perfect

MTZ 82 i straszne kopcenie

Polecane posty

perfect    0

witam mam mtz 82 i on strasznie mi kopci co bym nie robił zapiołem mu sprężynówka od t-25 i też mocny czrny dym szedł a mały rusek nawet nie puścił. Co może być przyczyną musze powiedzieć że mocy mu nie brakuje. Może to już ostatnie dechy silnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chaner123    12
Napisano (edytowany)

a paliwo nie pali więcej?? ja bym sprawdził wtryski i pompę paliwową, filtr powietrza czyszczony :) ?

Edytowano przez chaner123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
perfect    0

tak naprawde to nie wiem ile powinien palić ,ale mój spalił mi 30 l na 3ha jak zaorałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7973

jak kopci na czarno i nie bierze oleju to za duzo paliwa za malo powietrza sprawdz filtr jesli nie pomoze to moze wtryski leja albo pompa sie rozregulowala a co do 30 L na 3 ha to wydaje mi sie ze w normie jak na orke wiec ja obstawiam na wtryski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Mój puści obfitego kopcia jak zimny ale chwyci te 50-60 to jest ok. Ale widze że co9ś też kopci cały czas nie mocno ale kopci takim niebieskim można powiedzieć fioletowym :blink: :huh: nic nie ubywa ani nie przybywa z płynów


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Lub na nowo ustawić kąt początku wtrysku... Tak majster mówi...


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jakub97M    0

do jakiego mechanika ale to nic dziwnego bo w mojej okolicy jeździ 2 mtz 82 to też nie szkodują dymu

hehe :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z prawej strony pompy paliwa jest taka śrubeczka a na niej nakrętka 10 ,popuść tą nakrętkę i troszkę wkręć albo wykręć powinno pomóc tylko nie za dużo bo straci na mocy,ale to pewnie wtryski albo niewyregulowane zawory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj