FOX2

Pytanie do użytkowników NH T5, T6, T7, T8 - 1000l AdBlue gratis?

Polecane posty

FOX2    16

Witam serdecznie,

 

Chciałbym się uprzejmie zwrócić do obecnych i przyszłych właścicieli ciągników New Holland serii wyżej wymienionych w temacie. Mianowicie z różnych źródeł dowiedziałem się, że firma New Holland postanowiła do każdej zakupionej maszyny z system SCR dodać właścicielowi całkowicie za darmo 1000L zbiornik, wyposażony w pompę elektryczną, z Ad Blue. Poniżej przedstawię kilka dowodów:

 

 

http://www.maszyny.d...olland-serii-t7

Cytat:"Firma New Holland pomoże swoim klientom wdrożyć technologię SCR w okresie przejściowym, mającym na celu dostosowanie maszyn do norm emisji Tier 4A, dostarczając im bezpłatnie zbiornik AdBlue o pojemności 1000 litrów wraz z elektryczną pompą."

 

http://www.apra.pl/r...hp?content=1269

Cytat: "Firma New Holland zapewnia, iż przy zakupie ciągnika z AdBlue dostarczy bezpłatnie zbiornik do niego o pojemności 1000 litrów wraz z elektryczną pompą."

 

http://www.rpt.pl/in...hp?content=1604

Cytat: "Po zakończeniu prac modernizacyjnych portu lotniczego wszystkie ciągniki będą tankowały paliwo z jednego głównego zbiornika o pojemności 9000 litrów, przy którym umieszczony będzie 1000-litrowy zbiornik na AdBlue. W ten sposób ON i AdBlue będą trafiać do zbiorników „z pistoletu”. Obecnie 1000-litrowy zbiornik na roztwór mocznika stoi w garażu. Trzeba dodać, iż – jak potwierdza Robert Biskup – jest to zbiornik dostarczony nieodpłatnie wraz z pompą."

 

Dodatkowo, nawet na forum AF można doszukać się informacji potwierdzających powyższe linki, mianowicie:

New Holland daje na starcie 1000 l gratis adblue.

nie z tym gratisem na adblue to prawda nasza pol-agra też dorzuca 1000 l gratis :)

Na 100% dają 1000 l bo mam zamówionego NH z AdBlue i sami mnie o tym poinformowali i zapewnili dostawę.

Dzięki no kawał maszyny jest :D:) , wiesz co narazie to nic nie płace bo dostaliśmy od NH 1000l beczkę ADBLU i chyba do zimy wystarczy ale u dealera ok 2 zł ale można po 80 gr dostac także spoko z tym :)

 

Powyższy cytaty pochodzą z komentarzy pod zdjęciami z poniższych linków:

http://www.agrofoto....page__total__13

http://www.agrofoto....-auto-ccommand/

 

Prawdopodobnie znalazłbym jeszcze więcej wypowiedzi potwierdzających informacje z początku postu, ale do rzeczy.

 

Dlaczego powstał ten temat?

Zamówiłem ciągnik serii T7, powoli zbliża się termin dostawy, a mój dealer, najwyraźniej "zapomniał" mnie o fakcie, darmowego zbiornika z Ad Blue, poinformować. Nie wiem z tego to wynika. Czy ten darmowy zbiornik jest tylko dla wybranych? A może jest darmowy tylko, jeżeli maszyna była zamówiona w jakimś szczególnym przedziale czasowym?

 

W związku z sprzecznymi informacjami oraz powyższym faktem, mam kilka pytań do obecnych i przyszłych właścicieli maszyn New Holland wyposażonych w system SCR. Wy najlepiej wiecie jak ta kwestia wygląda.

1. Jaką maszynę, kiedy i gdzie zamówiliście?

2. Kiedy maszynę odebraliście od dealera?

3. Najważniejsze, czy otrzymaliście 1000L zbiornik Ad Blue?

4. Czy dodatkowo musieliście płacić za ten zbiornik z Ad Blue, czy dostaliście go całkowicie za darmo?

5. Czy dealer sam Was poinformował o tym gratisie, czy może musieliście się pytać, domagać i walczyć o coś, co New Holland miał zapewnić za darmo?

6. Czy komuś dealer odmówił dania tego "gratisu"?

7. Ostatnia już chyba kwestia. Co ten gratis tak naprawdę zawiera? Czy to jest pusty 1000L zbiornik, czy to może 1000L zbiornik wypełniony do pełna Ad Blue, czy może pusty zbiornik 1000L z elektryczną pompą, a może ostatnia opcja czyli 1000L zbiornik wypełniony do pełna Ad Blue oraz wyposażony w pompę elektryczną?

 

Przepraszam za tak obszerny post. Chciałbym się dowiedzieć, jak w praktyce wygląda kwestia tego gratisu, którego dotyczy ten temat. Mam nadzieję, że odpowiecie na moje pytania, co pozwoli mi rozpocząć konkretną rozmowę z dealerem.

 

Z góry dziękuję za wszelki informacje.

Pozdrawiam,

FOX2

Edytowano przez krolikNH

"It is hard to fail, but it is worse never to have tried to succeed" - Theodore Roosevelt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ysy    32

ostatnio byłem zaproszony na pokaz i test na hamowni ciągników z ad blue i bez porównanie spalania to mówili że dają pełny zbiornik ad blue chyba się nie przesłyszałem ale właśnie tak jest a konkretnie to było u Agros Wrońscy i to nie diler daje tylko idzie razem z ciągnikiem proponuje ci zadzwonić do innych dilerów i się popytać ,a co do spalania to z ad blue 10%mniej palą i byłem na dwóch takich testach jeden na hamowni drugi w polu z pługiem pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil040193    31

Ja byłem na pokazach NH na własne oczy widziałem ile mniej pali traktor który jest wyposażony w system SCR. Potem diler mówił że dają 1000l za free.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roter    3

Kolega kupił T7 w WIALAN i dostał obiecane 1000 l adblue bez problemu

Ciągnik chodzi jak burza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Baarth    20

Poniżej zamieszczam oficjalne pismo do Dealerów NH

 

 

Witam wszystkich

 

Ze względu na normę emisji spalin Tier4a w ciągnikach i kombajnach zastosowany jest system SCR opierający się o AdBlue.

 

New Holland na 2012 rok przygotował gratisowe pakiety dla klientów. Procedura przekazania klientowi pakietu wygląda następująco:

  1. Sprzedawca maszyny, do której dokładany jest pakiet AdBlue na piśmie składa zamówienie w dziale części zamiennych na swoim oddziale (formularz zamówienia w załączniku) i wybiera typ pakietu:

  1. Pompka + Płyn AdBlue + WYNAJEM ZBIORNIKA (koszt: roczna kaucja 200 Euro; po roku klient oddaje ten sam zbiornik i dostaje zwrot kaucji; klient ponosi ewentualne koszty związane z czyszczeniem zbiornika lub naprawą w przypadku uszkodzenia)
  2. Pompka + Płyn AdBlue + ZAKUP ZBIORNIKA przez Klienta (klient kupuje w serwisie zbiornik za 400,00 PLN netto)
  3. Pompka + Płyn AdBlue + ZBIRNIK GRATIS (zbiornik dajemy gratis i jest on rozpisywany w RW przez serwis)

  1. Po otrzymaniu zlecenia od sprzedawcy dział części zamawia cały pakiet


New Holland T7.185; New Holland T6050 Plus; New Holland T6050 RC; New Holland T5060; New Holland TC5050; Kverneland 150S x 2 ; Kverneland Exacta HL; Unia Kombi ; Apollo 16 ; Pottinger 3003 S i pare innych "zabawek"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dario23    0

to moze jeszcze ja dorzuce pare groszy ;)

Mi panowie z NH powiedzieli tak: jako ze jest to pierwszy sprzet z Ad blue w moim gospodarstwie (tzn. nie mam na przyklad kombajnu NH z ad blue) to daja mi 1000 litrow tego roztworu mocznika za free. jesli chodzi o zbiornik to raczej mi go zostawia nawet jak mi sie juz skonczy te 1000 litrow, a za pompke ewentualnie bede musial zaplacic jak mi sie spodoba i bede chcial ja sobie zostawic.

Ciagnik kupilem w Polagrze w Plonsku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FOX2    16

Maszyna dotarła. Radość nie do opisania. Sama maszyna, kolokwialnie mówiąc...bardzo daje radę :) Na wielki plus skrzynia AC,oświetlenie ksenonowe, cicha i przestronna kabina. Na minus amortyzowanie ciągnika. Mimo amortyzowanej kabiny, amortyzowanej osi przedniej oraz fotela Autocomfort, dziury i nierówności są mocno odczuwane. Niestety w moim modelu nie ma możliwości ustawiania stopnia amortyzowania. Może po założeniu przedniego obciążnika będzie lepiej. Jeżeli się nie poprawi, to mam nadzieję, że serwisant podczas pierwszego przeglądu coś pomoże.

 

Wracając do tematu, szczerze nie rozumiem tego, że są jakieś 3 opcje rozdawania zbiornika z płynem AdBlue. Od czego ma zależeć, to jaką opcje, z wymienionych przez przez kolegę @Baarth, klient otrzyma? Co więcej, mając na uwadze wiadomość kolegi @Dario23, okazuje się, że nie wiadomo do końca jak to jest. To w końcu ta pompa jest za darmo, czy jest za darmo na jakiś czas?

 

Skoro każdy klient kupujący maszynę z SCR ma otrzymać ten pakiet, to każdy powinien otrzymać to samo. Sądząc po waszych wpisach, to tak naprawdę, każdy otrzymuje co innego. Jeden dostanie za darmo tylko płyn, a drugi płyn + zbiornik + pompa.

 

W moim przypadku było tak, że po kilku tygodniach od przyprowadzenia maszyny przyjechał do mnie zbiornik z płynem, bez pompki. Sama pompa została przysłana kilka dni po przybyciu zbiornika. Z dokumentów oraz rozmowy z dealerem wynika, że zbiornik jest wypożyczony od dealera. Po zużyciu płynu, albo oddaję zbiornik albo go wykupuję. Sam nie wiem, czy taki a nie inny pakiet otrzymałem dlatego, że kontaktowałem się wcześniej w tej sprawie z dealerem i z NH, czy może po prostu taki pakiet się należał każdemu klientowi NH.

 

Sama akcja NH jest świetna i konkurencja powinna ich naśladować w tym pomyśle, który polega na pomocy w wdrażaniu SCR. Jestem bardzo miło zaskoczony, że NH zdał się na taki gest. Wielki plus dla nich! Jednak, to co potępiam i co mi się nie podoba, to brak jasnych zasad przekazywania tego pakietu, jak również fakt, że istnieje kilka pakietów gratisowego AdBlue. Klient czuje się niejako kategoryzowany, co nie ma raczej dobrego smaku, bo jednemu dadzą za darmo 1000L płynu, a innemu "full pakiet".

 

Pozdrawiam


"It is hard to fail, but it is worse never to have tried to succeed" - Theodore Roosevelt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dario23    0

no ja mam poki co sam plyn gratis. Zbiornik "raczej" zostanie za darmo, a pompka pewnie wroci do sprzedawcy jak sie skonczy 1000 litrow ad blue, bo pare pomp juz swoich mam. Napisalem "raczej", bo w slowa sprzedawcow nie nalezy do konca wierzyc. Ja np. mialem dostac ciagnik "raczej" w marcu, a przyszedl w polowie lipca i to po wielkich bolach.

Moze dlatego tez probowali poprawic mi samopoczucie dajac cos tam za darmo.

 

To co jest jednak bardziej ciekawe to to, jak cena ciagnika potrafi sie roznic miedzy dealerami tej samej marki. Rozpietosc moze siegac parunastu tysiecy i chodzi mi tu o ceny po targowaniu sie, bo normalnie kazdy daje takie same warunki. Taka, w moim przekonaniu mala sprawa, jak zbiornik czy pompka nie robi wielkiej roznicy. Jak dadza ja tobie gratis, a zarobia gdzie indziej na tobie pare tysiecy zlotych to i tak jest to dla nich niezly interes. Przecietny klient bedzie wierzyl, ze ktos mu cos podarowal za free, a w zyciu nie ma nic za darmo.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
    • Przez CaseBizon
      Witam co może być przyczyną tego że na komputerze pokazuje że jest otwarta klapa Ale czasami jest dobrze? Przez to zaczyna wcześniej owijac siatka. Który czujnik jest za to odpowiedzialny? Drugim moim problemem jest to że prasa nie liczy wszystkich bel, dzieje się tak jakoś rok po kupnie. Kupiliśmy ja nowa.
    • Gość
      Przez Gość
      witam, ile w przybliżeniu kosztuje wystrojenie kombajnu new Holland do koszenia kukurydzy? heder, sita itd
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj