jacus

zakup renault 95-14 mwm

Polecane posty

jacus    3046

witam.pierwszy raz w tym dziale B) mysle o zakupie ciagnika i znalazlem niedaleko taka oferte

http://moto.allegro.pl/renault-95-14-4x4-mwm-i1854135938.html ,ciagnik wizualnie wyglada ladnie,pare razy widzialem go na drodze-ale niepokoi mnie to ze po 2 latach ktos sprzedaje ciagnik.

na co zwracac uwage przy ogladaniu,jakies typowe wady tych modeli, jak z dostepem do czesci zamiennych.cena tez wydaje mi sie jak za taki rocznik wysoka ?


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Camel7771    0

Kolego podstawa to skrzynia biegów, rewers i napęd. Jak będziesz zmieniał biegi to zwróć uwagę jak wchodzą, czy sprzęgło nie płozi, czy rewers działa poprawnie, czy napęd działa. W renówkach lubią psuć się pompy hydrauliczne oznaką tego jest buczenie, ciężko chodzi kierownica na wolnych obrotach i podnośnik wolno podnosi. Jak go będziesz oglądał to koniecznie wjedź nim w pole żeby się olej dobrze rozgrzał. Z częściami niema żadnych problemów, tylko że są drogie. Co do tego ciągnika z aukcji to z wyglądu możliwy, opony ładne (a to też duży koszt). Cenowo tak chodzą ale z 3 może 4 tyś. możesz go urwać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

tak kolega Camel ma racje i na włączonym silniku wyjmij miarkę oleju wtedy widać czy nie przedmuchów tak jak będziesz dobrze targował to za oszczędzisz na wstępne naprawy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Traktor wygląda bardzo dobrze, aż za dobrze jak na ten rocznik. Wygląda jakby był cały odmalowany. Co nie znaczy, że to źle. Moją uwagę zwrócił brak lewego wieszaka i belki do 3punktowego układu zawieszania maszyn. Jeśli traktor jest taki czyściutki koniecznie wyjedź nim w pole, najlepiej do orki i pomęcz go przez jakąś minimum godzinkę. Zwróć uwagę na przecieki oleju ze skrzyni biegów, z orbitolu i ewentualnie z silnika. I to co pisali moi poprzednicy + zapytaj o to czy miał zmieniane filtry i oleje. Na plus są ładne opony. Nie ma nic o przebiegu, choć licznik i tak jest łatwo ustawić ;). Na minus cena. Za tą lub niewiele wyższą cenę mógłbyś już znaleźć traktor z młodszego rocznika i z serii 100 np. 103-54 lub 106-54. Na minus brak obciążników z przodu - koszt około 2000 zł. Jeśli traktor ma napęd na przednie koła to obciążniki się przydają. Sprawdź jeszcze hamulce i przedni napęd. Źle jeśli napęd na przednie koła nie działa i jeszcze gorzej jeśli się nie wyłącza. Najprostszy sposób sprawdzenia to podjechać przodem do jakiegoś dużego drzewa i na chwilę puścić sprzęgło z włączonym napędem i bez. Na minus brak błotników - możliwe kłopoty podczas przeglądu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Cały ciągnik malowany. Siedzenie obszyte.

Kolego powiem ci tak: Jeśli nie przetestujesz ciągnika w polu minimum 2 godziny ciężkiej pracy, to nie kupuj.

Ja kupiłem renie 3 miesiące temu. Sprawdziłem w polu przy gruberze, chodziła jakieś 15 minut. i wiesz co się okazało? Remont.

Sprawdź pompę na gorącym oleju, tzn rozgrzej maszyne i dopiero możesz zobaczyć czy ciężko kręci się kierą.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgriSpec    0

Nawet obicie dachu jest nowe. Nie musisz koniecznie sprawdzać traktora w polu. Zrób dziesięć km na drodze, a potem sprawdź jak działa wspomaganie na wolnych obrotach, a jeżeli dysponujesz manometrem to sprawdź ciśnienie na wyjściu z tyłu, no i jak ktoś wyżej napisał wyjmij miarkę oleju. Warto też podłożyć chusteczkę higieniczną pod odmę i zobaczyć czy się pobrudzi olejem.

jak nie kupisz to zapraszam do mnie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    190

Ciągnik malowany to nie ciągnik czyli nie wart tych pieniędzy. Nie szukaj malowanych ciągników bo to może być skarbonka bez dna przykryta ładną farbą. 


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiem o tym, tylko nie daleko mnie ten ciągnik jest i myślę jechać zobaczyć . Wiadomo że to ciągnik malowany i nie widać przecieków ale można go sprawdzić. ciężko znaleść dobra renowke ale jeśli się trafi to ciągnik na lata. kuzyn ma 6 cyl już 10 lat i ciągnik nie do zajechania a pracuje na 30ha. właśnie mi polecił renowke tylko u mnie wystarczy 4 cyl. czyli kolego nie warto jechać tego oglądać?

Edytowano przez kamilrolnik18

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    190

No nie wiem czy warto bo jej nie widziałem tylko po zdjęciach, a ze zdjęć dużo Ci nie powiem bo każdy element malowany. Być może to fanaberia handlarza na zyskanie kupca i większa kasę dlatego odmalował a być może była wydarta z krzaków i tak zniszczona że wymagała tego malowania bo nikt by nie kupił. Jesli jest odmalowana kabina, felgi to jeszcze ujdzie ale ciągnik cały malowany to jest dla mnie przykrywka. Szukaj lepiej Kolego w oryginalnym lakierze czasami lepiej samemu coś podmalować żeby lepiej wyglądał ale i pracował bo wiesz jak wyglądał przed malowaniem. A tak to kupowanie cukierka w ładnym papierku a nie wiadomo czy w smaku dobry i tak samo jest z tym ciągnikiem. Nie napalaj się tylko na jeden obejrzyj kilka żeby mieć porównanie. 


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Risto    62

Tej pierwszej już niema na ogłoszeniu, ale ta druga to z fabryki wyszła dopiero widać pomimo, że ma aż tyle mtg. i nie widać oznak eksploatacji i do tego anglik. Jakiś cwaniak się postarał by błyszczała i nawet gumowy dywanik ma z polskiej gumy, bo ma taki ukryty przebieg, że dziura w podłodze była zapewne i załatał, brak osłony tłumika, nowe wieszaki. Strach oglądać na zdjęciach a co gadka na żywo. Takiego co to sprzedaje i piszę perfidnie stan idealny  to tylko blondyną częstować przez cały dzień aż by milionowemu odkazał cwaniactwa. Ktoś całe swoje oszczędności życia przeznacza by było lżej, chcąc kupić większy traktor 4x4 a taki oszust kpi sobie z rolnika i chce wcisnąć złom!.

Edytowano przez Risto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No racja obejrzę klika egzemplarzy aby porownac stan techniczny itd. kolego masz racje , rolnik stara sie aby zarobic kazdy grosz i chce kupic cos lepszego a taki handlarz robi sobie jaja z rolnika aby tylko ozenic rolnika z tym sprzetem i wziac kase , coz takie zycie ... Nie pojade nawet tego obejrzyc bo sprzedajacy nie ma zielonego pojecia o tym ciagniku w rozmowie przez telefon . Moze uda sie znalesc taki model i kupic od rolnika w dobrym stanie

Edytowano przez kamilrolnik18

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

seria 14 była produkowana w 92roku?

 

 

do 89r.

od 90 już 34, 54 oraz ceres i reszta na JD

 

czasem nawet nieświadomie podają rok pierwszej rejestracji


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj