radoslaworzel

Stukot w silniku Renault 95.12

Polecane posty

Proszę znawców tematu o opinię, wydaje mi się że coś stuka w silniku. Po zdjęciu miski i pokrywy zaworów nie widać żeby było coś nie tak, podejrzewałem korowód, jakby na jednym garze coś dzwoniło Co to może być? Chyba że te silniki tak chodzą. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Mostowiak napisał:

Luzuj przewod od wtryskiwaczy po kolei i zobacz na ktorym cylindrze ustaje stukot

Nie ma ewidentne różnicy, przy odkrecanie przewodów. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    154

Najpierw sprawdź luz zaworów. Później gdy będzie dalej stukać, to najprościej wykręcić wtrysk i gdy tłok będzie szedł z gmp w dół to bierzesz coś co wejdzie w otwór po wtrysku i sprawdzasz czy jest luz poprzez wciśnięcie. Jak już wykryjesz luz to albo sworzeń tłoka, albo panewka. Pochwal się co było przyczyną jak naprawisz. 

traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych

Edytowano przez andrewk

„Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie zajrzałem do internetu”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, andrewk napisał:

Najpierw sprawdź luz zaworów. Później gdy będzie dalej stukać, to najprościej wykręcić wtrysk i gdy tłok będzie szedł z gmp w dół to bierzesz coś co wejdzie w otwór po wtrysku i sprawdzasz czy jest luz poprzez wciśnięcie. Jak już wykryjesz luz to albo sworzeń tłoka, albo panewka. Pochwal się co było przyczyną jak naprawisz. 

Czytałem o tym sprawdzaniu przez stuknięcie tokiem w dół i tak chyba trzeba będzie zrobić. Wiesz może jak ustawić luz zaworowy(pomijając wartości) chodzi mi jak ustawić 1 cylinder czy są jakieś znaki i czy napewno 1 jest od kabiny bo tak wyczytałem na forum, kolejność jest na bloku to wiem, ale jak byś mógł tak na chłopski rozum wyjaśnić to będę wdzięczny. Też obstawiałem korbowody ale ostatnio czytałem że jeżeli tłok będzie miał w cylindrze luz to też będzie pukac a umnie to tak dzwoni jakby co któryś wybuch czyli na 1 cylindrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    154

Ja gdy ustawiam zawory to kręcę wałem i obserwuje, który zawór się zamyka, a który otwiera i wtedy ustawiam ten, który się zamknął i tak pokolei aż wszystkie ustawię. 

traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych

Edytowano przez andrewk

„Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie zajrzałem do internetu”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.10.2019 o 20:23, radoslaworzel napisał:

Czytałem o tym sprawdzaniu przez stuknięcie tokiem w dół i tak chyba trzeba będzie zrobić. Wiesz może jak ustawić luz zaworowy(pomijając wartości) chodzi mi jak ustawić 1 cylinder czy są jakieś znaki i czy napewno 1 jest od kabiny bo tak wyczytałem na forum, kolejność jest na bloku to wiem, ale jak byś mógł tak na chłopski rozum wyjaśnić to będę wdzięczny. Też obstawiałem korbowody ale ostatnio czytałem że jeżeli tłok będzie miał w cylindrze luz to też będzie pukac a umnie to tak dzwoni jakby co któryś wybuch czyli na 1 cylindrze

Przy sprawdzaniu drutem okazało się że jest klick na 2 cyl. Po rozebraniu wybrana panrwka korbowodowa i główka, dodatkowo luz na tuleji 5 cm od gmp. Dzięki za rzeczową pomoc. Da się jakoś sprawdzić panewki czy to nominalna czy po szlifie? 

Edytowano przez radoslaworzel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj