Polecane posty

galoni    8

Panowie w MF 6190 skończyły mi się szczotki w alternatorze, dałem do naprawy, gościu mi wymienił między innymi łożyska, szczotki wraz z regulatorem. I teraz mam cyrk, tzn. Gdy pracuję na obrotach to jest ok. Jak jest na małych obrotach (jałowych) to blokuje mi EHR (zaświeca się ten wykrzyknik EHR i lekko się żarzy ten wielki wykrzyknik na desce rozdzielczej razem z kontrolką lądowania  ), jak odblokuję to po paru sekundach znowu się zablokuje . Mierzyłem ładowanie to ma 14.5 na wolnych obrotach i 14.7 -14.8 na wysokich. wydaje się dobre. Niewiem co jest grane. POMÓŻCIE bo mnie zaraz trafi...

 

Nagrałem filmik i tam widać co się dzieje ZOBACZCIE...

https://youtu.be/JWemIxcpDXY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymek    75
u wujka w 6480 tez byl cyrk ehr nie dzialal w kabinie tylko na blotnikach serwis podciagnal paski i wrocilo do normy. sprawdz paski moze slizgaja i nie laduje jak trzeba. moze inne diody dal meches

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
galoni    8

Ale na mierniku ładowanie pokazuje chyba normalne? ( te 14.5 -14.8 V)

I dziwne jest to lekkie żarzenie kontrolki ładowania, 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
6 godzin temu, galoni napisał:

Ale na mierniku ładowanie pokazuje chyba normalne? ( te 14.5 -14.8 V)

 

Tyle może pokazuwać nie obciążony.

Sprawdz te paski, albo pocyganił na mostku prostowniczym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
galoni    8
Tak bez obciążenia. paski są ok. Na poniedziałek jestem umówiony u innego elektryka. Po obiawach, które mu powiedziałem to mówił ze to właśnie może być wina diody. Okaże się to po niedzieli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Elektryk    140
Dnia ‎2018‎-‎01‎-‎25 o 18:50, galoni napisał:

Ale na mierniku ładowanie pokazuje chyba normalne? ( te 14.5 -14.8 V)

I dziwne jest to lekkie żarzenie kontrolki ładowania, 

 

Niemal na pewno uszkodzona dioda wzbudzenia. Ewentualnie walnięty regulator, lub wieszająca się szczotka, ale to raczej rzadkość przy takich objawach. Pomiar elektronicznym multimetrem w tym przypadku może być mylący, bo mierzy on wartość maksymalną a nie skuteczną. Stary regulator ci oddał? W większości przypadków wystarczy wymienić same szczotki, jakość tanich regulatorów nie jest powalająca. Jeżeli naprawa była płatna to jedź na reklamację i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
galoni    8

Regulatora nie oddał. I teraz żałuję że nie wziąłem tego starego.

Na reklamacji byłem to wymienił regulator na drugi bo ten co wymienił był walnięty. Na jego maszynie pokazywała 15.1 - 15.2 V.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
galoni    8
Dobra, problem rozwiązany. Okazało się że jest uszkodzona dioda. Może komuś przyda się ta informacja. Pozdrawia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
      ______________________________________________________________________________________________________________________________
      http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
      AgroDane - Dane techniczne maszyn rolniczych
      AgriDane - Specs of agricultural machinery
      AgriDaten – Technische daten von landmaschinen
      AgriSpec – Technische gegevens voor
      AgriDatos – Datos técnicos de maquinaria agrícola
      AgriDonnées – Données techniques des machines agricoles
      AgriDati – Dati tecnici per macchine agricole
      АгроДанные — Tехнические данные сельскохозяйственной машин
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
    • Przez Radosław142
      Witam. Kupiłem ciagnik na wiosnę. Jest on z 2008r ma teraz obecnie 6tys mth. Wszystko było okej przez dłuzszy czas. Szarpać zaczął przy pracy z ładowaczem, zrobiło się to nagle. Ciągnik szarpie jedynie do przodu ze sprzegłem jak i bez. Zaczeła się rowniez zapalać kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni ale to jedynie po dłuzszej pracy gdy sie olej rozgrzał. Kontrolka gasła gdy sie ciagnikiem zachamowało. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj