Polecane posty

Janesz    0

      Nagły spadek mocy , chodzi jak by bez 1 cylindra i dziwnie klekocze i słychać to w tłumiku , nie wiem co jest pomóżcie

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Opisz problem bardziej szczegółowo, bo na podstawie powyższego postu pomóc może tylko "szklana kula".


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Janesz    0

To może powiem co było przed tym wydarzeniem . Bronowałem pole i z komina poleciały iskry i zaczął trochę dymić bo przedtem nie dymił .Przejechałem do końca pola jakieś 100 m. podniosłem brony do góry wsteczny bieg a on gaśnie jakby się chciał zapowietrzyć. Nie ma siły chodzi jakby na trzech cylindrach nie równo rzuca silnikiem i słychać dziwny klekot w tłumiku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Prawdopodobnie uszczelka pod głowicą.

Ewentualnie niedomagania od strony zasilania. 

Musisz wezwać mechanika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Janesz    0

może być pompa wtryskowa ? bo wtryski są dobre ,płyn w chłodnicy jest, stan oleju się nie podnosi

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Janesz    0

ktoś może zna dobrego mechanika który podejmie się diagnozy i ewentualnej naprawy okolice Chełma Lubelskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    8046

Wykręć wtryskiwacze i zobacz czy kturaś końcówka nie rozleciała się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    8046

Najlepiej zdejmij pokrywę zaworową i sprawdź czy wszystkie zawory są ustawione prawidłowo i czy popychacze są proste.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Janesz    0

Najlepiej zdejmij pokrywę zaworową i sprawdź czy wszystkie zawory są ustawione prawidłowo i czy popychacze są proste.

Skrzywienie popychacze z normalnej pracy jaki powód

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

Samo gniazdo zaworowe tez moglo sie rozleciec. Opcji jest wiele ...
Ale skoro dymi i jezeli na czarno to paliwo dostaje ale go nie spala wiec stawiam ze cos z glowica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Janesz    0

Witam. Ciąg dalszy moich zmagań z awarią silnika. Zdjąłem głowicę i jest wypalona uszczelka między I a II cylindrem. Czy robić coś z głowicą oprócz planowania ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec1997    30

To zależy jak wyglądają zawory i gniazda,jak masz kasę to zrób regenerację głowicy,zrobisz raz a porządnie i masz święty spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez yogi
      co sie moglo stac w mf255 ze po zagrzaniu cisnienie w silniku spada do zera?wal po szlifie panewki i ponpka oleju nowa! :huh:
    • Przez Krzys375
      Witam,
      Ursus 4514 96'
       
      Założyłem naprawione wtryski bo wszystkie lały, nowe paski klinowe SPA1357, nowy alternator.
       
      Po odpalaniu ciągnika coś, gdzieś piszczy.
       
      Pasek bardzo mocno poluzowałem ale ciągle piszczy.
       
      Co może być przyczyną? Pompa wody, sprężarka? Czy pompa wtryskowa jeśli jest zużyta może wydawać taki dźwięk - nie wiem . . . wtryski są zregenerowane a mówił mi Pan od naprawy że jeśli pompa słaba może nie mieć siły podać paliwa.
       
      Proszę o pomoc
    • Przez wojtekkmc
      Cześć, orientuje się ktoś w którym roku wszedł ten nowy silnik Ursus 4410, 50,5 kW (68,7 KM) do URSUSA 4514 ????? Kiedy zaczęli go montować ? Kupiłem ładowacz czołowy AGROMASZ MRĄGOWO Ł-104 zdjęty "podobno" z 4514 jednak nie pasuje mi adaptacja, jest o 3,5 cm za długa (NIE PASUJĄ ŚRUBY Z PRZODU JAK PRZYKRĘCĘ 4 POD KABINĄ..). Mam silnik 66 KM i szybką skrzynię, mierzyłem w wersji 60 KM i jest taki sam wymiar silnika itd, może ten nowszy silnik był dłuższy ?
    • Przez piotr26
      Od jakiegoś czasu zauważyłem że jak nacisnę ten zaworek co jest na butli z powietrzem to leci nim olej kiedyś tylko woda z powietrzem i mam pytanie czy miał ktoś podobny problem i jak można go szybko usunąć? odłączył bym wogule sprężarke ale słyszałem wypowiedzi że smrowania nie będzie w silniku i tak się boję dodam że mój ursus jest z 1994r
    • Przez UMP
      Dzień dobry mam problem z Ursusem 2812 mianowicie jak zimny to kopci na siwo oraz   gdy jest rozgrzany  i dłużej pochodzi na wolnych obrotach/ małym obciążeniu to po dodaniu gazu  kopci na siwo jak opętany  zasłona dymna, potem przestaje. Jak rozgrzany  i chodzi na większych obrotach lub w pi#$ do oporu to nic nie kopci. Moc ma . Oleju coś tam minimlanie ubywa.  Wtryskiwacze sprawdzone idealnie rozpylają, luzy zaworowe ustawione, nowa pompka zasilającą, filtr paliwa, wyczyszczony odstojnik. Co to może być ? 
      Na myśl przychodzą mi jeszcze uszczelniacze zaworowe, że puszczają olej do cylindra i przez to kopci , ale wtedy by kopcił cały czas?
      https://sklep.agromaj.com.pl/perkins-uszczelniacz-zaworu-ad3152-ad4203-p7519  
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj