Grzecho11

Wylacznik masy t-25

Polecane posty

Grzecho11    0

Witam mam problem z wylacznikiem masy. Zalozylem tzw nowego typu czyli przekrecany niby wszystko ok lecz zacina sie po skonczonej jezdzie. nie da sie go cofnac do pozycji wylaczenia. dodam ze jest to juz drugi i jest to samo czy moze wystepowac tam jakies zwarcie?? przy wylaczonym silniku jest ok. wlacza sie i wylacza bez zarzutu. W czym tkwi problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martinezo    41

jeśli przy "wyłączonym silniku" jest ok, to w jakim celu próbujesz go wyłączyć kiedy silnik pracuje???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rusin    2

Ja mam taki sam problem co Grzech11!!! może mi ktoś wytłumaczyć w czy tkwi problem????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzecho11    0

wlazcznik dziala bez zarzutu na postoju ciagnika w tym czasie wszysto jest ok da sie wlaczyc i wylaczyc mase wielokrotnie to powtarzalem. Lecz pale ciagnik przejade kawalek gasze silnik i chce cofnac wylacznik i wtedy sie zacina to takiego stopnia ze pierwszy az sie zlamal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3145

Ja mam też przekręcany i mi też się zacina (nie zawsze) ale jak wezmnię do przodu przekręce i do tyłu to odcina się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darpol    18

Pewnie słaby materiał na stykach w przełączniku .W czasie pracy rozrusznika przez wyłącznik płynie duży prąd i przy słabym styku dochodzi do jego zespawania może to być wina też rozrusznika ma małe zwarcie poprzez zużyte np. tulejki i pobiera za dużo prądu przy rozruchu.Sprawdź rozrusznik u elektryka i kup stary oryginalny wyłącznik ten przyciskany on chodzi ciężko ale długo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blazek    3

Te przekrecane sa do bani ja kupilem chyba ze 4 swego czasu i ze wszystkimi byl ten sam problem a mainowicie jak probowalem zapalic ciagnik to rozrusznik tak krecil jak by akumulator byl na wykonczeniu a na koncu sie wylwcznik stopil teraz mam w kabinie srube i nakretke motylkowa i jest git :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AeroPro    0

A grzeje się ten wyłącznik ? Dla mnie te przekręcane są lipne,po prostu i z mostu.Dwa miałem,wszystkie poszły do lamusa,jeden się grzał,a drugi to się w nim pokrętło przekręciło,poskładałem stary z części od innych i jest niezawodny.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

nie radzę wyłączać masy przy odpalonym silniku, bo można ujrzeć kolorowy dym z alternatora :lol:


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Zdarzało mi się jeździć bez akumulatora nawet na światłach ale nic się nie działo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martinezo    41

a to ciekawe.... mój "władek" tylko raz był odpalony bez akumulatorów i ................... od razu awaria altelnatora ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez Tomaszzt25
      Witam!
      Przy jakiej temperaturze i obrotach docierać? 
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj