krycha200

Problem ze wspomaganiem kierownicy URSUS C385

Polecane posty

krycha200    0

Witam Was i zwracam się z prośbą o pomoc.

Kupiłem Ursusa C 385, i mam problem ze wspomaganiem kierownicy, które ściąga w lewą stronę. Zaznaczę, że zbieżność jest ustawiona prawidłowo jak mówi instrukcja. Jest to stary typ serwo-mechanizmu, nie orbitrol.

Czy ktoś z was wie może jaka to jest przyczyna ?

Edytowano przez krycha200

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

W samym serwie mogą być jakieś przecieki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalP    60

ale, ściąga jak puścisz kierownice, czy jak trzymasz i ciągnie na kierownicy w bok?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
14 godzin temu, krycha200 napisał:

serwo suchutkie nic nie cieknie

W środku, w środku człowieku, jak gacie suche z wierzchu to nie znaczy że w środku nie nasrane, a sam w serwie nic nie zrobisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha200    0
12 godzin temu, MichalP napisał:

ale, ściąga jak puścisz kierownice, czy jak trzymasz i ciągnie na kierownicy w bok?

Jak puszczę kierownicę wówczas czuć jak delikatnie ściąga w lewo

6 godzin temu, Sean napisał:

W środku, w środku człowieku, jak gacie suche z wierzchu to nie znaczy że w środku nie nasrane, a sam w serwie nic nie zrobisz.

Nie będę przecież CZŁOWIEKU, rozbierał nie cieknącego serwa, żeby sprawdzić czy nie cieknie w środku. Dla mnie to nie ma sensu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5084

Załóż orbitrol. Polecam. Wiem, że 2,5 tys to dużo ale Panie... jaki komfort. 


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    1136
1 godzinę temu, krycha200 napisał:

Jak puszczę kierownicę wówczas czuć jak delikatnie ściąga w lewo

Nie będę przecież CZŁOWIEKU, rozbierał nie cieknącego serwa, żeby sprawdzić czy nie cieknie w środku. Dla mnie to nie ma sensu.

A kto Ci każe rozbierać i tak tego nie ogarniesz, zrozum tylko że jeżeli nie ma wycieków na zewnątrz to nie znaczy że jest sprawne.


"Robiąc cokolwiek stajesz się kimkolwiek, nie robiąc nic stajesz się nikim"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha200    0

Wiem o tym doskonale, ale kolega napisał , że jeżeli jest suche na zewnątrz to nie znaczy że jest suche w środku. O to mi chodziło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    1136

Chyba jednak nie jarzysz o co mu chodziło.

  • Like 1

"Robiąc cokolwiek stajesz się kimkolwiek, nie robiąc nic stajesz się nikim"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
1 godzinę temu, krycha200 napisał:

Jak puszczę kierownicę wówczas czuć jak delikatnie ściąga w lewo

Nie będę przecież CZŁOWIEKU, rozbierał nie cieknącego serwa, żeby sprawdzić czy nie cieknie w środku. Dla mnie to nie ma sensu.

Nie każę ci rozbierać bo sam na pewno tego już nie złożysz, ale jeżeli zależy ci na naprawie tego, to trzeba oddać tam gdzie regenerują serwa, bądź na wymianę, no chyba że pytasz byle pytać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daron64    4255
21 minut temu, Sean napisał:

Nie każę ci rozbierać bo sam na pewno tego już nie złożysz, ale jeżeli zależy ci na naprawie tego, to trzeba oddać tam gdzie regenerują serwa, bądź na wymianę, no chyba że pytasz byle pytać.

@Thomas2135 chyba rozbierał swoje? 

A ja z kolei nie polecam wymiany - w tym roku na wiosnę wziąłem na wymianę regenerowane spod Tucholi. Moje stare chodziło w miarę dobrze, ale pojawił się dość duży luz na "wąsie". Wziąłem te regenerowane i lipa. Nowe chodzi dużo ciężej, do tego jakiś czas temu zaczęli cieknac. Jakbym wiedział, że taka chujnia z nim będzie, to bym tylko końcówki drążków i krzyżaki na łączeniu walka do serwa powymienial i w tym roku założył orbitrol. A tak wycieczkę sobie zrobiłem, roboty trochę też było z tym i jedna wielka d*pa.

A jeśli chodzi o orbitrol, to no wujka ciężka seria na orbitrolu jeździłem, to na wolnych obrotach ciężej się tym kręciło nie moim starym serwem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ja akurat miałem na odwrót, moje ciekło, dałem swoje do naprawy i po 2 latach ciekło dalej, dałem na wymianę i odpukać już chyba z 5 lat jest spokój, fakt moje oryginalne jeszcze, chodziło trochę lżej. Nie no orbitrola nie ma co przyrównywać do serwa, na orbitrolu zawsze chodzi lżej.  U wujka może być pompa do wymiany, dlatego chodzi ciężej.

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daron64    4255

Możliwe. Jeszcze mi się nie podobało zachowanie znorbitrolwm na asfalcie - na polu spoko, ale po drodze takie zero oporu na kierownicy jakoś mnie raziło. Wrażenie z początku jakby luz na kierownicy był, tylko że koła skręcają :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Problem może leżeć tej stożkowej części z drążkiem kierowniczym. Są tam kulki i pewnie jakieś zawory. Nie polecam brać się za rozkręcanie. O ile mechanizm sterujący wyjmiesz( trzeba zaraz taśmą owijać, żeby kulki nie wypadły  tak wąsa od sterowania w celu usunięcia przecieków za cholerę nie zdejmie. Długo zajęło mi dojście do tego jak zabezpieczony jest wąs ja wałku. Konstruktora tego powiesiłbym za jaja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Michal385385
      1) Witam, otóż pierwszym moim pytaniem jest - gdzie dostanę taki filtr do wspomagania C385 DE LUXE? Po odkręceniu w środku znajduje się kilka małych okrągłych sitek. Czy będzie tu pasował filtr wkręcany bodajże PP 8.4 ?
      2) Jak prawidłowo powinno się zalewać nowy olej, a następnie odpowietrzać wspomaganie serwomechanizmu? Bo według instrukcji jest napisane, aby kręcić po 10razy w lewo i prawo do oporu, lecz problemem jest to, że po chwili kręcenia w lewo, czy też prawo powstaje tak ogromny opór, że za chiny dalej nie chce się przekręcić kierownica.
      Z góry dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam i miłego dnia / wieczoru życzę!


    • Przez Maciekkkk
      Ursus 914 wyrzuca olej ze zbiornika oleju od wspomagania i ciężko sie kręci, czy to moze być wina pompy wspomagania ? 
    • Przez pawel
      Witam wszystkich czy już ktoś dokonywał takiej przerobki i jak to rozwiązaliście. Za wszystkie podpowiedzi i uwagi na ten temat z gory dziękuję.
    • Przez ursusikc330m
      Mam pytanie,ciężko się kieruje w ursusie 1634 i niewiem czy wina leży po stronie pompy czy orbitrol?
    • Przez ursusikc330m
      Mam pytanie czy montował ktoś wzmacnianą pompę wspomagania w dużym ursusie bo moja obecna kwalifikuje się do wymiany i zastanawiam się czy kupić taką jak była w oryginale czy taką o większej wydajności
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj