renatakw

Padła pompa wtryskowa Lukasa w MWM 226-4

Polecane posty

renatakw    3

Witam na przestrzeni 8-miesięcy dwa razy ukręcił się wałek w głowicy tej pompy.Po pierwszej awarii zmieniłem dostawcę paliwa,gdyż mechanik uznał ,że złe paliwo było przyczyną , miało ono kolor przypominający bio-disla.Teraz zaopatrywałem się gdzie indziej paliwo było ok.-koloru prawie bezbarwnego z lekkim odcieniem błękitu ,aż do ostatniej dostawy zatankowałem Renię pod korek i dopiero przy dolewce z beczki zobaczyłem jego żółtą barwę , nie przeczuwając zła .Mam w związku z tym pytanie ,czy miał ktoś problemy tej natury ?PS.Układ paliwowy czyszczę i filtry zmieniam regularnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

witam byc moze do dali siarki albo nie wyczyścileś beczki po poprzednim dostawcy wiesz teraz różnie kombinują żeby zarobić wiesz siarka z połączeniu z woda to przynosi taki efekt u mnie wten sposób sąsiad tez zatarł pompe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Może zmień fachowca od naprawiania tej pompy bo jakoś ja jeżdżę na czym popadnie i nic się nigdy nie urywa więc raz mogło sie zdarzyć ale jeśli wałki lecą notorycznie to chyba wina niewłaściwej naprawy a nie jakiś śladowych ilości paliwa które niekoniecznie było przyczyną tamtej awarii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renatakw    3

Jednak wina paliwa-fachowiec po zdjęciu górnej pokrywy odsłonił stan wnętrzności-"jeden wielki syf".No i nie uznał gwarancji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciek    29

czy ta pompa jest smarowana tylko paliwem ,najlepiej lej red bulla tam nie ma dodatku bioestru ,nie chce mi się w to wierzyć żeby ci się takie cuda działy przez paliwo ,sam w osobówce mam 2,5 l 143km na rotacyjnej pompie i spaliłem ok.4metrów3 przez 50 tys km i dalej śmiga red bulu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

W samochodach zazwyczaj jest pompa dwutłoczkowa z rozdzielaczem obrotowym, a nie rotorowa tylko wygląda podobnie, i to prawda rotorowe są bardzo wrażliwe na wodę ,brud, czy nawet zapowietrzenie gdy dostanie się to do rotora czy rozdzielacza to poprostu się zaciera rysując go w najlepszym przypadku, pompy dwutłoczkowe nie mają rotora tylko 2 przeciwbieżne tłoczki tj. sekcje są nieporównywalnie trwalsze od rotora, ale mają taką samą głowicę rozdzielacza jak rotorowe, bardzo dokładnie wykonaną i wrażliwą na paliwo.

po za tym zróbcie taki test 3 białe-przezroczyste butelki i w jednej ropa, w drugiej opał, w 3bioester, postawcie na 2 tyg i nie dotykajcie, po opale pozostanie czerwona butelka(osady i barwniki które niszczą-polerują układ wtryskowy) bioester się zważy, a ropa powinna być jaka była, nawet olej roślinny użyty do bioestru szybciej się rozkłada na substancje przypominające klejącą maź , czy smaży się w niższej temp. na elementach wtryskiwaczy i pompy wtryskowej niszcząc ją, czyli paliwo ma dotego sporo , wiem coś o tym

a zapomniał bym zakładajcie dodatkowe filtry paliwa i ostojniki, nawet takie z polskich maszyn np. ursusa jako pierwsze przed drogimi oryginalnymi ,zaoszczędzicie na filtrach i naprawach, a że bedzie wyglądać jak wygląda to co z tego

Edytowano przez bobytempelton

Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj