ma123

Claas Mercator 60-Regeneracja siłownika hedera

Polecane posty

ma123    28

Witam ciekinie mi siłownik od hederu w claasie mercatorze wyjąłem go no i nie bardzo wiem jak mam go dalej rozebrać wykręciłem dwie śrubki na klucz imbus które znajdują się na cylindrze ale został jeszcze jakiś pierścień z drutu którego widać przez małe podłużne okienko no i nie wiem co dalej z tym zrobic może ktoś z was to kiedys rozbierał i wie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    91

Musisz przekręcić dławnice, to ta część siłownika z której tłoczysko wychodzi. Jak bedziesz nią obracał to trafisz na tekie miejsce gdzie się drut w okienku skończy. Musisz jego końcówkę podwadzić i kręcić dławnicą w taką stronę, żeby ten drut wywijał się na wierzch. Jak wyjdzie już cały to go zdejmij i energicznymi szarpnięciami za tłoczysko powinieneś ściągnąć dławnice. Jak coś to wrzuć fotki to Ci to opisze...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ma123    28

dzięki za odpowiedz znalazlem juz początek tego druta jutro  zobaczę czy to mi wyjdzie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    91

Jeżeli Dlawnica sie obraca to luz, czasami tak zardzewieje że bez palnika nie ma co podchodzić. Jak będziesz odkręcał tłok od tłoczyska to sprawdz dokładnie czy nie ma jakegoś zabezpieczenia. Zazwyczaj jest blokowany nakrętką samokontrującą, kołkiem na klucz ampulowy, zabezpieczeniem sprężynowym, albo na klej. Przed próbą odkręcenia zdejmij uszczelnienie, czasami zabezpieczenie jest pod nim schowane. Jeżeli nie znajdziesz żadnego zabezpieczenia to pewnie jest klejony, więc żeby klej puścił to trzeba go podgrzać. Przy zdejmowaniu starych uszczelnień uważaj żeby wkrętakiem nie zarysować powierzchni na której są osadzone bo może przeciekać. Jeżeli w dławnicy pod uszczelniaczem TTI będzie jakaś korozja to ją usuń, bo też będzie ciekło. Przy składaniu smaruj obficie smarem lub olejem, łatwiej wchodzą na swoje miejsca, a dławnice dobrze jest wsadzić na smar miedziany, zapobiega zapiekaniu i korozji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ma123    28

Dzięki za wytłumaczenie  tego naszczęście wszystko poszło dobrze nic nie zardzewiało i nie cieknie po złożeniu temat uważam za zamknięty 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MF6190
      Witam, mam problem z wspomaganiem, mianowicie na wyłączonym silniku kręci się lekko kierownicą bez oporu a koła stoją w miejscu, chyba tak nie powinno być a druga sprawa że jak już na odpalonym się kręci to w po wykonaniu maksymalnego skrętu np. w lewo jest chwilowy opór i potem można pomału dalej kręcić, przez co już 2 razy wygięło mi siłownik wspomagania. Orbitrol i pompa hydrauliczna nowa, olej nowy, układ odpowietrzony. Ma ktoś jakieś pomysły co może być ? 
    • Przez jowisz753
      Dzień dobry
      Posiadam od kilku lat Claasa Dominatora 98 SL Maxi. W ubiegłym roku dokupiłem tylną oś napędową wraz z rozdzielaczem i przewodami. Podłączyłem identycznie jak było na kombajnie z którego oś była zdejmowana, ale jest jakiś problem z działaniem, którego nie mogę rozwiązać. Teraz po odpaleniu kombajnu i przesunięciu dźwigni hydrostatu czy do przodu czy do tyłu przez kilka, kilkanaście sekund nic się nie dzieje, później słychać wycie pompy i kombajn zaczyna ruszać, po kilku metrach zatrzymuje się, pompa znów zaczyna wyć, kombajn rusza i jedzie już normalnie, ale wystarczy wjechać w głębszą rówkę przednimi kołami i kombajn staje, pompa zaczyna wyć i po kilku sekundach wyjeżdża. Tak samo się dzieje bez względu na to czy napęd jest włączony czy nie. Podniosłem kiedyś kombajn z jednej strony (przód i tył) i po włączeniu napędu tylne koło się obraca, ale można je rękami zatrzymać i obraca się wtedy tylko przednie, i na odwrót, zatrzymując przednie obraca się tylko tylne. Tak to powinno działać? Może coś jest źle podłączone? Co więcej, zaraz po wyłączeniu kombajnu poziom oleju hydrostatycznego jest o wiele za niski i przez kilka minut słychać bulgotanie w zbiorniku i olej podnosi się do właściwego poziomu. Pompa Linde BPV 70R.
      Pomoże ktoś?
    • Przez BiznesmenNaRoli
      Witam wszystkich,
      Od niedawna jestem posiadaczem ciągnika Claas Celtis 456. Przeszukałem cały internet żeby znaleźć schemat bezpieczników i przekaźników ale bezskutecznie.
      Mam prośbę do was, jeśli ktoś posiada taki schemat byłbym bardzo wdzięczny jakby się ze mną podzielił.
    • Przez MFargo
      Posiada ktoś instrukcje obsługi do claasa ariona 610C 2008rok. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj