mirek1251

zetor forterra 9641 cieknący olej obok przedniego koła

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mirek1251    0

witam. mam problem w zetorze, mianowicie obok przedniego koła cieknie mi olej, zapewne uszkodził się simering, byłem w agromie ale nie wiedzieli dokładnie jaki tam idzie. może zna ktoś z Was rozmiar tego simeringu.(opcja że rozbiorę i zobaczę rozmiar odpada ponieważ ciągnik jest codziennie potrzebny). proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROTEZ    0

mirek152 a dokładnie od której strony ci leci ten olej od strony przedniego mostu czy od strony satelit przedniego koła jak od satelit to rozmiar simeringa jest taki COMBI 45-65-12 jest to simering w obudowie metalowej ja przy swoim 9540 juz dwa razy ten simering wymieniałem i to przy tym samym kole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirek1251    0

mirek152 a dokładnie od której strony ci leci ten olej od strony przedniego mostu czy od strony satelit przedniego koła jak od satelit to rozmiar simeringa jest taki COMBI 45-65-12 jest to simering w obudowie metalowej ja przy swoim 9540 juz dwa razy ten simering wymieniałem i to przy tym samym kole

wyciek jest przy samym przednim kole, bo całe jest ono zalane olejem... więc który to może być??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROTEZ    0

najlepiej skrecic kołem na max i wtedy bedziesz widział gdzie leci napewno ci kapie na felge sadze ze jest to ten sam simering co u mnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly1248    1

Mam podobne pytanko bo w moim 7341 też troszkę leci olej z strony satelit przedniego koła. Wyciek jest znikomy, simering i naprawa pewnie droga więc naprawa poczeka do następnej zimy. Chciał bym się zapytać jaki tam może być olej? ( Ciągnik sprowadzony z Anglii ) Czym uzupełnić, czy zmienić na nowy? No i JAKI??? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomal89    0

Mam podobne pytanko bo w moim 7341 też troszkę leci olej z strony satelit przedniego koła. Wyciek jest znikomy, simering i naprawa pewnie droga więc naprawa poczeka do następnej zimy. Chciał bym się zapytać jaki tam może być olej? ( Ciągnik sprowadzony z Anglii ) Czym uzupełnić, czy zmienić na nowy? No i JAKI??? :)

aral fluid hgs

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3968

Pojawił mi się wyciek oleju w Zetorze Forterra z miejsca w którym wał przedniego napędu wchodzi do skrzyni. Rozebrałem i wymieniłem simering który tam był. Tylko nie rozwiązało to problemu, bo olej nie kapie teraz z wejścia wału do skrzyni tylko przesącza się po frezach wałka wewnątrz tarczy hamulcowej i skapuje po wentylacji tarczy hamulcowej. Ten simering który wymieniłem był w obudowie tej przystawki przy skrzyni, a wewnątrz niego wchodziło przedłużenie od tarczy hamulcowej. To miejsce uszczelniło się, ale olej przecieka dalej po frezach wałka. Co z tym zrobić, czy tam był jeszcze jakiś uszczelniacz którego nie zauważyłem, czy może tam jest za wysoki poziom oleju że przecieka, bo nie wiem o co chodzi.
Dzięki za jakieś wskazówki.

Edytowano przez tompil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    328

Kolego u mnie jak zmienialem tarcze hamulcowa na wale w 11441 tez byl walek mocno zapocony i przy okazji mechanik wymienil uszczelniacz w tej przystawce,ale dodatkowo nalozyl na na grubo silikonu .Robione bylo to z 1,5 roku temu i jest ok.-suchutko .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3968

Wymieniłem oring 36 i simering 32 według katalogu. Teraz nie leci przy samej przystawce tylko przesącza się po wałku wewnątrz tego elementu 11 i leci po tarczy hamulcowej. Czy to przyssawkę trzeba rozebrać i wymienić tam jakieś uszczelniacze, bo może w tej przystawce nie powinno być tyle oleju?

Krzysiek czy rozbierał u ciebie całą tą przystawkę czy wymienił tylko ten simering zaraz za tarczą hamulcową?

Ostatnio zaczęło już tak mocno lecieć że litr oleju dziennie mi wykapie.

post-2754-0-24018700-1476608041_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    328

Simering za tarcza hamulcowa ,w przystawce ale pamietam ze jak wyjal ten walek z frezem to nakladal silikon . Po wyjeciu walka troche wylalo sie oleju .A simering zalozyles jaki bo teraz to kupisz niby nowe a chinskie g...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj