farmtracker

Przednie nepęd

Polecane posty

farmtracker    10

Jak to jest można szybko jeździc na włączonym przednim napęzie czy nie? Kiedys cos mi sie obiło o uszy że w belarusie nie bardzo można jeździc na pzednim napedzie bo ciagnik folguje i przodek podskakuje a ja wczoraj jade sobie 30km/h i nic. W dodatku serwisant odłączył mi chamowanie na 4 koła bo podobno to niezdrowe dla napedu i mowił ze jakbym ciagnął jakis duży ładunek to zebym właączał naped i wtedy bedzie chamował na 4 koła


Jeśli Ci doradziłem, pomogłem to odwdzięcz się zieloną strzałką w góre :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To jest tak, może i ty różnicy nie odczuwasz ale przednie opony napewno prędzej się zużyją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adatan    97

ja uzywam tylko 4x4 do ciezkich prac np. orka czy talerzowanie ;) a jak w transporcie to 2x4 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal321    0

przedni napęd to do ciężkich prac orka agregat itp a transtort jak asfalt i bez górek to bez napędu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmtracker    10

No ja wiem ale jak transporuje kukurydze na pryzme to po drodze jade 2x4 ale jak wjeżdżam na pryzme to włączam 4x4 i czasem zapomne wyłączyć napedu i jade 4x4. Wczoraj woziłem z pola ktore jest okolo 700-1000 metrów od pryzmy i zrobiłem chyba z 15-20 kursów i to chyba nie jest zrowo 20 razy dziennie załączać i rozłączac naped I sie pytam czy musze kategorycznie wyłączać naped czy niekoniecznie.


Jeśli Ci doradziłem, pomogłem to odwdzięcz się zieloną strzałką w góre :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kojot629    257

ja bym mimo wszystko wylaczal. jazda z wieksza predkoscia jest szkodliwa dla napedu i skrzyni. jak jade czworka albo piatka zetorem z wl z napedem to dosc glosno wyje skrzynia wiec wole wyladzac. no i na asfalcie opony scierajac przy 4x4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Wszystko na temat ciagnikow rodziny "Farmtrac"
    • Przez asdos
      Posiadam ciągnik Escort 450 bez wspomagania. Porażka. Chciałbym założyć wspomaganie do tego ciągnika. Prosiłbym o pomoc jak zamontować silownik, pompę olejową wspomagania. Prosiłbym o doradztwo oraz zdjęcia jak to jest zamontowane w ciągnikach wychodzących z wspomaganiem fabrycznym. 
    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj