Polecane posty

Na targach Sima 2013 New Holland zaprezentował nowe skrzynie biegów

w ciągnikach serii T6 nazwane Auto Command. Są to skrzynie bezstopniowe

i będą montowane w czterocylindrowych modelach.

 

Ciekawe są słowa pana z New Hollanda o serii T5, przytoczone w artykule w drugim linku:

 

http://sima.newholla...duct_en_38.aspx

http://www.agrofoto.pl/technika-rolnicza/maszyny-rolnicze/new-holland-t6-teraz-z-przekladnia-bezstopniowa,42132.html

 

Zastanawiam się czy będą chętni klienci na takie rozwiązanie w tym przedziale mocy

dla tej marki? Tym bardziej, że to pewnie będzie niosło za sobą podwyżkę ceny.

Edytowano przez michal7211jaron

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    122

W sumie Fendt montuje Vario we wszystkich swoich modelach zaczynając od serii 200 o mocy minimalnej 70 koni a kończąc na srii 900 o mocy maksymalnej 260 koni. Ten ciągnik może sporo namieszać na rynku tańszych ciągników z przekładnią bezstopniową jak np SDF


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W tym artykule w drugim linku pan Lambro z New Hollanda

powiedział, że seria T5 w najbliższym czasie też może doczekać się

przekładni bezstopniowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Czyżby to oznaczało że 'monopol' na bezstopniówki Fendta się kończy? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To zależy. Z tego co wiem, to to że T5 dostanie bezstopniówkę zależy od sukcesu T6 z bezstopniową.

Pytanie czy klienci New Hollanda będą skłonni do hurtowych zakupów takich nowinek w tej klasie mocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GOSPODAR    8

Wszyscy wiemy bardzo dobrze że bezstopniówka to wypas i nie każdego bedzie na nią stać w serji t7 cieszy bardzo dużym zainteresowaniem AC i duzo osób ją bierze w moim rejonie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Parich    0

Ktos ma sprawdzone informacje, ze na skrzyni AC sa starty mocy wynoszace okolo 15%? Prawda to czy mit?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez maciekkowalski91
      Witam czy któryś z użytkowników wie jakie powinny być luzy na zaworach ssących i wydechowych w silniku Forda 2723e bez turbiny w kombajnie New holland. Niestety nie znalazłem żadnych informacji na temat tego silnik w internecie. Z góry dzięki za pomoc
    • Przez 343
      Witam zastanawiam się nad zakupem new hollanda T6 miałby on pryskać i siać nawóz.Tylko nie wiem czy on mieści się między rządkami w kukurydzy.Ktos może widział czy mieści się ten traktor między rządkami ?
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj