link91

Inteligentne zarządzanie mocą

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
link91    8

Witam mam taki problem pytałem na przeglądzie a tą dodatkową moc i nie umieli mi odpowiedzięć

na jakiej zasadzie działa dodatkowa moc zapytam was tutaj czy tak zwane inteligentne zarządzanie mocą

działa np. jak wykonuję orkę gruberuję w ciężkiej robocie dodam że jest w ciągniku opcja wyłączenia tej

mocy dla przykładu dodam filmik z pracy

 

http://www.youtube.com/watch?v=u68pn2fcq7c

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jeśli mnie pamięć nie myli to IMP działa w warunkach:

-transport ale chyba od D bo C to nie jestem pewny

-praca z WOM

-nie wiem czy z hydrauliką to nie ma wspólnego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duzy1    13

Dodatkowa moc działa powyżej prędkości 21km/h czyli w transporcie i przy pracy z WOM powyżej 2.5km/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
link91    8

Aha dzięki już rozumiem to działa jak opisaliście, czyli dopatrywać się ciemnego paska i różnicy w spalaniu, to jednak serwis mnie zmylił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danield28    35
Napisano (edytowany)

Znowu ja usłyszałem od sprzedawcy MF, że dodatkowa moc się włącza po przekroczeniu 6 km/h więc w orce też to daje dodatkowa moc... Wydało się to dla mnie dziwne ale tak mówił... Pozdrawiam

Edytowano przez danield28

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

W Claasie Axionie dodatkowa moc uaktywnia się po przekroczeniu 7km/h (dla skrzyni CMATIC).


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duzy1    13

U każdego producenta przy innej prędkości się włącza dodatkowa moc akurat w JD musi być duża prędkość 21km/h a w Classie przy tym samym silniku przy ok 7km/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SPFH    1

Dodatkowa moc załącza się przy pracy z WOM i w transporcie - w orce się nie załączy.

A jaki serwis cię obsługuje?? - powinni to wiedziec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W JD IPM załącza się przy ponad 15km/h i pozostaje aktywny jeżeli prędkość nie spadnie poniżej 10 km/h.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danield28    35
Napisano (edytowany)
Dodatkowa moc załącza się przy pracy z WOM i w transporcie - w orce się nie załączy.

 

Kolego jakbyś trochę pomyśla to nie boli... Transport polega na tym, że coś jest ciągnione przez coś a jakby nie patrząc pług jest ciągniony... Chyba, że posiadasz inną definicję transportu... Wiele firm pisze tylko, że Power Boost załączy się w WOM i Transporcie dlatego, że załączy się przy prędkości kilkudziesięciu km/h więc jest oczywiste, że nie będziesz orał z prędkością 20-30 km/h, ale w momencie kiedy załącza się po przekroczeniu prędkości 6 km/h na zakresie 3 i 4 jak ma to miejsce w MF również to daje zwiększenie mocy przy pługu...

 

No tak pewnie nie pomyślałem przecież Power Boost wychodzi sobie z silnika patrzy zza maski co masz z tyłu podczepione i zobaczy pług i stwierdzi a pier**le nie włączę się...

Edytowano przez danield28

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

wystarczy że czujnik TUZ wykryje obciążenie i już może nie chodzić, wszystko zależy jak został ustawiony komp sterowania silnikiem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stolarczyk    1

To znaczy, że jak będę zapierdzielał pod stromą górkę z pługiem na tylnym tuzie to też się nie włączy ? :lol:

Edytowano przez stolarczyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
limusine    9

Kolego jakbyś trochę pomyśla to nie boli... Transport polega na tym, że coś jest ciągnione przez coś a jakby nie patrząc pług jest ciągniony... Chyba, że posiadasz inną definicję transportu... Wiele firm pisze tylko, że Power Boost załączy się w WOM i Transporcie dlatego, że załączy się przy prędkości kilkudziesięciu km/h więc jest oczywiste, że nie będziesz orał z prędkością 20-30 km/h, ale w momencie kiedy załącza się po przekroczeniu prędkości 6 km/h na zakresie 3 i 4 jak ma to miejsce w MF również to daje zwiększenie mocy przy pługu...

 

No tak pewnie nie pomyślałem przecież Power Boost wychodzi sobie z silnika patrzy zza maski co masz z tyłu podczepione i zobaczy pług i stwierdzi a pier**le nie włączę się...

 

O człowieku jesteś moim bogiem :D ahahahah "Power boost wychodzi sobie z silnika patrzy zza maski i mowi pier**ole nie włącze sie.. " o nie wierze :D! pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

stolarczyk tak trudno zrozumieć mój post że musisz pisać jakieś durnoty? :blink: jak masz za mały uciąg to i boost nie pomoże ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A u mnie na CC pokazuje na kazdym biegu kiedy kozysta z Power Bosta

JD 6830

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stolarczyk    1

stolarczyk tak trudno zrozumieć mój post że musisz pisać jakieś durnoty? :blink: jak masz za mały uciąg to i boost nie pomoże ;)

A jak masz za maly uciąg i nie masz bosta to masz przerąbane. Który z ciągników o małum uciągu ma bost?, A mały uciąg to ile wynosi u Ciebie i jak go zmierzyc aby przy zakupie ciągnika wiedziec czy brac z bostem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

ty to widzę nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz laugh.gif

Jak uciąg jest za mały to się kupuje większy ciągnik lub mniejszą maszynę

najmniejszy mi znany to JD 6230.

Jak masz mały uciąg i nie masz boosta to się biegi zmienia na niższe jeśli jest sens lub nie jedzie w pole. wink.gif

Mały uciąg to jest wtedy jak ciągnik ma moc na silniku a koła mają poślizg, że ja pierdziele, lub gdy ciągnik stoi na twardo na ziemi a silnik nie ma możliwości aby ruszyć skład.

A naukowo jest to maksymalna siła, z jaką może działać holownik w sposób ciągły

A tak ciężko policzyć sobie teoretyczny uciąg z mocy i masy?

Ja wyliczam ze wzoru:

R= D*T/(9,81*T)-D

 

R- max uciąg haka

D- wartość z tabliczki

T- dmc pojazdu w tonach

 

Co da ci boost? wiesz w ogóle co to jest? chwilowe zwiększenie mocy a nie stałe, że jak

będę zapierdzielał pod stromą górkę z pługiem na tylnym tuzie to też się nie włączy ? laugh.gif

to masz bardzo duże szanse że się wyłączy. o ile się włączy tongue.gif bo w JD boost nie chodzi z tuzem nie wiem dlaczego nie możesz tego zrozumieć laugh.gif

Edytowano przez Profil usunięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Janek@ po raz kolejny widzę, że lubisz wdawać się w dyskusję z ..... hmm? w głupie dyskusje które zniżają Cie do poziomu pytających :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

dobra obiecuję że już nie będę :unsure:

cześć :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stolarczyk    1

Wydaje mi się JankuJelonku, że jelonka to widziałeś tylko w lesie,a jeżdziłeś na nim długo ale tylko w cyrku. Twoje wywody są bezsensowne, a wypowiedzi nie mają większego sensu. Sam gubisz się i plączesz w tym co podpatrzyleś pewnie na youtube, a póżniej tlumaczysz, wyjaśniasz, z czego niewiele wiadomo i zniżasz się do poziomu pytających - kończ te dywagacje!.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Skończcie chłopaki temat, bo się nudno robi. tongue.gif

 

W których seriach da się wyłączyć doładowanie? W Premium na pewno taka możliwość istnieje.

Edytowano przez Profil usunięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    61

to kończ bo nic nie wnosisz :lol: kiedyś ludzie bez boostu i półbiegów jeździli ciągnikami niskich klas a teraz chobota przyszła na traktory i się pyta czy mu się boost pod górę wyłączy bo się boi że nie wyjedzie :lol:

Bobek masz AP? tam ciągnie od prędkości boost? czy cały czas transport i WOM

Edytowano przez Lukasz1987

Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

AQ+, ale IPM działa tak jak każde IPM: prędkość jak wyżej pisałem, obciążenie na WOM i hydraulice.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Napisze Ci tak jak jest w JD.

Przekładnia PowrQuad Transmission - Prędkość transportowa powyżej 15km/h (9.3mph), przy pełnej mocy i prędkości 20km/h (12.5mph)

Przekładnia AutoPowr - Prędkość transportowa powyżej 21km/h (13mph) przy pełnej mocy o prędkości 28km/h (17.5mph)

Tylny WOM - włączony i obciążony przy ciągniku poruszającym się z minimalną prędkością.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
wyjaśniasz, z czego niewiele wiadomo i zniżasz się do poziomu pytających

no właśnie starałem zniżyć się do twojego poziomu ale koledzy mi nie dali :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ENDRIUROL
      Witam
      Pacjent John Deere 66 20
      Bezpieczniki za siedzeniem
      Znikły mi plusy na radio radio nie działa który bezpiecznik jest od plusa radia.
      Czy ma ktoś schemat bezpieczników od 20 wersji będę wdzięczny
    • Przez Kasa997
      Witam mam taki problem wyskakuje mi błąd d1A co z tym zrobić??
    • Przez Jaca303
      Witam mam taki problem. John Deere 1850 na kolumnie kierowniczej ciśnienia oleju zrzuca simering ten  na górze kolumny na walku kierowniczym. Kolumna Nowa bo na starej był ten sam objawy. Co może być przyczyną?
    • Przez AdrianAndrzejewski
      Witam Panowie mam pewien problem z ogrzewaniem w John deere 7530 premium.Jelonek wyposazony jest w climatronic po przestawieniu na cieple powietrze np 26C ciagnik nie grzeje.Temperatura silnika nie przekracza 75c przejechalem traktorem 25 km i to byla max temperatura .Teraz Pytanko co moze byc winne Termostat ? .daje obrazek tylko na nim wylaczona jest dmuchawa ale po wlaczeniu i tak mimo 26.5 leci caly czas zimne powietrze:(.Jest to moj pierwszy pierwszy post wiec prosze o wyrozumialosc

    • Przez rbtm
      Witam! Muszę kupić 4 wtryski do 6100. Na allegro i w sklepach jest tego sporo. Pytanie czy warto pchać się w zamienniki czy lepiej oryginał? A jeśli zamiennik to jakiej firmy? Różnica w cenie ogromna. Druga sprawa to jak rozpoznać oryginał ? Wybite są jakieś znaczki, napisy, numery? Nie chcę się sugerować wyjętymi z ciągnika bo nie wiadomo czy już nie były wymieniane. 
      Pozdrawiam!

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj