zetorek6245

zetor odpowietrzaja sie samoczynie hamulce

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
zetorek6245    0

witam kupiłem niedawno zetora 6245 na początku były bardzo słabe hamulce i sie blokowało jedno koło więc postanowiłem wymienić pomyki wymieniłem i to samo się nadal działo. wymieniłem wyrównywacz ciśnienia nadal bez zmian a później doszło do cylinderka lewego i nic nadal sie blokuja i nie chcą hamować więc wykręciłem wyrównywacz i połączyłem hamulce tak jak jest w c 360 nadal to samo pilnie proszę o pomoc.

 

u mnie w zetorze jest dwie krótkie pompki czy tak powinno być bo w c 360 była krótka i długa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Cylinderki przy kołach masz szczelne nic nie cieknie. Czy w układzie występ[ują gumowe przewody, czy tem metalowe są drożne? A tak wogóle temat w złym miejscu umieściłeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorek6245    0

Cylinderki przy kołach masz szczelne nic nie cieknie. Czy w układzie występ[ują gumowe przewody, czy tem metalowe są drożne? A tak wogóle temat w złym miejscu umieściłeś.

 

Cylinderki przy kołach masz szczelne nic nie cieknie. Czy w układzie występ[ują gumowe przewody, czy tem metalowe są drożne? A tak wogóle temat w złym miejscu umieściłeś.

wi

 

Cylinderki przy kołach masz szczelne nic nie cieknie. Czy w układzie występ[ują gumowe przewody, czy tem metalowe są drożne? A tak wogóle temat w złym miejscu umieściłeś.

wiem pomyliłem tematy

 

Cylinderki przy kołach masz szczelne nic nie cieknie. Czy w układzie występ[ują gumowe przewody, czy tem metalowe są drożne? A tak wogóle temat w złym miejscu umieściłeś.

występują gumowe i metalowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Pompki są identyczne, a przyczyną blokowania i małej skuteczności mogą być rozwarstwione przewody elastyczne wychodzące z tychże pompek i stary gęsty płyn. Te przewody są podobne do tego sprzęgłowego, tylko zamiast podłączenia na oczko są wkręcane w pompki. Połączenie elastycznych z metalowymi jest na korpusie skrzyni biegów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorek6245    0

Pompki są identyczne, a przyczyną blokowania i małej skuteczności mogą być rozwarstwione przewody elastyczne wychodzące z tychże pompek i stary gęsty płyn. Te przewody są podobne do tego sprzęgłowego, tylko zamiast podłączenia na oczko są wkręcane w pompki. Połączenie elastycznych z metalowymi jest na korpusie skrzyni biegów.

dziękuje bardzo spróbuje wymienić te przewody i powiem czy pomogło to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorek6245    0

dziękuje bardzo spróbuje wymienić te przewody i powiem czy pomogło to

Problem został rozwiązany przyczyną hamowania były podparte pedały i pompki nie cofały płynu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez FarmerPL6075
      Trochę ponad 3000 mth i 6 lat na naszym Gospodarstwie. FT Heritage 6075 DTn chodzi głównie z paszowozem




    • Przez jakubgor123
      Tak jak w tytule poszukuję ciągnika do 40 tysięcy może być 4x4 lecz nie jest to konieczność co polecacie ? Minimum 80KM
    • Przez Janusz_m
      Witam szanowne Grono.
       Doradżcie proszę , czy  ciągnik Kubota MU 5502 sprawi się dobrze na winnicy, czy ktoś ma i jest zadowolony? Czy lepiej szukać czegoś innego między 50 - 60 Km i jaki z ciągników byście polecili?
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez TomZet
      Dzień dobry,
      posiadam Zetor 5245  4x4 z 1989 roku, chcialbym wymienić na cos nowego w budżecie 130-160k brutto.
      Chciałbym żeby był 4x4 w okolicach 50kM, Zatory Major chodzą w okolicach 200k, chciałbym cos 40-50k taniej.
      Co mi polecicie sprawdzonego? 
    • Przez MalyRolnik18
      Witam. Jest kilka różnych tematów o tych ciagnikach ale jasno określonego nie ma, dlatego zakładam nowy temat dla siebie i ludzi którzy będą zainteresowani tym ciągnikiem. Mianowicie. Pytanie kieruje do osób które użytkują lub użytkowali ciągnik Renault 103.14, chciałbym się wszystkiego o nim dowiedzieć tzn. jaki komfort, jakie prędkości w pracach polowych? Jakie spalanie? Jakie awarie najczęściej występują w tych modelach, jak z dostępnością części i trudnościami w naprawach? I przede wszystkim na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach?  żeby nie wpaść na przysłowiową minę. Zapraszam serdecznie wszystkich którzy mieli lub mają doczynienia z takim ciągnikiem do dyskusji i pomocy, z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj