Polecane posty

HondaMtx    121

Witam!

Panowie potrzebuje waszej pomocy. Potrzebuje namiary na warsztaty gdzie mozna zregnerowac pompe. JA mieszkam w woj. Świetokrzyskim kolo Kazimierzy Wielkiej i najlepiej zeby te warsztaty znajdowały sie max 50km ode mnie. I ile taka regeneracja kosztuje??

 

Wiem ze moge za zakladanie nowego tematu dostac % ale trudno.... Bo jest mi to bardzo potrzebne..

Z góry dzieki i prosze o szybkie odp :)


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Zajrzyj na pw i jutro tam zadzwoń.

  • Like 1

Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

Dziś zawiozłem pompe do gosica kolo Buska Zdroju, ktory jest bardzo znany z dokladnosci i fachowych regeneracji pompy. Za kompletna regeneracje pompy powiedział max 500 zł :)


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Dla pocieszenia napiszę że glowica rozdzielacza kosztuje ok 500-600zł, napisałem ci że za takie coś 1000zł pęknie napewno....


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

Rozumiem. Ale poważnie Ci mówie ze tyle gosciu powiedzial za regeneracje. Zaciekawilo mnie to i zapytalem dlaczego tak tanio i ze slyszalem ze ponad 1000zl cos takiego kosztuje.To powiedział ze smieszna cene ludzie mowia za regeneracje. Przy nas dzwonił do hurtowni o ten rozdzielacz ile kosztuje to mu powiedzieli ze 240zl. Z tego co słyszałem gosciu fuszerki nie robi bo kazdy go chwali. Jak mu ktos przywiózł pompe od john deere z pod warszawy bo sie nikt nie chcial tego tknąc bo trzeba rodzielacz z angli sprowadziic i jcos takiego kosztuje 1300zl. I na swoje zregenerowane popmy i udziela 12 misiecznej gwarancji :)


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Wierz ludziom... taka głowiczka do 3 cylindrowego ad 152 kosztuje 450zł w 4 cyl. masz o jedną dokładnie wykonaną dziurę więcej, i wszystkiego o 1/3 więcej...za taniej? chyba że lepią mu małe żółte ludziki w głębokich chinach :D


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daras77    1

Ludzie kochani,tam nie ma żadnych rozdzielaczy,to jest pompa rozdzielaczowa,tak się nazywa,tam nie ma sekcji,trzeba wymienić całą głowice,mam dwa ferdki,za te pieniądze najwyżej ci ją przeczyści

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161
Napisano (edytowany)

@daras77 Sam sobie przeczysz, tak to jest pompa rozdzielaczowa bo elementem rozdzielającym paliwo na poszczególne wtryskiwacze jest głowica rozdzielacza z obrotowym rozdzielaczem!!! , niekiedy mówi się rotorowa lub rotacyjna bo elementem nabijającym ciśnienie jest rotor, a są jeszcze pompy rozdzielaczowe dwutłoczkowe np. w samochodach, gdzie zamiast rotoru są 2 przeciwbieżne sekcje.

 

@hondamtx żeby nie było że wymyśliłem sobie te ceny:

http://truck.shop.pl/index.php?k1863,massey-fergusson-uklad-paliwowy-pompy-wtryskowe

http://truck.shop.pl/index.php?k1881,massey-fergusson-uklad-paliwowy-wtryskiwacze

Edytowano przez bobytempelton

Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

Spoko :) ja broń Boże nie twierdze, że to tyle nie kosztuje tylko Ci mówię jak gosciu mówił :)


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    39
Napisano (edytowany)

ja zawiozlem swoja bo i ciezko palil i dalem 150 zl nie wiem co bylo bo oddawal mi inny koles fachowca nie bylo :D i tak zrobil ze wyciagnolem ja w tym roku samo przed najwiekszymi mrozami stal potem 2 tygodnie -25 no w garazu to -20 niech bedzie troche sie ocieplilo -10 :D postanowilem zalozyc pompe zalozylem przekrecam kluczyk raz tlok pszeskakuje i chodzi bez odpowietrzania ani nic :D i teraz moze byc nawet -30 i pali od razu nawet nie podgrzewam go :D (model 8120) a mam drugiego 3630 i za chama nie odpali 0 stopni bedzie i zeby zapalil musze podstawiac prostownik nastawic na rozruch i dobrze krecic to zapali ;p

Edytowano przez kravter

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

no to masz przeboje z nim :D nas wkurzyło i się zdecydowaliśmy na regenerację bo szlag człowieka trafia jak podchodzisz do ciągnika, który akurat w tej chwili jest potrzebny a on nie odpali ... albo tak jak w moim przypadku robisz w polu potem go zgasisz i nie odpali. Po jakimś czasie jak wystygnie to od szczała pali :P szkoda nerwów :D


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    39

u mnie 8120 teraz pali mroz nie moroz

 

a 3630 jak zimny to tak ciezko jak cholera nawet w lato rano trzeba grzac (ale power jest :D) a cieply to odrazu pali ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

Wczoraj przywiozlem pompe a dzis ja załozylem i teraz duzo lepiej pali :D juz nie bylo takiego problemu z odpowietrzeniem jak wczesniej :)


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czita    0

JA mam oddaną pompę od MF 3655 do uszczelnienia i koszt przewidywany ponad 500zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

jesli ktos nie wierzy ze za taka cene gosciu wymienil rozdzielacz inne czesci to moge zrobic zdjecie tych wymienionych czesci bo dostalem je wraz z pompą.


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henryk85    1

Właśnie jak nie odpala po ciężkiej pracy w polu to pompa wtryskowa....tylko co w nie niej się dzieje że jak ciągnik zimny odpala ale jak rozgrzany mocno to już nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6331

Prosty i tani test. Rozgrzany nie pali, 5litrów zimnej wody w bańce polewasz głowicę pompy, tu gdzie wychodzą przewody wysokiego ciśnienia. Wystudzona pompa - pali pomporozdzielacz do wymiany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henryk85    1

Mam blisko serwis Boscha powinni to ogarnąć...ale np. spisałem numery z tej pompy i chciałbym nową to zbytnio nic znaleźć nie mogę do tego ciągnika.

Ktoś ewentualnie ma namiar nowe pompy dedykowane do 3085

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tomex04
      Witam mam problem mf6120  z przyciskiem przedniego napędu napęd da się załączyć przez przycisk blokady przy prędkości rozłącza lecz przycisk od 4x4 nie załącza ani nie rozlącza
    • Przez Szym_on
      Witam mam pytanie odnośnie rewersu ponieważ ciągnik po zdjęciu pokrywy i odblokowaniu biegów i ponownym założeniem pokrywy przestał się przełączać z A na B jak ręcznie wepchnąć siłowniczek to bez problemu jest przełączony i bezproblemowo załącza sią na biegi A a chcieć przełączyć na biegi b to jakby lekko wajcha jest zapierana i  co nie pozwala przełączyć siłownika na biegi B  Gdzie może być przyczyna ? może ktoś by mógł podpowiedzieć .
    • Przez Bartek878
      Ciągnik stał 4 miesiące na dworzu po wciśnięciu sprzęgła nie palą się kontrolki oraz brak szybkich biegów
      Massey Ferguson 3065
    • Przez rafik256
      Witam
      Jak już kiedyś wspominałem w jednym z tematów dotyczących MF wziąłem się za przygotowanie instrukcji napraw Autotronic oraz Dynashift do serii 30xx oraz 31xx w języku polskim. W końcu udało mi się złożyć wszystko w całość i teraz mogę odpowiedzieć wszystkim pytającym, że instrukcja jest już gotowa.
       
      Oto jej zawartość:
       
      Działanie, kontrola i naprawy AUTOTRONIC bez testera 3
      Opis Autotronic 3
      Ogólnie o Autotronic 5
      1. Zasilanie 6
      2. Czujnik ciśnienia hydraulicznego (test 1) 6
      3. Czujnik ciśnienia hydraulicznego (test 2) 6
      4. Blokada mechanizmu różnicowego 6
      5. Włącznik hamulca 7
      6. Napęd na cztery koła 7
      7. Przełącznik podnoszenie/opuszczania podnośnika 7
      8. Zmiany zakresu ‘zając’/’żółw’ . 7
      9. WOM 8
      10. Kontrola czujnika prędkości obrotowej silnika 8
      11. Kontrola czujnika prędkości WOM. 8
      12. Kontrola czujnika prędkości jazdy. 9
      13. Przewody elektryczne elektrozaworu zakresów ‘zając’/’żółw’ 9
      14. Przewody elektryczne elektrozaworu napędu na cztery koła. 9
      15. Przewody elektryczne elektrozaworu blokady mechanizmu różnicowego 9
      Kontrola i naprawy za pomocą testera 10
      A Ogólne 10
      B Tester ECTU 11
      C Prawidłowe funkcjonowanie. 13
      D. Nieprawidłowe działanie. 17
      E. Identyfikacja wiązek przewodów ciągnika. 22
      F. Schemat okablowania (wraz z ETCU) 23
      G. Schemat okablowania (bez Autotronic) 30
      System Dynashift 33
      A Ogólne 33
      B. Funkcje jednostki sterującej. 34
      C. Instrukcja wykonywania testów. 35
      D Schemat okablowania, bez czujnika temperatur 41
       
      W punkcie: opis autotronic opisane sa wszystkie funkcje za jakie odpowiada panel autotronic tzn. (fragment instrukcji)
       
      AUTOTRONIC - elektroniczny system kontroli transmisji - działa automatycznie na:
       
      1. Zmiany zakresów ‘zając’/’żółw’
      2. WOM
      3. Blokada mechanizmu różnicowego
      4. Napęd na cztery koła
       
      Autotronic odpowiada za hydrauliczną ochrona funkcji 1-4
      Jeśli ciśnienie hydrauliczne staje się zbyt niskie (17 barów), dochodzi do automatycznego:
      A. Wyłączenia:
      2 - WOM
      3 - Blokada mechanizmu różnicowego
      B. Zablokowania:
      1 - Zmiany zakresu ‘zając’/’żółw’
      C. Włączenia:
      4 - Napęd na cztery koła
       
      Dalej mamy opis co gdzie kiedy i jak działa. Jak i kiedy się włącza. Co oznacza miganie, świecenie poszczególnych kontrolek itd. Czyli opisane jest jak dokładnie Autotronic steruje wszystkimi funkcjami.
      W części od 1 do 15 opisane sa metody sprawdzenia wszystkich funkcji jakimi dysponuje Autotronic oraz poszczególnych obwodów.
      Kontrola i naprawy za pomocą testera. Jest tam dokładny opis diagnozowania awarii w obwodach Autotronic z podanymi konkretnymi wartościami pomiarowymi w poszczególnych punktach obwodów. Opis testów pomaga krok po kroku wszystko sprawdzić i ustalić przyczynę usterki np.
       
      Test Nº1 – Kontrola zasilania
       
      Jeśli żadna kontrolka na desce rozdzielczej nie włącza się, sprawdź a, b i c.
      a) zasilanie: silnik wyłączony, przy wyłączonym zapłonie
      sprawdź napięcie pomiędzy A1 i A8
       
      Jeśli V=12V : wartość właściwa. Nie ma problemu z zasilaniem (patrz B )
      Jeśli V=0V : wartość niewłaściwa. Sprawdź napięcie pomiędzy A1 a obudową skrzyni biegów
      Jeśli V=12V : przerwy w przewodzie A8
      Jeśli V=0V : przerwy w przewodzie A1
       
      B ) czujnik sprzęgła
      Ciągnik rusza po puszczeniu sprzęgła
      Ciągnik nie rusza, gdy sprzęgło jest wciśnięte / przełącznik sprzęgła działa poprawnie (patrz c)
       
      Zapłon wyłączony, wciśnij pedał sprzęgła i sprawdź opór między A3 i A8:
      Jeśli R= 1-1.5 om : wartość właściwa
      Jeśli R= nieskończoność : Przerwy w przewodzie A3 lub uszkodzony czujnik sprzęgła
       
      Oczywiście do wszystkiego dołączone sa schematy obwodów z dokładnym opisem przewodów. Podobnie to wygląda w przypadku Dynashift. Opis działania, schematy i cos o czym nie wszyscy wiedzą testy sprawdzające działanie Dynashift i wszystkich czujników z nim związanych. Dzięki nim możemy odczytać przy pomocy kodów wyświetlanych przy pomocy kontrolek od biegów pod obciążeniem, który dokładnie czujnik czy obwód jest uszkodzony.
       
      Fragment z instrukcji do Dynashift
      C. Instrukcja wykonywania testów.
       
      System posiada swój własny program testów.
      Przełącznik testowy jest zainstalowany na….
       
      Inny fragment tego tekstu
       
      Test 2: Test czujnika sprzęgła
       Przesuń przełącznik na pozycję 'work'. Kontrolki A i B muszą się zapalić. Przy każdym wciśnięciu sprzęgła musi nastąpić zmiana z A,B na C,D.
      Usterka:
       sprawdź przełącznik sprzęgła i odpowiednie przewody (końcówka 4 złącza J1).
       
       przesuń przełącznik na pozycję 'test'
       kontrolka B zaświeci się: kontynuuj
       
      Co gdzie i jak przetestować można będzie znaleźć w instrukcji.
       
      Osoby zainteresowane instrukcją proszę o kontakt przy użyciu prywatnych wiadomości. Uzyskają one tam wszelkie potrzebne informacje: w jaki sposób można otrzymać instrukcję i jakie będą tego koszty.
       
      Administracja forum była tak miła, że pozwoliła mi założyć ten temat dlatego proszę wszystkich o nie robienie bałaganu i kierowanie wszelkich pytań i zastrzeżeń bezpośrednio do mnie poprzez prywatne wiadomości. Proszę nie pisać w tym temacie.
       
      Pozdrawiam rafik256
    • Przez Tekila
      Posiada ktoś instrukcje napraw skrzyni biegów Massey Ferguson 3085 skrzynia 16x16
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj