dzarjan8111

Czujnik ciśnienia oleju na wzmacniaczu

Polecane posty

dzarjan8111    271

Jak podłaczyc czujnik ciśnienia oleju na wzmacniacz momentu ? z czujnika wychodzą dwa styki . na dobrym ciśnieniu kontrolka powinna sie świecic czy gasnąc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davido    28

u mnie w zetorze 16245 na wyłączonym silniku, kontrolka od ciśnienia się świeci, a jak zapalę ciągnik to gaśnie i później podczas jazdy czy na żółwiu czy na zającu się ona nie świeci, czyli przy dobrym ciśnieniu nie powinna się świecić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Tylko czujnik od wzmacniacza to zazwyczaj ma 1 styk, i oczywiście jak jest ciśnienie lampka się nie świeci.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    271

własnie wiem ze zazwyczaj jest jeden styk bo widziałem w 902 , no ale u mnie jest 2 i jak podłacze jeden do masy a drugi na kontrolke to kontrolka przy właczonym silniku sie zapala a przy wyłączonym gasnie , troche głupio jak cały czas podczas pracy świeci sie kontrolka :/ w 902 gasnie po właczeniu silnika i uzyskaniu odpowiedniego cisnienia... u mnie odwrotnie :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    271

własnie wiem ze zazwyczaj jest jeden styk bo widziałem w 902 , no ale u mnie jest 2 i jak podłacze jeden do masy a drugi na kontrolke to kontrolka przy właczonym silniku sie zapala a przy wyłączonym gasnie , troche głupio jak cały czas podczas pracy świeci sie kontrolka :/ w 902 gasnie po właczeniu silnika i uzyskaniu odpowiedniego cisnienia... u mnie odwrotnie :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    271

własnie wiem ze zazwyczaj jest jeden styk bo widziałem w 902 , no ale u mnie jest 2 i jak podłacze jeden do masy a drugi na kontrolke to kontrolka przy właczonym silniku sie zapala a przy wyłączonym gasnie , troche głupio jak cały czas podczas pracy świeci sie kontrolka :/ w 902 gasnie po właczeniu silnika i uzyskaniu odpowiedniego cisnienia... u mnie odwrotnie :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    271

własnie wiem ze zazwyczaj jest jeden styk bo widziałem w 902 , no ale u mnie jest 2 i jak podłacze jeden do masy a drugi na kontrolke to kontrolka przy właczonym silniku sie zapala a przy wyłączonym gasnie , troche głupio jak cały czas podczas pracy świeci sie kontrolka :/ w 902 gasnie po właczeniu silnika i uzyskaniu odpowiedniego cisnienia... u mnie odwrotnie :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    271

własnie wiem ze zazwyczaj jest jeden styk bo widziałem w 902 , no ale u mnie jest 2 i jak podłacze jeden do masy a drugi na kontrolke to kontrolka przy właczonym silniku sie zapala a przy wyłączonym gasnie , troche głupio jak cały czas podczas pracy świeci sie kontrolka :/ w 902 gasnie po właczeniu silnika i uzyskaniu odpowiedniego cisnienia... u mnie odwrotnie :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    271

własnie wiem ze zazwyczaj jest jeden styk bo widziałem w 902 , no ale u mnie jest 2 i jak podłacze jeden do masy a drugi na kontrolke to kontrolka przy właczonym silniku sie zapala a przy wyłączonym gasnie , troche głupio jak cały czas podczas pracy świeci sie kontrolka :/ w 902 gasnie po właczeniu silnika i uzyskaniu odpowiedniego cisnienia... u mnie odwrotnie :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    271

własnie wiem ze zazwyczaj jest jeden styk bo widziałem w 902 , no ale u mnie jest 2 i jak podłacze jeden do masy a drugi na kontrolke to kontrolka przy właczonym silniku sie zapala a przy wyłączonym gasnie , troche głupio jak cały czas podczas pracy świeci sie kontrolka :/ w 902 gasnie po właczeniu silnika i uzyskaniu odpowiedniego cisnienia... u mnie odwrotnie :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    271

własnie wiem ze zazwyczaj jest jeden styk bo widziałem w 902 , no ale u mnie jest 2 i jak podłacze jeden do masy a drugi na kontrolke to kontrolka przy właczonym silniku sie zapala a przy wyłączonym gasnie , troche głupio jak cały czas podczas pracy świeci sie kontrolka :/ w 902 gasnie po właczeniu silnika i uzyskaniu odpowiedniego cisnienia... u mnie odwrotnie :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    271

własnie wiem ze zazwyczaj jest jeden styk bo widziałem w 902 , no ale u mnie jest 2 i jak podłacze jeden do masy a drugi na kontrolke to kontrolka przy właczonym silniku sie zapala a przy wyłączonym gasnie , troche głupio jak cały czas podczas pracy świeci sie kontrolka :/ w 902 gasnie po właczeniu silnika i uzyskaniu odpowiedniego cisnienia... u mnie odwrotnie :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    271

własnie wiem ze zazwyczaj jest jeden styk bo widziałem w 902 , no ale u mnie jest 2 i jak podłacze jeden do masy a drugi na kontrolke to kontrolka przy właczonym silniku sie zapala a przy wyłączonym gasnie , troche głupio jak cały czas podczas pracy świeci sie kontrolka :/ w 902 gasnie po właczeniu silnika i uzyskaniu odpowiedniego cisnienia... u mnie odwrotnie :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    271

własnie wiem ze zazwyczaj jest jeden styk bo widziałem w 902 , no ale u mnie jest 2 i jak podłacze jeden do masy a drugi na kontrolke to kontrolka przy właczonym silniku sie zapala a przy wyłączonym gasnie , troche głupio jak cały czas podczas pracy świeci sie kontrolka :/ w 902 gasnie po właczeniu silnika i uzyskaniu odpowiedniego cisnienia... u mnie odwrotnie :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Bo to jest czujnik ciśnienia [np od stopu]a nie zaniku ciśnienia.Załóż czujnik zaniku ciśnienia np. taki jak w silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    271

własnie wiem ze zazwyczaj jest jeden styk bo widziałem w 902 , no ale u mnie jest 2 i jak podłacze jeden do masy a drugi na kontrolke to kontrolka przy właczonym silniku sie zapala a przy wyłączonym gasnie , troche głupio jak cały czas podczas pracy świeci sie kontrolka :/ w 902 gasnie po właczeniu silnika i uzyskaniu odpowiedniego cisnienia... u mnie odwrotnie :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    271

własnie wiem ze zazwyczaj jest jeden styk bo widziałem w 902 , no ale u mnie jest 2 i jak podłacze jeden do masy a drugi na kontrolke to kontrolka przy właczonym silniku sie zapala a przy wyłączonym gasnie , troche głupio jak cały czas podczas pracy świeci sie kontrolka :/ w 902 gasnie po właczeniu silnika i uzyskaniu odpowiedniego cisnienia... u mnie odwrotnie :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    271

przepraszam za wielokrotną wypowiedz ;/ ale przeglądarka szfankuje :/ ale kto normalny robi wstawia czujnik od którego kontrolka cały czas ma sie świecic :/ wiec jesli tak ma byc to chyba nie będe podłączał na stałe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Ten czujnik jest zły[to jest z stopu z pomp hamulcowych].Kup nowy i załóż.Np.z silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bialy8011
      Witam, patrzcie no Panowie co to się zrobiło. Pacjent to Zetor 8011. Ktoś wie jaka przyczyna że z oleju się takie mleko zrobiło we filtrze?

    • Przez Rzepakowiec
      Witam, kupiłem na wiosnę zetora 8145 sprowadzonego z finladii. Na oględzinach wydawało się, że wszystko w porządku chodził równo, ładnie palił pojeździłem trochę wszystko w porządku. Ciśnienie oleju w silniku też ok, przepracował 40mtg i zauważyłem, że ciśnienie na obrotach jalowych spada na około 0,6 0,8 bara. W dodatku z odmy wydobywa się biały dym. Mam jeszcze 9ha do orki oraz uprawy po kukurydzy, więc będę musiał tak robić. Jakieś pomysły co to może być? Na wysokich obrotach ciśnienie jest ponad 2,5. 
    • Przez Papkin
      Kolejny raz problem z Zetorem. Ciągnik zgasł sam z siebie, zacząłem podejrzewać układ paliwowy. Wymieniłem filtry, wyczyściłem odstojnik,odpowietrzylem,dalej nie chciał odpalić. Następnie wyjąłem pompę paliwa i wtryski. Diagnoza zatarta pompa. Zamontowałem pompę po regeneracji i wtryski,odpowietrzylem,pompa podaje paliwo, ciągnik dalej nie chce odpalić. Raczej odpada problem z elektryką już wszystkie przewody sprawdziłem i poczyscilem. Rozrusznik na chwilę obecną u elektryka do sprawdzenia. Plak nie pomaga. Próbowałem też z przesuwaniem pompy w stronę bloku i na zewnątrz. Ma ktoś jakieś pomysły?
       
    • Przez lukasz021086
      Witam. Leci mi olej z pompy wtryskowej. Prawdopodobnie od strony silnika. Ma ktoś pomysł co mogło się stać? 
    • Przez Rzepakowiec
      Cześć, wczoraj przeprowadzałem pierwszą grubszą robotę kupionym na wiosnę 8145. Talerzowalem i kiedy silnik się porządnie nagrzał to ciśnienie spadło do 0,8 na 800 obr/min, przy wyższych obrotach jest ponad 2. Z kolei na zimnym wynosi 4,5 na 800 obr. Wiem, że wraz z nagrzaniem ciśnienie spada, ale czy te 0,8 to nie jest trochę przymało? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj