ursusowski289

Pompa wtryskowa Ursus C-360 3P

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Witam, niedawno kupiłem nową pompę wtryskową do 3P, założyłem ją i silnik już nie chce odpalić. Czy możliwe jest że założyłem ją nie tak jak trzeba?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DANDYS    3229

nie wiem jak w 3p ale w zwykłej 60 nie chciała odpalić to w pompie trzeba było przekręcić o 180

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlik794    20

W 3p pompa ma wycięcie i nie można inaczej założyć , trzeba dobrze odpowietrzyć ,na pompie są dwa odpowierzniki na klucz 8 ,odkręć rurki wtryskiwaczy ,zakręć aż pokaże się paliwo i gotowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Pompka wstępna się odpowietrza pompę aż na odpowietrzniku pojawi się czyste paliwo bez powietrza i jeśli jest wszystko w porządku to powinno pryskać dość długim strumieniem jeśli ledwo się sączy to pompka wstepna do wymiany. Oczywiście zakładam że filtr paliwa wymieniony i czysty bo jak nie to szukaj wiatru w polu co mu tam dolega.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Za_q    15

Pytałeś czy mogłeś coś przestawić - jeśli nie ustawiłbyś na kołek ustalający, który wchodzi w wycięcie wałka pompy i dokręcił koło zębate w takim położeniu, to kołek może się wcisnąć i będzie przestawione o 1/3 obrotu. Jakiś czas temu poprawiałem komuś po takim złożeniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Ale mimo przestawienia pompa by dawała sie odpowietrzyc i podawała paliwo na wtryski (ocZywiście nie w tym czasie i silnik nie bedzie pracował)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bzyk333    25

Szarpnij go trochę i będzie wiadomo czy to kwestia odpowietrzenia, czy źle ustawiłeś zapłon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DobryxD    1

Mam pytanie na ile dokręcić nakrętki od wtryskiwaczy w 3p. Bo wymieniam uszczelkę pod głowicą i dokręcić na trzy razy 50 potem 75 i 100. A na ile dokręcić wtryskiwacze żeby gwintu nie urwać 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bzyk333    25

Ja dokręcamy zawsze z wyczuciem i jak odpalę silnik to sprawdzam czy nie ucieka kompresja. Jak uciekam to jeszcze ciut dociągam i gra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dir    1

Witam. Pacjent ursus 360 3p

Czy aby zdemontować  pompę wtryskową wystarczy odkręcić  3 śruby, które ją trzymają  ,czy trzeba jeszcze odkręcić dekiel od rozrządu i tam odblokować  pompę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89
Dnia 24.06.2019 o 14:29, Za_q napisał:

Pytałeś czy mogłeś coś przestawić - jeśli nie ustawiłbyś na kołek ustalający, który wchodzi w wycięcie wałka pompy i dokręcił koło zębate w takim położeniu, to kołek może się wcisnąć i będzie przestawione o 1/3 obrotu. Jakiś czas temu poprawiałem komuś po takim złożeniu.

Tam chyba śruby nie sa równo rozmieszczone i przy przestawionym kole nie da się przykręcić nawet dwóch a co dopiero trzech śrub (z tego co pamietam, mogę się mylić)

Dnia 2.01.2023 o 16:27, dir napisał:

Witam. Pacjent ursus 360 3p

Czy aby zdemontować  pompę wtryskową wystarczy odkręcić  3 śruby, które ją trzymają  ,czy trzeba jeszcze odkręcić dekiel od rozrządu i tam odblokować  pompę. 

Trzeba odkręcić okienko w pokrywie rozrządu i tam masz trzy śrubki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj