dany1234

MF 3060-Sprzęgło nie działa -pedał w podłodze

Polecane posty

dany1234    0

Witam wszystkich mam taki problem ,a mianowicie w mojim mf 3060 coś sie stało ze sprzegłem bo gdy go wcisnełem wpadło w podłogie bez żadnego oporu i nie można ruszyć .Pare dni temu było wszystko ok co to może być czy to pompka czy może soś innego prosze o pomoc za pomoc zgóry dzieki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

jaki masz olej


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dany1234    0

olej jest orginalny francuski jeszcze nie wymienialem ale wyglada na dobry mam go jusz od pułtora roku i wszystko było ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michasko    1

u mnie po kupnie mf3070 było podobnie, po wymianie oleju i filtra problem zniknoł. W tych ciągnikach dobry olej to podstawa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dany1234    0

filtr mam wymieniony tylko jak zajżałem pod pedał sprzęgła to zobaczyłem ze z pompki od sprzęgla leci olej i jest cała ubabrana.Czy to mogla ta pompka nawalić!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekxwz    0

Widocznie pod wpływem silnych mrozów nastąpiły przemieszczenia w układzie szczelności czyli do papki dostało się powietrze. odpal ciągnik a następnie zgaś za każdym razem pedał będzie coraz sztywniejszy aż wreszczie wruci do normalnej pozycji. BYŁA JUŻ MOWA O TAKIM TEMACIE NIEDAWNO POSZUKAJ!!! cieknie z tego powodu że warunki atmosferyczne zniekształciły uszczelnienia ,doprowadziło to do wycieku cieczy wa w rezultacie zapowietrzenia sie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomasz21    1

filtr mam wymieniony tylko jak zajżałem pod pedał sprzęgła to zobaczyłem ze z pompki od sprzęgla leci olej i jest cała ubabrana.Czy to mogla ta pompka nawalić!

 

 

kolego moze to i pompka lub nieszczelny wysprzeglik ale zapalanie i gaszenie to ci nic nie da pedal i tak nie bedzie tak twardy jak powinien byc. Zapal ciagnik z prawej strony pod kabina jak masz obudowe sprzegla wystaje odpowietrznik w srodku jest mala zaslepka wcisnij ja np. wkretakiem i niech ktos ci wcisnie pedal sprzegla(oczywiscie zapalony silnik) tak ze trzy razy wyleci powietrze i bedzie ok. jak nie dasz rady topisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
momek    27

wkręćpompkę i wymień uszczelniacz odpowietrz i bedzie ok na mrozach pewnie uszczelniacz pszyłapało i się mógł naderwać uszkodzić a teraz powietsze ciągnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomasz21    1

przylapoalo uszczelniacz ciekawe co tam jest woda czy olej. wymiana samego uszczelniacza jes ich tam dwa to koszt ok 300zl w orginale zamiennik jak jakis dostaniesz to mozesz zaryzykowac i go zalozyc ale gwarancji ze bedzie ok to zadnej moze nadal cieknac.Najlepiej zalozyc cala pompke za ok400zl i wtedy bedzi na 100 ok

Edytowano przez nasil90
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
momek    27

USZCZELNIDACZ 300ZŁ no chyba przesadzasz max 13zł a nie 300 jak założy dobrze to będzie działało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomasz21    1

USZCZELNIDACZ 300ZŁ no chyba przesadzasz max 13zł a nie 300 jak założy dobrze to będzie działało

ok 300 zl to caly zestaw naprawczy oczywiscie orginal powiedz mi gdze masz takie tanie uszczelniacze do 13 zl to chyba jakis polski. Rozmiar to nawet by byl ale byly twardsze i nie moglem nalozyc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beni226    0

ok 300 zl to caly zestaw naprawczy oczywiscie orginal powiedz mi gdze masz takie tanie uszczelniacze do 13 zl to chyba jakis polski. Rozmiar to nawet by byl ale byly twardsze i nie moglem nalozyc

 

 

Koledzy a powiedzcie mi czy da się rozebrać to całe co się wyjmie tzn ten cały sprzet naprawczy? czy trzeba całe to kupywać czy po prostu można samą tą gumke wymienić a jeśli tak to jak to by trzeba zrobić bo przecież to jest raczej nie realne aby ją zdjąć i wcisnąć jakos bez rozbierania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

nie mam pojęcia o czym ty piszesz używaj jakiejś chociaż trochę fachowej terminologii

 

 


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kamilekw1221
      Witam. Mam do was pytanie. chciałbym zrobić sterowanie rewersem z joysticka ładowacza w moim Renault Ares 550rx ponieważ byłoby to dla mnie duże udogodnienie. i pytanie do Was, jak to zrobić i czy wgl się da. Rewers oczywiście jest elektrohydrauliczny. można puścić tylko wiązkę od joya do rewersu do włączników czy jakiś inny pomysł?
    • Przez markur7
      Witam Panów,
      mam pytanie odnośnie zaworu trójdrożnego / trójdzielnego - nie wiem jak się fachowo to nazywa. Czy w przewodzie powrotnym (powrót niskiego ciśnienia do skrzyni) jest jakiś "dinx" który blokuje odpływ oleju z zaworu przy zgaszonym silniku? Pytam, bo z przeźroczystego przewodu od zaworu do pompek hamulcowych, po zgaszeniu silnika cofa się (grawitacyjnie) olej - zostaje tylko to co jest poniżej odpływu zaworu ( jak na zdjęciu).  Olej pozostaje na tym poziomie - czy to normalne???. Ciągnik był rozpoławiany z 12 mth temu, dokręciłem wszystkie przewody łączące się z zaworem, wymieniony i uszczelniony wężyk przeźroczysty. Po postoju zimowym zapowietrzone były hamulce - zostały odpowietrzone, sprzęgło też odpowietrzone. Delikatne ślady wilgoci są pod pompką sprzęgła.
       

    • Przez Cypis320
      Problem z pompką podnośnika słabo podnosi a gdy olej się rozgrzeje to na wolnych obrotach opuszcza pompa czy rozdzielacz?
    • Przez panmino
      Cześć, chciałbym sobie zafundować najprostszy możliwy EHR w Belarus 1025.2. Pomyślałem, żeby założyć siłownik elektryczny poruszający dźwignią podnośnika i przełączniki załączajace w kabinie i na błotniku. Czy to się da zrobić w tak prostej wersji? Jakie są wady takiego rozwiązania?
    • Przez Bardock
      Hej wszystkim!
      Chciałbym zbudować podwozie maszyny w układzie skid steer - czyli jak bobcaty seri S, avanty serii 300 itp. Wiadomo, budżet jest ograniczony, więc nie mogę sobie pozwolić na pompy tłoczkowe, hydromotory tłoczkowe o zmiennej geometrii, rozdzielacze proporcjonalne elektroniczne itp. Chciałbym oprzeć się na rozdzielaczach sterowanych na linkę, dwóch joystickach na linkę, pompie zębatej. Do tego wszelkie potrzebne dzielniki strumienia itd.
      Tutaj pojawia się problem, gdyż przyznam się, że pogubiłem się jak to podłączyć, żeby spełniało moje założenia. Koncepcja jest taka, że z pompy muszą być zasilane rozdzielacze do jazdy oraz rozdzielacz do późniejszego wykorzystania do sterowania jakimś ramieniem manipulatora itd. Czy ktoś może podpowiedzieć schemat układu, jaki zrobić aby:
      - strumień był po równo dzielony na lewą i prawą jazdę,
      - w czasie jazdy możliwe było korzystanie z dodatkowych sekcji, przykładowo ramię robocze.
      Proszę także o dorzucenie linków do przykładowych elementów.
       
      To co dałem radę ustalić, to to, że aby lewa i prawa strona działały równo, muszę zastosować dzielnik strumienia 50/50 przed dwoma rozdzielaczami jednosekcyjnymi (tutaj dygresja - czy ktoś widział jednosekcyjne rozdzielacze na linkę? Czy można zawór jednosekcyjny sterowany dźwignią przerobić na sterowany linką?). Wtedy jedna sekcja na lewą stronę, jedna na prawą i powinno ładnie działać. Nie wiem tylko jak zrobić, żeby w czasie korzystania z ramienia roboczego, czyli z trzeciego rozdzielacza, możliwa dalej była jazda. Żeby na czas np. podnoszenia maszyna się nie zatrzymywała. Albo, w czasie jazdy nie da rady podnosić, olej idzie tylko na jazdę. No i jednocześnie, jeżeli maszyna się akurat nie porusza, to cały olej idzie do obsługi ramienia roboczego.
       
      Dziękuję z góry za wszystkie pomysły
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj