Lukasz2

Władek kopci bez obciążenia, czy to normalne?

Polecane posty

Lukasz2    0

Mam Władimirca 1991r zauważyłem, że ostatnio kopci jakby więcej przy jeździe bez obciąźenia, np. z podniesionymi maszynami podwieszanymi, wcześniej się to nie zdarzało.

Czy muszę coś podregulować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz2    0

Nie, kopci na czarno. Wygląda to tak jak przy przeciążeniach gdy nie może paliwa przerobić, tyle tylko,że bez obciążenia też tak się dzieje, a tak nie było. Jakby nie miał powietrza do przepalenia paliwa pomimo normalnych obrotów silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal321    0

lukasz2 jak by nie miał powietrza to bu go dusiło trzeba by sprawdzic pompe i wtryskiwacze taka jest moja rada ale moge sie mylic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mireek111    0

witam, a jak przy normalnej jezdzie po drodze kopci na niebiesko to co może być? jak go kupilem (starszego) to tego nie było po paru latach zaczol kopcic ,wymienilem koncowki wtryskow bo podobno lały i jest to samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr697    1

Kolego mireek111, sprawdź filtr powietrza, może być zabrudzony, a jeszcze jedno,silnik odpala za pierwszym obrotem czy po dłurzszym kręceniu rozrusznika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mireek111    0

filtr powietrza wymieniony na nowy, oleju jakby troche ubywało ale silnik troche zaolejony to mysle ze tu ubywa, mialem rozebrany bo robilem glowice i myslalem o pierscieniach by wrzucić nowe , ale jakies 600mtg temu byly zakladane, tylko to pewno sprawa myszy bo uscielala gniazdo za cylindrami i chłodzenia nie bylo i mozliwe ze przegżaly sie pierscienie i puszczaja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz2    0

Dzięki Rafale, sprawdze to. Uważam,że to jest ważne bo pewnie jak kopci to jest mniej mocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam,kolego Mirek 111 najprędzej przyczyna tkwi w pierścieniach pewnie się zużyły jeżeli były lipne z Chin pomimo małego ich przebiegu jak miał mój sąsiad albo się zapiekły zależy jaki olej lejesz do silnika ,lub masz za mały luz zaworów i też bedzie kopcił niebiesko :) .Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro606    0

Ciekawe kiedy kolega robił remont silnika?? Ja uważam ze może byc to też wina złego ustawienia kątu wtrysku paliwa i podejrzewam jeżeli tak jest, że wtrysk paliwa moze być troszke opuźniony. Na gary paliwo dociera w ostatniej chwili i jest potężne j**nięcie, a co za tym idzie troszke niespalonego paliwa, Skoplikowana teoria, ale łatwo możesz ja sprawdzić. jeśli chcesz to napisze ci info jak to zrobic. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro606    0

To jest odp. dla Ciebie, ponieważ napisałeś, że kopci na czarno, a kolega mireek napisał na niebiesko, wiec u mirka obstawiał bym już zuzycie pierścieni lub głowic.

 

A ty kolego łukasz2 napisz, czy robiłes jakis remont silnika, wymieniałeś pompę, czy cos wogule kombinowałeś?? Jeśli tak to kiedy, a postaram sie pomuc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz2    0

Powiem tak, ma 2300 motogodzin i jeszcze nikt nigdzie nie zaglądał, ogólnie był mało używany, jak na władka. Chciałbym się za niego wziąść bo jest super do lekkich prac, a ten dym mnie niepokoi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam- Lukasz2 - ten dym jak piszesz może być przyczyną awarii końcówek wtryskiwaczy, a jak piszesz że 2300 motogodz. to jeszcze pierścienie nie powinny być z użyte, jeżeli Ci oleju nie bierze silnik :) Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo121    0

Witam,kolego Mirek 111 najprędzej przyczyna tkwi w pierścieniach pewnie się zużyły jeżeli były lipne z Chin pomimo małego ich przebiegu jak miał mój sąsiad albo się zapiekły zależy jaki olej lejesz do silnika ,lub masz za mały luz zaworów i też bedzie kopcił niebiesko :) .Pozdrawiam.

a mógłbyś wytłumaczyć jak to sprawdzić i jak ustawić ?czy pompę w stronę bloku czy od bloku

 

Ciekawe kiedy kolega robił remont silnika?? Ja uważam ze może byc to też wina złego ustawienia kątu wtrysku paliwa i podejrzewam jeżeli tak jest, że wtrysk paliwa moze być troszke opuźniony. Na gary paliwo dociera w ostatniej chwili i jest potężne j**nięcie, a co za tym idzie troszke niespalonego paliwa, Skoplikowana teoria, ale łatwo możesz ja sprawdzić. jeśli chcesz to napisze ci info jak to zrobic. :)

 

a mógłbyś wytłumaczyć jak to sprawdzić i jak ustawić ?czy pompę w stronę bloku czy od bloku

 

Ciekawe kiedy kolega robił remont silnika?? Ja uważam ze może byc to też wina złego ustawienia kątu wtrysku paliwa i podejrzewam jeżeli tak jest, że wtrysk paliwa moze być troszke opuźniony. Na gary paliwo dociera w ostatniej chwili i jest potężne j**nięcie, a co za tym idzie troszke niespalonego paliwa, Skoplikowana teoria, ale łatwo możesz ja sprawdzić. jeśli chcesz to napisze ci info jak to zrobic. :)

 

a mógłbyś wytłumaczyć jak to sprawdzić i jak ustawić ?czy pompę w stronę bloku czy od bloku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Odchylając pompę od bloku opuźniasz a odwrotnie przyspieszasz. Bawiłem się z tym wczoraj właśnie.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj