pat26

Wysokość MTZ82

Polecane posty

pat26    0

Jaką ma wysokość MTZ82 z dużą kabiną ??Potrzebne mi to przy budowie dachu w garażu a w niedalekiej przyszłości mam zmienić kabine z małej na dużą i niewiem jaka wysokość wystarczy??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Ciężko powiedzieć. Najlepiej zmierzyć mtz do maski i kabinę osobno


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Morfek    49

a jak go najlepiej obniżyć? tzn w ktorym miejscu ciąć kabinę do 2,65 m?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Kabinę utnij na wysokości swojej szyi od tyłu do przodu w równej linii, tylko pamiętaj, że masz w niej siedzieć.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

He he he koleś pewnie do obory wjechać nie może a wy sobie banie z niego robicie :)

Koła zmienić na 30-ki już spadnie na dół 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

A jak się nie chce schylać to razem z głową niech obetnie.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz3991    49

Tak jak pisał Seweryn zmiana kół. Jest jeszcze druga opcja, zamiast cięcia kabiny co dla mnie jest absurdem, zdejmij ją, wystaw na olx. Opierdzielisz, a chodzą jeszcze w dość dobrych pieniądzach(sam nie wiem czemu wołają 3 tyś za 20 letnie kabiny), kupisz sportową budę za 800 zł i będzie po problemie wysokości. Wiem, że to będzie zmiana w złym kierunku, ale lepsze to jak jakieś sztukaterie z cięciem słupków szyb itd.


Każdy robi jak uważa, ale nie każdy uważa jak robi.

 

Czasy się zmieniły, teraz stać na konia, ale nie zawsze stać na utrzymanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Morfek    49

dokładnie, moj staliniec bedzie mieszał woz paszowy i tak naprawde bedzie to robil caly rok a mam z jednej strony wysoki wjazd a z drugiej 2,65. Jakbym mial ciąć to bym musial gdzies nad szyba juz ciąć. Zdjęcie kabiny to chyba tez zdjęcie calej podłogi siedzenia itd? a ile w starej kabinie ma wysokości?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Morfek    49

co do sprzedaży kabiny to wydaje mi sie to raczej kiepskim pomysłem gdyz kabina jest troche w złym stanie. Ciagniik z 98 roku a ojciec jak go kupil to specjalnie tez nie szanował wiec nie ma tylnej szyby plus zgięta ramka, lewe drzwi wyrwane z mięsem, lewa szyba wyparowała, szyba prawych drzwi tez i w srodku tez malo ciekawie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Liczy się rama, można wyprostować czy dokupić elementy. Wystawisz taką jaka masz. A mała to rzeczywiście żaden koszt.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj