Polecane posty

Perez12    0

Jak dla mnie natwardsze ciągniki na rynku wiadomo komfort pracy jest jaki jest ale to dobre ciągniki

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2467
jak jesteś odporny na wycieki i ci nie przeszkadzają to bierz. kolega takiego kupił to po 2 miesiącach był tak zalany olejem jak stara zużyte 60

ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Bo niestety po fabryce trzeba poświęcić mu chwilkę i dokręcić  w paru miejscach. Potem jest spokój i wygląda lepiej niż 60-ka po remoncie:D

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek55    18
jedyna wada to hamulce i komfort ale co do kosztów utrzymania w porównaniu z zachodnimi to śmiech

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

No hamulce a przynajmniej te na małych tarczach 180 mm to tragedia. W górzystym jak u nas kompletnie sobie nie dają rady. Ciekawe jak te większe 205 mm.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

Seweryn ,a jak sprawdzić jakie to tarcze ? mój niby hamuje blikując koła ale to takie mało komfortowe bo prawe zawsze szybciej chwyta ,a po dłuższym postoju ,minimalne dociśnięcie pedału powoduje od razu blokowanie tego koła

jak dla mnie ciągnik pozytywny ,dużo zależy od wersji ,jaka skrzynia ,jaki podnośnik ,

Jelonek to nie jest ,ale kasa też adekwatna do produktu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Obudowa hamulca 205 powinna mieć od dołu dwa podłużne otwory których nie ma w obudowie tarcz 180 mm. Chyba że były różne wersje to pozostaje rozebrać. Blokowanie to chyba we wszystkich norma pierwsze trzeba przejechać ze 100 metrów na hamulcu i ustępuje.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Mam tak samo z blokowaniem prawego, trzeba z tym żyć.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    364

ja też własnie mam pytanie co to 952,4 lub 952.5 decyzja zapadła kupuje drugiego ruska, i teraz pytanie bo jest ten 952,5 on ma system scr  (adblue( na czym to polega jak to w ruskim rozwiązali? Mają taki 3 letni już prawie nie ma nakulane ale stoi bo chyba nikt nie chce go kupić przez te adblue, ma jeszcze klime i jakiś tam komputer i oczywiście monoblok ktoś wie jak chodzi ten monoblok? Nic się nie urywa? przez ten jego wiek bardzo duży upust chcą dać 

 

https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-belarus-952-5-mk-mn-nowy-klima-CID757-IDqwYup.html#85f5c5525e

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Monoblok jest mocniejszy od  podnośnika z jednym siłownikiem pod każdym względem choć udźwig nie jest jakoś większy. Problem czasem przysparza rozdzielacz lub ciężko chodzące siłowniki po rozgrzaniu oleju. Reszta pojęcia nie mam.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janosik15    1

odnośnie pompy wspomagania. mtz 952.5. pompa jest zasilana z zbiorniczka z przodu traktora koło chłodnicy, olej hl 46. problem jest taki że pompa klekocze dosyć głośno jak ciągnik stoi na wolnych obrotach, jak dam gazu szybciej klekocze. gdy delikatnie przekręcę kierownicę i ją trzymam tak aby pompa miała obciążenie to nic już nie klekocze, jak puszczę kierownicę to znowu klekocze. jaka jest przyczyna? ma tak od nowości( 900godz już przejechałem). może dasię jakoś to usunąć, może ciśnienie wyregulować na niej???chybaa że to coś innego klekocze, ale jak dotknę do kierownicy to przestaje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Nikita_Bennet
      Witajcie
      Most nowego typu.
      Sprawa wygląda tak, trochę ciekło z przedniego mostu. Wyciek z korpusu, wg katalogu po dwa uszczelniacze 1,2-38x58-1 + 2,2-38x58-1 na każdą ze stron.
      Była chwila wolnego i obie strony zdjęte, wyczyszczone, założone uszczelniacze 38,00x58,00x10 wg paragonu (dwuwargowe czy jak to się zwie). Olej uzupełniony (nie przelane). Wałki nie wyrobione przez uszczelniacze.
      Ciągnik poszedł wczoraj w opryskiwacz na 1-2 godziny, dziś patrze i znów olej wycieka.
       
      Co może być nie tak?
       
      Na razie orka Zetorem ale MTZ potrzebny do siewów i oprysków.
       
      pzdrwm Nikita_Bennet
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj