slaw1246

Ładowarka New Holland LM5040.

Polecane posty

slaw1246    0

Witam.

 

Mam 1 zasadnicze pytanie co do tych ładowarek. Jaki one napęd posiadają hydrostatyczny czy manualny (skrzynia biegów) ? Jest to 2008rok.

I jeszcze jedno, jak one się sprawdzają chodzi o awaryjność niezawodność, jakie są wasze opinie

 

Dzięki.

Edytowano przez slaw1246

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misza9128    18

Witam , od 6 msc jestem właścicielem tylko LM5060 -2009r, ładowarka ma przepracowane ok.3500 z czego 200 u nas w gospo. Skrzynia mechaniczna power shift  4-biegowa( z tego co wiem byly tez modele ze skrzynia power shuttle) , zmiany biegow prawie nie czuć z wyjatkiem miedzy drugim , a trzecim czuć wyrazne szarpniecie . Ogolnie praca przyjemna , ale jezdzilem manitou na hydrostacie tylko ze nowa to moim zdaniem jest duza roznica miedzy tymi sprzetami, ale tyle co dla siebie potrzeba to jak najbardziej polecam , pozdrawiam ;) 

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slaw1246    0
38 minut temu, misza9128 napisał:

Witam , od 6 msc jestem właścicielem tylko LM5060 -2009r, ładowarka ma przepracowane ok.3500 z czego 200 u nas w gospo. Skrzynia mechaniczna power shift  4-biegowa( z tego co wiem byly tez modele ze skrzynia power shuttle) , zmiany biegow prawie nie czuć z wyjatkiem miedzy drugim , a trzecim czuć wyrazne szarpniecie . Ogolnie praca przyjemna , ale jezdzilem manitou na hydrostacie tylko ze nowa to moim zdaniem jest duza roznica miedzy tymi sprzetami, ale tyle co dla siebie potrzeba to jak najbardziej polecam , pozdrawiam ;) 

Też się naczytałem trochę o tych ładowarkach i piszą, że ciężko części dostać (Jedynie u dealera, ale ceny sa kosmiczne), są awaryjne. Jakaś płytka sterująca silnikiem oraz joystickem często pada. Znalazłem dla siebie fajna sztukę, ale ma luzy na joysticku, Jedni pisali, że taki joystick kosztuje nawet 7tys. I teraz nie wiem jak patrzeć. Czy kupić tego NH czy może jakieś JCB czy manitou gdzie części uzywane sa bardziej dostepne.

Edytowano przez slaw1246

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misza9128    18

Haha kolego powiem ci tak , ze podczas zakupu napalilismy sie na ładowarke Cat (juz nie pamietam modelu) ale po dłuzszej rozmowie ze sprzedawca wyszło ze on sam odradza tych ładowarek bo sam jakis tam panel sterowania jak padnie to koszt 20k . Propo Jcb podobnie bylo . Natomist w manitou jest klopot z silnkiem bo jak cos padnie to jest powazny klopot. W  NH czeka mnie wymiana pierscieni tłokowyck bo od dłuzszego czasu zaoobserwowałem niebieski dymek .Mechanik powiedział ze w tych modelach remont silnika to nie są tak wysokie koszty jak w jcb czy Manitou . Wiadomo kazdy chwali swoje, jak sie człowiek nie obejrzy to du*pa z tyłu... :)

 

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slaw1246    0
1 godzinę temu, misza9128 napisał:

Haha kolego powiem ci tak , ze podczas zakupu napalilismy sie na ładowarke Cat (juz nie pamietam modelu) ale po dłuzszej rozmowie ze sprzedawca wyszło ze on sam odradza tych ładowarek bo sam jakis tam panel sterowania jak padnie to koszt 20k . Propo Jcb podobnie bylo . Natomist w manitou jest klopot z silnkiem bo jak cos padnie to jest powazny klopot. W  NH czeka mnie wymiana pierscieni tłokowyck bo od dłuzszego czasu zaoobserwowałem niebieski dymek .Mechanik powiedział ze w tych modelach remont silnika to nie są tak wysokie koszty jak w jcb czy Manitou . Wiadomo kazdy chwali swoje, jak sie człowiek nie obejrzy to du*pa z tyłu... :)

 

Okaże się w praniu jak sie kupi. Też niektórzy pisali że są słabe karetki, ale to idzie samemu pospawać jak sie urwie czy coś. Znalazłem właśnie ładną, zadbana wszystko śmiga za rozsądne pieniądze, tylko ten joystick mi nie pasuje, bo ma luzy. A orientujesz się może czy da się dokupić (to samo trzymadło,mocowanie)które trzyma joystick w jednym położeniu, ze on sam sie nie rusza (np. pchniesz joystick w przód to on odbija, o te same mocowanie mi chodzi) bo jesli by sie dało osobno kupić, to po co płacic za cały joystick. Chyba że to jest w całości ten zawór sterujący.

Edytowano przez slaw1246

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misza9128    18

u mnie teleskop był juz wymieniany a karetka juz spawana , joystick mi odbija po pociagnieciu do przodu jak mam właczoną amortyzacje ramienia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slaw1246    0
Napisano (edytowany)
3 godziny temu, misza9128 napisał:

u mnie teleskop był juz wymieniany a karetka juz spawana , joystick mi odbija po pociagnieciu do przodu jak mam właczoną amortyzacje ramienia

A duze ciezary u Ciebie ona dzwiga ? Podsumowujac te ładowarki sa "zabawkowe" ? wnioskujac ze zaraz ci teleskop pekł i ta karetka (zreszta nie tylko tobie) To lepiej ja odpuścić czy ją brać?Byś mi ją polecił ? Czy może w tych pieniadzach kupic jakas jcb czy manitou ? Bo chciałbym kupic na lata, a nie ze zaraz mi silnik siadze czy cos bardziej powaznego.

Edytowano przez slaw1246

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misza9128    18

Raczej tak maks 1-1,5t.  Kolego nie obraz sie na mnie ale ci nie doradze co kupic bo tu przy kazdej jednej ładowarce jest ogrom plusów jak i minusów , kazda ma swoje wady i zalety , ja to oglnie nie narzekam na zakup swojej i jak narazie moge ją smiało polecic ;) A co do ramienia i karetki to juz kupilem w takim stanie , moja pochodzi z Francji ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LeszekCBR    0

Witam wszystkich i prosze o pomoc.Posiadam ladowarke NH Lm410 z cztero biegowa skrzynia biegow.Wszystko dzialalo supet,nie bylo problemow, a teraz zablokowala sie na drugim biegu:(.Jesli wylacze 2 i wloze inny biek silnik sie dusi.Moze ktos cos poradzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez maciekkowalski91
      Witam czy któryś z użytkowników wie jakie powinny być luzy na zaworach ssących i wydechowych w silniku Forda 2723e bez turbiny w kombajnie New holland. Niestety nie znalazłem żadnych informacji na temat tego silnik w internecie. Z góry dzięki za pomoc
    • Przez 343
      Witam zastanawiam się nad zakupem new hollanda T6 miałby on pryskać i siać nawóz.Tylko nie wiem czy on mieści się między rządkami w kukurydzy.Ktos może widział czy mieści się ten traktor między rządkami ?
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj