Gramgro

Połączenie pomp hydraulicznych w 311 LSA

Polecane posty

Gramgro    14

Witam, mam pytanie. posiadam Fendt 311 w którym są dwie pompy, jedna do wspomagania, a druga do hydrauliki(14 i 16 cm3) czy możliwe jest podłączenie ich aby obie dawały na hydraulikę jeśli nie skręcam? Chodzi mi o podpięcie na zawór przelewowy na orbitrolu przewodu i podpiecie go do przewodu przed rozdzielaczem. Problemem może być to czy nie będzie się cofał olej do orbitrolu i czy nie będzie problemów z nim? Ciśnienie jest na obu chyba takie same. I czy przepływ wytrzyma przy wysokich obrotach, np. przy jeździe po drodze? Może zrobić elektrowłącznik tego, żeby tylko przy pracach z turem włączać i ciśnienie zamiast na nadmiar szło do hydrauliki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

spójrz na orbitrol i napisz ile przewodów olejowych do niego dochodzi. nie możesz podnieść jakiejś maszyny że zaczynasz kombinować z hydrauliką?


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gramgro    14

Jeden dojście prosto z pompy, jeden przelew i dwa na sterowanie. Chodzi mi o pracę z turem, żeby szybciej chodził na wolnych obrotach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6402

Nic z tego. Musiałbyś połączony strumień skierować najpierw na orbitrol a potem przrez niego dalej na hydraulikę. Wyklucza to użycie podnośnika i hydrauliki zewnetrznej podczas skręcania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

myślałem że idzie 5 przewodów, wtedy byś miał fabrycznie to o czym mówisz. czasem się zdarzały takie wersje.


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gramgro    14

a jak to idzie w takich wersjach? po co jest ten piaty przewód? to drugi dopływowy z drugiej pompy jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiex    1

Producent przewidział taką opcję, poszukaj dźwigni w okolicy prawych stopni do kabiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lee001    1

@Grzesiex chodzi Ci o dźwignię wyglądającą jak zawór kulkowy z oznaczeniami żółwia i zająca? Gdy ustawiona jest w pozycji na "zając" wówczas hydraulika zewnętrzna jest wydajniejsza. Szczególnie widać to w moim przypadku przy pracy z owijarką przy niskich obrotach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

Piaty przewód w orbitrolu wspomaga hydraulikę z pierwszej pompy. musi być wtedy zawór zastosowany który pilnuje żeby olej się nie cofał do orbitrola. Ciśnienie na piątym przewodzie z orbitrola pojawia się tylko wtedy jak nie ruszasz kierownicy. jak nie masz tego oryginalnie to raczej nie opłaci się przerabiać.


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiex    1

@Grzesiex chodzi Ci o dźwignię wyglądającą jak zawór kulkowy z oznaczeniami żółwia i zająca?

 

Tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojt3p    0

witam mam problem z hydrauliką w mojej 311 , ogólnie hydraulika słabła coraz bardziej szczególnie jak sie rozgrzał, dałem pompe do regeneracji i po złożeniu nie ma zadnej poprawy. jak jest zimny to unosi dobrze a jak pracuje około 20 min to już zaczynają sie problemy , mierzyłem ciśnienie na wyjsciu hydrauliki zewnętrznej to na zimnym pokazało 180, na ciepłym weszło na 160 i powoli spadało w trakcie pomiaru, co może być przyczyną? są w nim gdzieś jakies zawory bezbieczeństwa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez tomek9514
      Witam ponownie, 
      Jeden problem zniknął pojawił się następny
      Otóż, balot się bardzo szybko zwija, nie pojawia się sygnał że już jest gotowy gdy wskazówka od średnicy balota zejdzie się z drugą wskazówka, gdy się trochę naiwnie więcej to zaczynają stawać pasy. Gdy uda się owinąć go siatka to wychodzi wgl nie zbity. Wskazówka od ciśnienia na zegarze spada na zera a początkowo ma około 12 bar. 
      Natomiast, gdy otwieram klapę, blokuje jej zamknięcie i luznie pasy to na Nanometrze pojawia się ciśnienie około 200 bar, a gdy naciągane je śpowrotem spada na 0.
      Mial ktoś podobny problem? Dla mnie to magia. Może być winny sterownik który znajduje się po prawej stronie prasy pod półka na dodatkową siatkę? 
      Dziękuję z góry za pomoc
    • Przez Przemix
      W moim MF 255 prawdopodobnie czeka mnie wymiana pompy hydraulicznej (przestał podnosić, a wcześniej, na rozgrzanym oleju, robił to dość wolno). Byłem na dwóch różnych składnicach maszyn i spotkałem się z dwiema opiniami. Pierwszy sprzedawca polecił mi samodzielną regenerację pompy zestawem naprawczym, drugi natomiast stwierdził, że lepiej wymienić całą pompę (na stanie miał bodajże jakąś turecką za 900 zł).
      Chciałbym zapytać co w tej sytuacji wybrać? Może ktoś z forumowiczów remontował podnośnik w MF i mógłby coś polecić?
      Z góry dziękuję za odpowiedzi
      Pozdrawiam
    • Przez mati5048
      Witam. Mam problem z ciagnikiem jd 3640 , po podłączeniu owijarki pod cisnienie oraz oryginalny wolny splyw nieotwiera sie silownik od obcinania foli( sipma maja) wyrzucajac dzwignie na neutralny silownik sie otwiera dodam ze ten silownik otwiera sie neutralnie bez cisnienia. Czyli pierwsze co to pomyslalem, że przyczyna jest ze olej niewraca wolno do skrzyni, dorobilem drugi wolny splyw od gory, silownik sie otwiera ale przewod cisnieniowy drga jak szalony. Niewiem czemu tak sie dzieje, dodam ze reszta wszystko ladnie chodzi a pod innym ciagnikiem normalnie sie otwiera
    • Przez 18bamber
      Witam. Panowie mam problem z hydrauliką w swoim traktorku... Ciągnik ma pięć wyjść z tyłu z czego trzy są zasilające ale nie ma powrotu i np był taki problem że przy pługach obrotowych jak je obracałem to podnosiło ładowacz a jak zamknąłem dojście do ładowacza to nie obracał wcale tylko napinało przewody. Teraz  chciałem podpiąć owijarkę samozaładowczą i jest jeszcze gorzej bo nabija ciśnienie a nie ma gdzie wrócić i nic nie działa. Jak mam to rozwiązać proszę o pomoc.

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj