krzys924

Wyciek z głowicy silnika T-25

Polecane posty

krzys924    0

Witajcie... po remoncie silnika zaczeło coś ciec... chodzi o to ze jest to za rzadkie na olej i nie pachnie jak ropa... wydostaje sie to z żrberek głowicy i cylindra przy wyższych obrotach parząc od strony pompy, od strony wentylatora jest sucho, i tu jest problem ;( spotkał sie ktoś z Was z takim czymś? co to może? być bo mi już ręce opadają... pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mar56cin    8

Dobrze załozyłes uszczelke pod pokrywani zaworów? Mogła w jednym miejscu sie odsunąć. Od strony węntylatora niema oleju bo go wydmuchuje na drógą strone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzys924    0

o to chodzi że góra głowic jest sucha... są to nowe głowice i może jest to jakaś wada fabryczna? co Wy na to? z początku ciekło po obu cylindrach, ale zauwazyłem ze olej leci przez gumowe uszczelnienie lasek zaworów, poprwaiłem i jeden cylinder jest suchy, gorzej z pierwszym ;/ leje niemiłosiernie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wladus25    0

moze jak wbijales tuleje to gdzies uderzyles i zrobila sie dziurka pomiędzy glowicą a cylindrem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROBERTD    0

uszczelnij laski popychacza dobrym szczeliwem nie silikonem.Polecam KLENFLO lub Elring Dirko moze byc szczeliwo Ajusy nie jest tanie ale naprawde dobre to sa rzeczy. Silikonu już nie stosuje wcale bo to nie uszczelnia i jeszcze może zatykać smok czy kanały olejowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzys924    0

tuleja jedna i druga były gładziutkie , z początku było dobrze tzn tydzien po remoncie zaczeło ciec... kupujac nowe głowice dostałem komplet nowych uszczelek na laski popychaczy ROBERTD mówisz aby to jeszcze usczelnić czymś dodaktowym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wladus25    0

mogles za wysoko podniesc rurki i olej nie scieka w dol tylko zatrzymuje sie u góry i wycieka na zewnątrz

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzys924    0

na pierwszym cylindrze widać jak kropla po kropelce spływa po żeberkach tylko przy wyzszych obrotach... pouszczelniałem co sie dało... czy może to jakoś sadzić spod głowic? watpie bo było by słychać przedmuchy... załamka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wladus25    0

sprawdz sobie jeszcze te rurki, chyba ze nie dokręciles glowic ale to znowu byly by przedmuchy porub zdjecia to moze sie cos poradzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    185

Nie leci przypadkiem spod wtryskiwacza - bo też będzie przedmuchiwać na drugą stronę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzys924    0

dokręciłem wtryski.. troche pomogło ale wraz mało, leci mniej ale jednak... wymienić podkładki pod wtryskami? mam zamiar zrobić że najpierw je rozgrzeje a później schłodze w zimniej wodzie co spowoduje ze zrobia się miękkie ... co wy na to?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Na silikonie wysokotemperaturowym załóż je. Ja tam mam zrobione i nic nie cieknie tylko nie przesadź żebyś rurek nie zalepił tym tylko tak delikatnie na gumki.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Najlepiej kup nowe podkładki i najlepiej do tego przeznaczone - będą nieco grubsze niż zwykłe. Podkładki kosztują grosze, a nowe lepiej się układają pod wtryskiwaczami. Zanim założysz nowe podkładki dokładnie oczyść gniazda i końcówki wtryskiwaczy w miejscu gdzie się stykają z podkładkami. Ogólnie polecam zakładanie nowych podkładek miedzianych także w układzie hydraulicznym i zasilania. Co nowe to nowe ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t25a1    294

Kolego wydaje mi się że tam oryginalnie nie ma być śruby, tylko otwór zaspawany. 

Edytowano przez t25a1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t25a1    294

Wykręć śruby i daj komu  zaspawac, albo wkrec na jakim dobrym kleju uszczelniającym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dsbh    1262

Oryginalnie to wygląda jakby było coś wkręcone w środek głowicy. Mogło przeciekać i ktoś wkręcił śrubę. Jeżeli nie masz przedmuchów między głowicą a cylindrem to bym to próbował  właśnie uszczelnić. Tylko środek musi być odporny na wysoką temperaturę ,ewentualnie jeszcze poprawić gwint. Jeżeli nie zda to egzaminu pozostaje spawanie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Arasowsky
      Witam! Pomogliście mi już parę razy, więc i tym razem pewnie znajdziecie rozwiązanie mojego problemu. Mam w swoim T25 tura i z tą sekcją jest wszystko ok. Jak podniesie na maksimum to nawet wajha sama odbija do położenia neutralnego. Natomiast z podnośnikiem, czyli drugą sekcją jest taki problem, że od niedawna zauważyłem jak dojdzie podnośnik do samej góry to wyrzuca olej w okolicach pompy.  Ktoś przerabiał taki problem? Co może być tego powodem?
    • Przez El_Polako
      Witam, 
      Po odpaleniu mój T25 od razu wchodzi na maksymalne obroty i jedyna opcja aby go zgasić to odcięcie paliwa lub wyciągnięcie odprężnika. Regulacja cięgnem które idzie do pompy nic nie daje.  Gdzieś natknąłem się na informację, że prawdopodobnie coś się przycięło w pompie wtryskowej. Czy ktoś może orientuje się jaka może być przyczyna i czy jest to skomplikowana naprawa. Z góry dziękuję za pomoc. 
       
    • Przez jarx08
      jaki olej wlać do skrzyni Jd 6810?
      czy po wymianie wymagana jest jakaś kalibracja?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj