Mozambik

Tuleja cylindra

Polecane posty

Mozambik    0

Witam, do mojej 30 do tłoków dostaje się woda, uszczelki wymienione i chodził przez 10 minut i znów woda.

W sklepie jak byłem po uszczelki kupiłem filtr oleju i paliwowe. Zapytałem się też czy ma tuleje cylindrowe. Powiedział że czeska x zł a polska x zł. I mam pytanie jaka jest różnica pomiędzy tulejami. Jakaś dużą czy po prostu Polska bo droższa ma większą cenę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

Ty chyba naprawde jestes z Mozambiku. Przeczytaj 3 ostatnie zdania, zastanów się i napisz o co ci chodzi.


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

to masz problem ale zapewne puściła ci uszczelka pod głowicą bo jak by ci puściły oringi na tulei to byś miał wodę w oleju a co maja z tym wspólnego filtry paliwowe bo nie jarze a oczyściłeś krawędzie po starej uszczelce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

A daj głowice do splanowania i niech ci ją sprawdzą na szczelność.

Chyba ze źle założyłeś głowice.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mozambik    0

Sorry może źle napisałem. paliwowe nic nie mają do rzeczy.

 

Widać pęknięcie na tulei, są do wymiany. W oleju woda była także. W pytaniu mi chodzi o to czy jest różnica pomiędzy czeską a polska tuleją cylindra? Jakość materiałów i wykonanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    61

Za to zdanie :

Jakaś dużą czy po prostu Polska bo droższa ma większą cenę.

 

powinieneś dostać medal :)

Ubawiłem się jak nigdy :)

 

 

Co do tulei - to czy naprawdę występują czeskie tuleje do C-330 ?


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Po co się droczyć... kupuj polskie mahle takie moje zdanie nigdy na nich się nie przejechałem, zetorowskie też b.dobre tyle że droższe


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj