emtecc

montaż rozdzielacza 2-sekcyjnego do Zetora

Polecane posty

emtecc    22

Witam

Szukam porad jak poradzić sobie ze zrobieniem 4 wyjść hydraulicznych w Zetorze 77**.

Mam na nim zamontowany ładowacz czołowy. W tym momencie spływ (tzw 0) i jedno wyjście jest już zajęte.

 

Do pracy z prasą potrzebne mi będzie jedna para wyjść(siłownik dwustronnego działania) + jedno wyjście (siłownik jednostronnego działania - podbierak) Jest możliwość ręcznego podnoszenia podbieraka.

 

proszę o Wasze propozycje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22

Nikt nie pomoże?

Jeszcze takie pytania:

1. Skąd przedni tuz w tej serii zetora bierze zasilanie oleju i czym jest sterowany.

2. W sumie to potrzebne mi jedno wyjście (jednostronnego działania)do podbieraka.

Ktoś odpowie...ktoś próbował łączyć z hydrauliką obwodu TUZa jakiś siłownik - tzn z wyjściem na siłownik pomocniczy?. Wydaje mi się że nie będzie to działać ponieważ ramiona podnośnika są lżejsze od podbieraka i to one pierwsze się podniosą...

3. Droższą opcją jest zakup rozdzielacza 2-sekcyjnego i zamontowanie go pod kabiną + wyprowadzenie gniazd

http://allegro.pl/rozdzielacz-hydrauliczny-2-sekcje-joystick-gratis-i2063755890.html

a) połączyć z gniazdem oryginalnego rozdzielacza i wyjściem "zero"

B) bezpośrednio z pompy hydraulicznej i wyjściem "zero" na powrót oleju.

Ktoś odpowie gdzie dokładnie połączyć obwód hydrauliki bezpośrednio z pompy hydr.? Wiem że jest możliwość wyprowadzenia oleju pod ciśnieniem z dekla na którym jest pompa hydrauliczna. Nie wiem która śruba jest korkiem - ktoś zna odpowiedź?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendt612lsa    46

zajrzyj do mnie na mój nick fendt612lsa i moje zdjęcia przedni tuz w zetorze 3320 też są filmy na you tube jak mi podasz adres e - mail to Ci mogę zdjęcia przesłać

możesz pisać na gg moje i jak masz konto na you tube to mój nick ppp822

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Nikt nie pomoże?

Jeszcze takie pytania:

1. Skąd przedni tuz w tej serii zetora bierze zasilanie oleju i czym jest sterowany.

2. W sumie to potrzebne mi jedno wyjście (jednostronnego działania)do podbieraka.

Ktoś odpowie...ktoś próbował łączyć z hydrauliką obwodu TUZa jakiś siłownik - tzn z wyjściem na siłownik pomocniczy?. Wydaje mi się że nie będzie to działać ponieważ ramiona podnośnika są lżejsze od podbieraka i to one pierwsze się podniosą...

3. Droższą opcją jest zakup rozdzielacza 2-sekcyjnego i zamontowanie go pod kabiną + wyprowadzenie gniazd

http://allegro.pl/ro...2063755890.html

a) połączyć z gniazdem oryginalnego rozdzielacza i wyjściem "zero"

B) bezpośrednio z pompy hydraulicznej i wyjściem "zero" na powrót oleju.

Ktoś odpowie gdzie dokładnie połączyć obwód hydrauliki bezpośrednio z pompy hydr.? Wiem że jest możliwość wyprowadzenia oleju pod ciśnieniem z dekla na którym jest pompa hydrauliczna. Nie wiem która śruba jest korkiem - ktoś zna odpowiedź?

 

Szukałem kiedyś informacji na ten temat ,chciałem podpiąc do c360 pod ta właśnie pokrywę od pompy, tylko coś mi się wydaje że podłączenie się pod ten korek nie wystarczy ,z tego względu że oryginalny rozdzielacz w pozycji neutralnej ustawiony na przelew i musiał byś go zablokować bo nie da Ci pompa ciśnienia na zewnetrzny rozdzielacz. Idzie to zrobić przez odpowiednie ustawienie dzwigni.

Zresztą podam Ci link i sobie poczytaj może to coś pomorze jest tam na ten temat opisane http://www.elektroda...pic1933373.html


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22

to właśnie to czego szukałem.

Dzięki:)

Zablokować rozdzielacz tzn ustawić dźwignię w ciągniku na wyjście 1 lub 2- jest jakaś różnica które to wyjście?

Tylko wtedy ciśnienie oleju napiera na wybrane gniazdo, na to gdzie przesunięta jest dźwignia.

 

Podczepiając pod wejście z pokrywy pompy olej idzie na dodatkowy rozdzielacz. Gdy korzystam z siłowników połączonych do tego rozdzielacza ciśnienie oleju napiera dodatkowo na jedno ze złączy hydraulicznych (zależy na którym zablokuje rozdzielacz).- TAK?

Między wyjściem z pokrywy pompy hydr a dołożonym rozdzielaczem muszę zamontować zawór chcąc używać dwóch wyjść hydr w ciągniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Powiem tak nie zrobiłem tego jeszcze u siebie i nie mogę na 100% powiedzieć jak to w rzeczywistości działa, ale wydaje mi się ,że będzie tak jak napisałeś. Tak też jest napisane w tym temacie co podałem.

 

Wydaję mi się że jest to obojętnie na które wyjscie zablokujesz dzwignię, gdy olej będzie skierowany na ten osobny rozdzielacz(dzwignia zablokowana na 1 lub 2) wyjścia szybkozłączy 1i2 są bezużyteczne.

 

Natomiast jak chcesz używać podnośnika i wyjsć 1i2 to musisz zamknąć zawór i odciąć przepływ do osobnego rozdzielacza(ten rozdzielacz jak byś go nie używał to puści całe ciśnienie na przelew bo ma zawór bezpieczęstwa)

 

Taki ja wyciągnąłem z tego tematu wniosek. Jak jest w praktyce nie potrafie powiedzieć. Wg mnie troczę to uciążliwe chyba że mamy kilku sekcyjny rozdzielacz i ten fabryczny sobie odpuszczamy.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soko74    39

Można podpiąć rozdzielacz tura szeregowo,jeśli tylko jest do tego przystosowany.Wtedy zwolnisz sekcje z tyłu ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarucki    3

a nie lepiej kupić elektrozawór od tura ? z jednego będziesz miał dwa... i przełączasz sobie z TURa na Prasę


Zetor 7340, Ursus 2812, JD 5410N, Lamborghini Runner 450, Lamborghini RS80
Joanna#1, Joanna#2, KPS-3...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22

elektrozawór do tura... i co z nim zrobię? Jeden już mam do tura to mi wystarczy- nie będę robił pajęczyny na ładowaczu:) Na marginesie... porządny elektrozawór to ok 500zł

Może coś więcej o rozdzielaczu szeregowym?

Jak to wygląda i jaki jest schemat jego podłączenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarucki    3

hmm możesz TURa wpiąć przed rozdzielacz (od tylnych wyjść, wtedy tylne złącza będziesz miał wolne i nie zależne) ( bynajmniej u mnie zdało to egzamin 7340) jak chcesz to Ci zdjęcia podeśle ale nie wiem czy da radę zrobić tak u Ciebie...


Zetor 7340, Ursus 2812, JD 5410N, Lamborghini Runner 450, Lamborghini RS80
Joanna#1, Joanna#2, KPS-3...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Obi32
      Witam, można ten luz na przedniej osi jakoś wyregulować?

    • Przez ddd4233
      Witam czy może ktoś z was instalował zewnętrzny rozdzielacz zamiast tego oryginalnego ? (Zepsuty rozdzielacz nie potrzebuje ehr)  już mam wypatrzony rozdzielacz 3 sekcie (dwie pływające jedną zwykła ) z podłączeniem nie będę miał problemu. Tylko chodzi o to że na jednym poście w forum widziałem jak ktoś zakładał rurkę taka dłuższa(c360)  ta od tłoka potem widziałem jak ktoś zakładał rurkę tą od powrotu też od c360 . I teraz moje pytanie jest takie  czy zamiast tego rozdzielacza co jest w środku w zetorze założył bym adapter taki od c360 to by miało prawo chodzić? Dodam zdjęcie poglądowe o jakie elementy mi chodź . Prosił bym o pomoc

       

    • Przez Obi32
      Zetor 7745, rok 1990,.sprowadzony z Finlandii, 3800 mtg. 
      Po regeneracji pompy jak to bywa trzeba, ustawić kąt wtrysku. No i tutaj zaczynają się schody tak mnie zastanawia bo mam te 3 kreski ale przed demontażem kreciłem jeszcze kołem zamachowym i paliwo drgalo w pierwszej sekcji zupełnie w innym miejscu A dokładniej 1/3 obrotu koła zamachowego dalej.Dodam że ciągnik chodził dobrze przed regeneracją pompy jak i ustawieniu kątu na znakach i normalnie odpala, tylko dlaczego paliwa na kapilarce drgało w innym miejscu. Może ktoś miał podoby problem i wie jaka jest przyczyna. Z góry dzięki za odpowiedź!
    • Przez raven18
      Hej, ma ktoś zamontowane wewnętrzne lusterko na ramce tylnej szyby, do łatwiejszego zaczepiania maszyn (na zaczep hitch, który jest nie widoczny za zaczepem do przyczep jednoosiowych i trzeba na czuja podjeżdżać). Oglądałem zdjęcia ciągników i nie znalazłem jak to w sumie wygląda, czy to dobry pomysł skoro chyba nikt nie montuje? 😎 
    • Przez dawidkrawczyk
      Witam, jestem w posiadaniu Zetora 5211 i chciałbym założyć przedni napęd od Zetora 5245. I właśnie przychodzę z pytaniem co trzeba przerobić w skrzyni biegów żeby wszystko ze sobą współpracowało?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj