glut7777777

zetor 9540 pradniczka licznika

Polecane posty

glut7777777    0

Witam!

Jestem szczesliwym posieadaczem zetora 9540 tri star i mam pytanie odnosnie licznika(obrotomierza)

gdzy kupilem ciagnik obrotomierz dzialal, przywiazlem go do domu pochodzil z tydzien i zdarzyl sie pech :( ,mianowicie obrotomierz nie dziala ale na nastepny dzien znowy dzial i tak raz dzialal a raz nie na koniec juz praktycznie wogole nie dzialal. Wiec kupilem nowy w kaliszu (serwisie zetora) nowa pradniczke, zalozylem i odpalilem nie dzila podnioslem obroty na okolo 1800 to wskazowka pokazala 900 wiec zlozylem reklamacje i przyslali mi inny a tu to samo.

Mam wiec pytanie jak sprawdzis czy pradniczka jest w pelni sprawna i czy licznik jest tez sprawny ???

Tamta pradzniczka z kalisza byla nie orginalna :( i mam pytanie bo mam okazje zeby kupi orginalna wegierska pradniczka ale jest na 3 styki a ja mam na 2 (M,31) czy da rady to jakos przerobic??? zebym mogl zalozyc ta na 3 styki ???

ZETOR 9540

Rok produkcji :1998/1999 :)

Bardzo prosze o szybka i skuteczna pomoc :)

Z gory dziekuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
glut7777777    0

ale tu nie ma odpowiedzi na glowne pytanie:

Czy mozna zalozyc do tego ciagnika pradniczke na 3 styki a jak to to co trzeba zrobic ??

J mam reszce w porzadku swiatla mi nie gasna ani nic takiego tylko to sie dzieje :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
glut7777777    0

Juz wszystko jasne :)

Zle byly podlaczone kabelki :/

kabelek M (jasno zolty) powinien isc do licznika,a kabelek 31 z pradniczki przykrecony powinien byc pod srobke do przykrecenia pradniczki (masa) :)

A zolty kabelek powinien byc zaslepiony i luzem polozony.

Ale to tylko jak jest 2 wyjscia z pradniczki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

31 od zawsze oznaczał masę, wiec tu nie powinno być dylematu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj