niedzwiadek97

Problem z zaworem silownika przy D-47

Polecane posty

Mam problem z tym zabezpieczeniem które znajduje się na dole siłownika ,ponieważ tam od tego zabezpieczenia powinien być taki drut poprowadzony aż do kołyski siłownika, ja tego drutu nie mam i gdy chce kiprować to ten zawór mi nie puszcza oleju i zarówno gdy jest wciśnięty czy wyciągnięte on cały czas nie puszcza oleju. Czy on się popsuł?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

U nas ten zawór jest wyrzucony i zaślepiony śrubą M10. Jeżeli w każdej pozycji nie puszcza to coś jest z nim nie tak.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Ja zaślepiłem ten zawór, ale odkręciłem dół siłownika i wywierciłem otwór zaraz za redukcją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wymontowałem ten zawór i zaślepiłem.Zaczęła wywracać ale gdy na skrzyni opuściłem tura to kawałek podniosła i znowu pompa w c-360 zaczęła wyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Markos239    108

Koledzy jak zaslepic ten zawor bo nie mam tego druta od regulacji i mi nie puszcza oleju i nie chce podniesc a przewod mam nowy jak wcisnalem i przytrzymalem palcem ten zawor tak wcisniety nie do konca to szybko mi podnislo przyczepe?????????/

Prosze o pomoc

Edytowano przez Markos239

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzepo    32

Witam

Mam problem w siłowniku przyczepy d47 cieknie mi olej u dołu tym nyplem nr 56, rozbierałem to nie wiem, jest sprężynka, podkładka, jakaś śrubka sobie latała w sprężynie, ale nie bardzo wiem jak usunąć nieszczelność. Proszę o pomoc i sugestie.

Edytowano przez grzepo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrMar    1

Witam

Mam problem w siłowniku przyczepy d47 cieknie mi olej u dołu tym nyplem nr 56, rozbierałem to nie wiem, jest sprężynka, podkładka, jakaś śrubka sobie latała w sprężynie, ale nie bardzo wiem jak usunąć nieszczelność. Proszę o pomoc i sugestie.

 

Witam.

Kolego jak sobie z tym poradziłeś?  Mam ten sam problem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzepo    32

Chyba podkładkę miedzianą dałem i dokręciłem. Pamiętam że coś kleiłem poxyliną też jakąś dziórkę. Teraz nie cieknie ale i ten zawór odcinający też nie działa. Poprostu trzeba ostrożnie wywracać przyczepę. Wywracam tylko zoboże do żmijki to mi to nie przeszkadza i tak się to robi delikatnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlik794    20

ostatnio walczyłem właśnie z tym zaworem od spodu bo kapało z niego , a więc jest to zawór przeciążeniowy regulowany poprzez wkręcanie tej zaślepki od spodu ,sama  zaślepka nie jest uszczelniona , za uszczelnienie odpowiada o -ring ,ale żeby go wymienić trzeba odkręcić spód siłownika(podstawę) , w moim siłowniku rozwalony był gwint w podstawie  więc dorobiłem kołek żeby podpierał zaworek (końcówka na śrubokręt) i obspawałem  , już nie kapie :)  -pamiętajcie żeby zawór był podparty 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rotor32    94
Dnia 18.08.2013 o 19:27, grzepo napisał:

Witam

Mam problem w siłowniku przyczepy d47 cieknie mi olej u dołu tym nyplem nr 56, rozbierałem to nie wiem, jest sprężynka, podkładka, jakaś śrubka sobie latała w sprężynie, ale nie bardzo wiem jak usunąć nieszczelność. Proszę o pomoc i sugestie.

Odświeżę temat bo ostatnio robiłem o siebie to samo. Jeśli olej leci tym nyplem na samym dole to trzeba go wykręcić (jest na gwincie) wyjąć sprężynę, wykręcić śrubę z tego pręta, wyjąć tulejkę. Wymienić oring na tulejce, założyć nową podkładkę, żeby śrubka nie przechodziła na wylot, przykręcić śrubkę, założyć sprężynę, wszystko skręcić tą nakrętką co była przykręcona.

U mnie ta podkładka przeszła przez śrubę i pręt w siłowniku obleciał na dół, sprężyna go nie trzymała. Więc może wam lecieć olej z siłownika a uszczelniacze mogą być ok.

 

Ogólnie tym zaworkiem będzie zawsze lecieć olej bo tam nie ma żadnego uszczelnienia, poprostu metalowy bolec się przesuwa i zamyka otwiera dopływ oleju do siłownika. Moim zdaniem wada konstrukcyjna, pewnie było to podyktowane względami bezpieczeństwa.

Mam nadzieję, że komuś w przyszłości to pomoże :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Clark
      Wiem, że temat wałkowany wielokrotnie ale mam kilka pytań a odpowiedzi nie znajduję. Otóż: wyczytałem, że stary olej można wypchnąć sprężonym powietrzem i teraz pytanie w jaki sposób?
      Rozbieranie całego układu odpada. Jedynie co pozostaje to czyszczenie za pomocą układu ciągnika ale to strata kilku albo nawet kilkunastu litrów oleju a tani on nie jest. Wpadłem więc na pomysł aby wstępnie wydmuchać układ sprężonym powietrzem a następnie podłączyć pod ciągnik i wypłukać resztę.
    • Przez Hinco
      Czy teraz można zarejestrować jednoosiówke SAM do traktora? Bo kiedyś ojciec zrobił do samochodu i problemu nie było, a jakby sie dało traktorową rejestrnąć byłoby miło..
    • Przez tomb2
      Zbliża sie zima ;D a więc planuję wyremontować moją 4,5 t jednak nie wiem czy dojdzie to do skutku ??? Jeżeli znajomu udostepni mi garaż to tak bo on ma ogrzewany A więc mam kilka pytań.
      - ile mogą kosztować burty do przyczepy 4,5 t typ D-46B
      - Lepszcze są z blachy falistej czy z prostej ?
      - Jakiej grubości blache dać na podłoge ?
      - czym najlepiej wyczyścić przyczepe, czy piaskowanie się opłaca ile może kosztować?
      Narazie tyle
    • Przez MichaKpiski
      Chcę przerejstowac przyczepę Sanok D47A (wywrotka) , w dowodzie mam wpisane rok produkcji, numer podwozia , dopuszczalną łatwość 3500, Pani w starostwie powiedziała że diagnosta będzie musiał ustalić pozostałe dane. Czy ktoś by się podzielił pozostałymi danymi jakie ma wpisane w dowodzie ? z góry dziękuję
    • Przez PawelS
      Witam potrzebuję opinii na temat firmy Perfect-Agro Koluszki, gdyż prawdopodobnie będę u nich zamawiał przyczepę, są one całkowicie odnowione i wyglądają jak nowe a cena to jest 1/2 w porównaniu do Nowej np Pronarki. Czy ktoś z użytkowników kupił od niech przyczepę i czy jest zadowolony jak z trwałością i wykonaniem >? Za każdą informację będę wdzięczny 
      http://www.remonty-przyczep.com/ 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj