piotrek19812

opadanie paliwa

Polecane posty

Witam.Mam takie pytanie.Cofa mi sie paliwo w ukladzie paliwowym i nawet po godzinnym postoju(nie mowiac juz o calej nocy)ciagnik pali tak jakby byl swiezo odpowietrzony czyli ciezko lapie i nie na wszystkich garach.Moje pytanie brzmi:czy paliwo utrzymuja zaworki w pompce recznej czy w pompie wtryskowej jest jeszcze jakis zaworek,albo moze jeszcze co innego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    30

U mnie tez schodzi paliwo, to wiem, bo jak zgaszę to widać jak sie cofa, ale wogóle tego po odpaleniu ciągnika nie zauważam, normalnie chodzi...


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiew    31

ciśnienie powinne utrzymywać zaworki w pompce zasilającej. jeśli ucieka ci paliwo, to najprostrzym rozwiązaniem jest zamontowanie zaworka zwrotnego na przewodzie zasilającym jak najbliżej zbiornika


wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Klego masiew czy zamontowanie tego zaworka zwrotnego przy pompce zamiast przy zbiorniku ma jakąś różnicę bo u mnie w zetorze jest na przewodzie przy pompce a i tak paliwo zchodzi :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiew    31

jak dasz go przy zbiorniku to powinno trzymać w całym układzie


wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Jeśli z pompy wtryskowej wychodzi jakiś przewód oprócz wysokiego ciśnienia, to na nim powinien być zaworek. Możesz mieć nieszczelne zaworki przy pompce zasilającej i do tego nieszczelności na odcinku pompka zasilająca - zbiornik paliwa. Można zrobić eksperyment eliminujący ten odcinek - wziąć np przeźroczysty przewód paliwowy i jeśli posiada się drugi króciec(taką końcówkę przewodu paliwowego) nałożyć przewod na niego i przykręcić w miejsce dotychczasowego przewodu, drugi koniec włożyć do dna zbiornika przez korek. Jeśli na nowym przewodzie nie będzie tak szybkiego cofania się paliwa - szukaj usterki na tym odcinku. Sprawdź jeszcze korek paliwa - działanie odpowietrzenia zbiornika, może zasysać paliwo z powrotem przy podciśnieniu panującym w zbiorniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamis    0

moim zdaniem zjawisko cofania się paliwa w mtz nie powinno występować ponieważ zbiorniki są dość wysoko i paliwo ze zbiorników powinno lecieć samo . a jeżeli coś takiego występuje to może między zbiornikiem a pompą jest jakiś zator i ciągnik dostaje za mało paliwa i po zgaszeniu cofa się paliwo ,występuje coś takiego jak pisał kolega wyżej .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj