robotyziemne

John Deere 7700 pneumatyka

Polecane posty

Witam. Czy ktoś z forumowiczów orientuje się może w kosztach zamontowania instalacji pneumatycznej w JD 7700? Nie posiadam w swoim JD takowej a chciałbym zamontować. Nie mam sprężarki, butli, zaworów i wyjść.

Wszystko tłumaczy to, że mój JD jest z Francji. Kolega ma Zetora 9540 też z Francji i miał ten sam problem z tym, że nie miał kłopotu z montażem do Zetora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z tego co gdzieś czytałem to koszty ok 6-7 tys zł założenie pneumatyki. a nie lepiej pomyśleć o siłownikach hydraulicznych do przyczepy. napewno tańsze rozwiązanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

7tysi, chyba ori :lol:

jednoobwodowa z czesciowo uzywanymi czesciami to koszt ok 1000-1500

na allegro widzialem dwuobwodowa za 5tys. ale mysle ze w 2 spokoj nie mozna sie zmiescic, przeciez takie podzespoly jak butla czy sprezarka nie musza byc nowe


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Siłowniki hydrauliczne nie wchodzą w grę. Zamierzam swoim JD ciągać naczepę na wózku sprzęgającym. Wtedy musiałbym wstawić do naczepy siłowniki hydrauliczne i do wózka. Nie muszę liczyć ile siłowników potrzeba nie mówiąc o przewodach :)

 

Do 2 tysięcy to ok można zainwestować. Może ktoś coś jeszcze podpowie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

Najgorzej jest dorwać zawór sterujący. Podam przykład na naszym nh (też francuz): teraz jest zawór sterujący tym wyjściem hydrauliki i trzebaby go wymienić na taki, który steruje tylko powietrzem lub powietrzem i olejem. Trzeba albo szukać po szrotach albo uderzyć do serwisu (i tu jest największy koszt).

Reszte tj. sprężarkę, osuszacz, regulator butle i inne pierdółki to można za nieduże pieniądze używane kupić, a nawet jak nowe to od ursusów/mtz'ów będą tanie. Potem tylko zetknąć to w całość.

 

Jeśli nie potrzebujesz instalacji dwuprzewodowej z regulacją siły hamowania (bo do tego jest niezbędny oryginalny zawór sterujący), lub zrobisz dwuprzewodówkę ale sterowaną jak jednoprzewodowa (hamuje-nie hamuje) to mozna zastosować elektrozawór na powietrze (też niedrogi) i dać jakiś stycznik/krańcówkę przy pedale.


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez RelMy
      Chciałem wymienić termostat ponieważ wydawało mi się, że ciągnik nie trzyma optymalnej temperatury podczas pracy i dodatkowo nie działa ogrzewanie. Po odkręceniu pokrywy był tylko jeden a są dwa miejsca na 2 termostaty. Widziałem rysunki i z dwoma i z jednym termostatem i pytanie brzmi czy założyć dwa czy zostawić jeden?
    • Przez Latashi
      Cześć, proszę o opinię o traktorach marki John Deere z serii 3050, 3140. Wady zalety, spalanie, dostępność i koszt części. Czy wgl warto pchać się w te modele. Zastąpił by Zetora serii 10045. Byłby jako traktor główny do pługa, glebosza, agregatu uprawowo-siewnego i pracy z turem.
    • Przez MarcinRajca
      Witam. Mam problem z pompą główna w John.D 3130 max ciśnienie to 150-160 bar i po kilku minutach czasu spaduje do 120-110 bar i wtedy wskazówka manometru dostaje silnych drgań jakby ciśnienie pulsowalo.  Po rozebraniu pompy zaworki od strony wejścia oleju wyglądają dobrze tloczki tez są w dobrym stanie bez rys.  Jedynie zaworki po stronie wyjścia oleju mają wyklepane gniazda od tulejek.  Ale te płytki na zaworach można odwrócić. 
      W pokrywie pompy w środkowej części gdzie częściowo wchodzi łożysko są dwa otwory duży i mały oba prowadzą do zaworów duży otwór do dużego tloczka z gruba sprężyna. I jest tam jakby miejsce na iglice ale jej tam nie ma.  I pytanie czy powinna tam ona być? 
      Drugi mały otwór prowadzi ma małego zaworka z iglica ale ten otworek był zakorkowany grubymi kawałkami metalu i opilkow tak ze tam nie było wcale przejścia i sam zaworek był zacięty. 
      Wie ktoś od czego jest ten mały zaworek?  
      To jest ten największy model pompy występujący z przednim napędem na hydrostacie.  
      Orientuje się ktoś czy można ta pompę zastąpić pompa zebata i takich samych parametrach 
      Taka sama pojemność i. Wydajność 
      To znaczy oryginalna pompa i zębata jaka znalazłem mają po 50ccm 
      I obie po 75L/min 
      Regeneracja oryginalnej 2500zł 
       ruska nowa pompa około 300 zł wiec jest to duża różnica. 
      Proszę o pomoc, 
      Pozdrawiam 
       
    • Przez bem
      Czy ktoś może mi powiedzieć jak te maszyny się spisują?
    • Przez patrykb2736
      Witam mam problem z John Deere.Wciskajac gaz ciągnik nie wchodzi na obroty, wymieniłem potencjometr i bez zmian.Do tego sam czasami wchodzi na wyższe obroty.Mial ktoś podobny problem to proszę o odpowiedzi bo już ponad tydzień stoi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj