farmer_89

problem z zetor proxima 90

Polecane posty

farmer_89    20

Witam, wymienialem dzis filter paliwowy i przewody paliwowe i tak sie zapowietrzyl ze nie moge dac rady, 2 godziny pompuje i wypuszczam srubka przy filtrze i ciagle pluje powietrze z paliwem juz 6 litrow paliwa zeszlo i nadal nic, ktos pomoze? moze gdzies nieszczelnosc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
upadłymtz    2

gdzieś musi łapać lewe powietrze, posprawdzaj jeszcze raz na spokojnie czy uszczelki dobrze włożone i czy wszystko dobrze dokręcone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgroTv    18

Spróbuj pryskać plaka w kolektor dolotowy ale ktoś musi kręcić rozrusznikiem  i zaciągnie paliwo bo plak tak działa jak by dostawał paliwo i będzie na nim silnik chodził :)

Edytowano przez AgroTv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmergiel    1053

odkrecila się rurka w baku i ciągnie powietrze.  wyjmij smok z baku dokrec i po kłopocie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

od tak sie odkrecila? to sie stalo po wymianie filtra i przewodow wczesniej bylo ok

jeszcze moje spostrzezenie dlaczego podczas pompowanie reczna pompka nie napelnia sie ten maly filterek paliwem ten na przewodach paliwowych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NieMadry    121

Jeżeli ciągnie powietrze a wcześniej nie było problemu to złe coś gdzieś dokręciłeś i ciągnie powietrze innego wyjścia nie ma. Może jakaś uszczelka się ułożyła źle lub podkładka puszcza powietrze. Ogólnie układ paliwowy w proximie to tragedia nie dziwie się że ludzie maja problemy z nim kuzyn też z tym walczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

a przy filtrze gdy odkrecamy ta srubka zeby wypuscic powietrze nalezy ja zpowrotem dokrecic kluczem mocniej? bo ja reka dokrecam i moze mi zpowrotem lapie powietrze jak myslicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

wina filtra na przewodach paliwowych, slabo wogole pompka pompowala paliwo, ow filterek blokowal przeplyw paliwa a byl nowy zamowiony z zetor kalisz, bez filterka chodzi jak zegarek, chyba ten papier w srodku za gesty z reszta do diesla powinien byc z siatka, 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj