Arek

Pompka zasilająca - chińczyk czy czeska ?

Polecane posty

Arek    218

Musze wymienić pompkę zasilającą, czy warto spróbować zamiennika za ok 70zł zapewne z chin czy zdecydowanie lepiej kupić czeską za 200zł ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sony5    46

lepiej dać te 200zł niż za jakiś czas się znów grzebać i w tedy stwierdzisz że mogłeś brać oryginał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sony5    46

no i zwyczaj tak jest że chińska dłużej pochodzi ale zawsze jest te zawahanie co kupić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Z pompką doświadczenia nie miałem ale mimo wszystko do wszelakich chińskich części nie jestem przekonany. Zależy jak się trafi, może pochodzi a może nie i wtedy rozgrzebuj sprzęt i znowu płać. Jak kupisz oryginał to przynajmniej masz pewność co do jakości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Ja wiem tyle, że jak nie ma na pudełku znaczka PDC to oryginalna nie jest...

 

Kupiłem i nie miała ani pudełka ani napisu PDC tylko tabliczkę MOTORPAL i wygląda jak ta oryginalna co była na pompie od nowości...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też fakt bo mogła być sprowadzona z pominieciem zetora;) wtedy bedzie tylko motorpal. o tym zapomniałem a i pewnie sporo mniej kosztowała?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

@'6441Marcin6441

Pompka kosztowała 225zł więc taka tania nie była...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257
Napisano (edytowany)

MOTORPAL to oczywiście czeski producent układów wtryskowych do Zetora na pierwszy montaż po dziś dzień. Ja z kolei mam takie pytanie. Zetor 5211 strasznie dymi. Nieprzepalone kropelki oleju pojawiły się również na masce W paliwie w baku jest obecny olej silnikowy. Widać to również w odstojniku. Czy może to być wina pompki zasilającej, która przepuszcza olej silnikowy z pompy paliwowej do paliwa? Pompka ma symbol Motorpal CD1M2291 - ZETOR 933290.

Edytowano przez adikpl1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj