jan222

Jd 6920s problem z tls

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
jan222    1

Witam!

Mam problem z amortyzacją osi, wcale nie amortyzuje, poziomuje się po odpaleniu (chociaż nie zawsze). Czujnik położenia ok, hydroakumulatory sprawdzone i też ok. Gdzie szukać problemu, może jest jakiś czujnik ciśnienia oleju w tls, ja nigdzie nie mogę go znaleźć? Kiedyś podczasz szybkiej jazdy po trasie w kabinie co jakiś czas słyszałem ciche pykanie w kabinie i ośka lekko korygowała swoje położenie a teraz cisza, może to ma też jakiś związek z usterką. Dodam że kontrolki od tls i amortyzacji kabiny gasną (kabina działa i amortyzuje). pomocy???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    220

Wszystkie hydroakumulatory nabite według wymaganych ciśnień? Trzy są. Tylko od nich zależy amortyzacja, jeśli tylko oś sie podnosi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan222    1
8 godzin temu, ariss napisał:

problem jest przeciek w bloku nad mostem

Co w takiej sytuacji? Regeneracja, naprawa czy tylko nowy? pozdrawiam

Edytowano przez jan222

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

wykręcić i przejrzeć z dokumentacją, może jest uszkodzony oring lub zawór który jest dostępny. Niestety może się okazać pęknięty blok lub coś w nim co jest częścią całego bloku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan222    1
Dnia 29.07.2021 o 07:29, ariss napisał:

wykręcić i przejrzeć z dokumentacją, może jest uszkodzony oring lub zawór który jest dostępny. Niestety może się okazać pęknięty blok lub coś w nim co jest częścią całego bloku

OK bardzo dziękuję spróbuję w wolnej chwili to ogarnąć!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan222    1

Ariss jak najłatwiej, najszybciej wyciągnąć ten blok zaworowy od tls? Powoli przymierzam się do wymiany. Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki. Z góry dziękuję!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

Najpierw wyluzowac ciśnienie dwoma śrubkami na 8. później podnieść go maksymalnie do góry, pewnie odpiąć wtyczki od cewek, odkręcić kostki, odkręcić trzpienie, odkręcić wszystkie przewody, odkręcić te 3 śruby mocujące do ramy i ja wyciągam do prawej strony odkręcając dwie połówki tego bloku te na imbusy 4 śruby wtedy wychodzi w dwóch połówkach ładnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan222    1

Ariss dziś wymieniłem blok zaworowy na nowy, poszło całkiem OK, tylko troszkę ciasno. Wszystko wróciło do normy, jeszcze raz dzięki. Muszę jeszcze wymienić łożyska na kości i sworznie (już zakupione), bo już trochę puka. Zauważyłem jednak luzy na siłownikach najbardziej na dole, czy w tych siłownikach da się wycisnąć te łożyska tak jak w kości, czy są takie same, bo sworznie te na dole to są takie jak jeden od kości? A jakie są na górze? czy góra raczej mniej się wyrabia i nie ruszać? Proszę jeśli można o jakieś wskazówki. Pozdrawiam Dziękuję!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

Góry nie ruszaj nie ma sensu tam są inne nie smarowane łożyska i się nie wyrabia nic. Na dół zamów nowe sworznie i łożyska ge30 chyba tak się nazywają. Tylko taka wyższą półkę cenową. Wyciągniesz je lub wybijesz na ciągniku bez wyciągania siłowników wsadź nowe na klej do łożysk i jeszcze pozabijaj z tej strony na którą wyciągales to z tej strony włóż i daj od razu smar żeby nie zakleilo kanału. Ogólnie jak otwór będzie już jajem to trzeba wymienić te uszy siłowników. W kości raz wymienisz łożyska i później tak trzeba ją całą nową bo stuka. Ważne by sworznie nie miały luzu tam na ramię co są, bo trzeba wtedy dać regeneracyjne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan222    1

Ok (łożyska na kość mam kupione INA sworznie jakieś ponoć hiszpańskie) a czy te sworznie normalnie wybijam czy jakoś wyciągam, bo na kości  to też mało miejsca? Ja mam tuza i wom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

albo wybijesz i ucinasz tyle co wystają lub śruba chyba 12 centralnie skręcasz w sworzeń i ciągniesz. Ja używam twardego pręta gwintowanego i specjalnego siłownika hydraulicznego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan222    1

Ariss cały tls naprawiony wszystko OK DZIĘKI, dziś dobrałem się za draft sensor bo wyświetla mi od jakiegoś czasu błąd i zginęła amortyzacja tuza (reg. pozycyjna i siłowa pewnie też ale ja tego nie używałem bo jakoś to tu drętwo działało), zwaliłem zaczep hitch wymieniłem czujnik (jest Ok nie ma błędu) i mam problem, bo nie mogę dalej złożyć jak nie ustawię czujnika na odpowiednie napięcie tą śrubką (ponoś ma być na opuszczonych ramionach 2,2 -2,3v) tylko gdzie ja mam to napjęcie znależć nie mając podpjętego kompa? Czy na zegarach da się to odczytać w adresach? pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

ogólnie możesz z poziomu wyświetlacza wejść w tym modelu do adresów, jeśli poprawnie działa wyświetlacz ale to już na priv. Po ustawieniu wartości siły uciągu w adresie i tak musisz umówić serwis na kalibrację podnośnika bo to nie będzie poprawnie działać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan222    1

OK dzięki! Czyli muszę zaczekać na pomoc serwisanta? Szkoda że nie mieszkasz bliżej, ja jestem z ok Łodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AGRISupport    7
jan222 napisał:

OK dzięki! Czyli muszę zaczekać na pomoc serwisanta? Szkoda że nie mieszkasz bliżej, ja jestem z ok Łodzi.

kalibracje można zrobić samemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

ta można tylko czy ktoś rozumie co trzeba po kolei robić, co oznacza kolejny krok, jakie wartości muszą być poustawiane, co trzeba sprawdzić przed kalibracja, wg mnie to wydać kilka zł na serwis czy kogoś ogarniętego niż później mieć poważne koszty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slawek_82
      Witam. Czy jest możliwość w JD 6920 z układem paliwa Comon Rail zmniejszyć obroty na biegu jałowym z 850 na trochę niższe??
    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj