się Wam jakieś poważniejsze awarie? Jeżeli byście mieli (miały) kupować jeszcze raz to czy wybralibyście (wybrałybyście) tak samo czy może Wasz wybór padłby na inną maszynę? Muszę przyznać, że mam pewne obawy przed ciągnikami, które mają zamontowane zarówno AdBlue, DPF i EGR.
    • Przez lasku124
      Witam.
      Mam pytanie odnośnie szybkozłącza pod kiper. Mianowicie.. jakie najlepiej wybrać, bo jest ich sporo różnych.
      Myślę o złączu push-pull np, https://sklep.mizar.com.pl/szybkozlacze-euro-gniazdo-m18x1-5-gz-push-pull-p-16035.html ale nie wiem, czy da radę podpiąć pod nie zwykłe stare złącza z autosanek ?
      Liczę na szybką podpowiedź jakie kupić, by było uniwersalne i trochę posłużyło.

      PS, na jaki rozmiar gwintu wchodzi złącze w 360 ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj