kaz0

Lamborghini premium 1060 nie rusza..

Polecane posty

kaz0    0

Witam wszystkich. 

Jest to mój pierwszy post na forum, proszę o wyrozumiałość. Posiadam Lamborghini 1060 niestety mam problem, ciągnik nie rusza ani przodu ani do tyłu, tylko lekko szarpnie jakby chciał ruszyć  i nic więcej. Podnośnik podnosi. Kontrolka się pali. Czy jest jakis program aby podlaczyc ten ciagnik do komputera ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    5593

To stary i prosty ciągnik. Nie ma w nim komputera więc nie ma możliwości podpięcia komputera zewnętrznego celem diagnostyki czegokolwiek.

Jeśli masz skrzynię z półbiegami to może nie być ciśnienia na koszu półbiegu i ciągnik nie jedzie. Jeśli nie masz półbiegów to powodem może być awaria sprzęgła.

Biegi przełączasz bez zgrzytów ? Jaka kontrolka się pali ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2471

podobnie jak p rzedmowca jeżeli jest skrzynią z polbiegami to sprawdź stan oleju jakość oleju filtry a później grubsze sprawy typu pompa


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    5593

Filmik się nie odtwarza więc nadal za mało wiem bo coś więcej i konkretniej poradzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mi to wygląda na problem z samym nawrotnikiem komputer do diagnostyki istnieje podłącza się go nazywa się allround tester posiadam go i mogę naprawić usterkę bez problemu tylko pytanie skąd Pan jest


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    5593

Pomyliłem się i myślałem,że to starszy model. Dzięki filmikowi widzę,że to nowsza kabina więc kolega wyżej ma rację,że można zrobić diagnostykę komputerowo. Szkoda,że macie do siebie daleko ale przynajmniej wiesz już gdzie szukać usterki. Może znajdzie się bliżej ktoś kto ogarnia te ciągniki.

Przepraszam,że trochę wprowadziłem Cię w błąd i życzę szybkiej i skutecznej naprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

można by było ewentualnie umówić się z kilkoma osobami i mógłbym przyjechać koszty były by niższe ale powiem szczerze ze nawet jak miałbym przyjechać bezpośrednio do pana to i tak pewnie wyszło by taniej niż walka z "mechanikami" :)


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Orzech334    2

Miałem taki przypadek w Agrotron 130 MK3,ciągnik po włączeniu rewersu i wybraniu biegu tylko lekko ruszał i się zatrzymał ,winien był czujnik prędkości skrzynki biegów na wyjściu ,był uszkodzony, ciągnik po wybraniu biegu i kierunku jazdy, po puszczeniu sprzęgła myślał że koła się nie kręcą (ciągnik jechał przez kilka sekund i się zatrzymywał) komputer tłumaczył to jako uślizg sprzęgła  i nie pozwalal jechać ,wymiana czujnika pomogła 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Orzech334    2

Czujnik był po prawej stronie (patrząc od tyłu),pod kabina za filtrem oleju hydraulicznego, taki sam czujnik mierzy prędkość WOM (jest przy wałku)

Edytowano przez Orzech334

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
madcap    1

Panowie Przepraszam że odgrzewam temat ale mam pytanie czy ktoś z panów mógłby podzielić się info co w tych traktorach odpowiada za brak napędu??

potwierdził się temat z czujnikiem??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
node3mer    24

Na bank jest to hydraulika. Brak ciśnienia na półbiegach albo coś podobnego. Niestety mam ten sam problem. Pomaga przegazowanie silnika albo odczekanie aż olej trochę ostygnie. Ale jak to naprawic nie wiem. może ktoś by podpowiedział od czego zacząć. U mnie jeszcze zapalają się kontrolki od przepływu oleju na wolnych obrotach i wyskakuje błąd siedem długich mignięć trzy krotkie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rozebrać wymienić uszkodzone elementy wymienić uszczelnienia i cieszy się dalsza jazdą :)


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tomasz354
      Witam, mam poważny problem, podczas orania moim Lamborghini usłyszałem trzask i pług spadł na ziemie, po zdjęciu dekla okazało się,że łapa która jest na wałku ramion pękła na pół, teraz pytanie, gdzie takiego czegoś szukać ? Macie może jakieś pomysły ? jako ,że to Lambo, to pewnie w Same i deutz będzie to samo, chodzi o pozycje 10 z załączonego zdjęcia.
    • Przez Hvelektronik
      Witam szuka modułu bcu może być uszkodzony byle by był kompletny 6310
      moduł znajduje się w okolicy bezpieczników
      tel517210780
      dawidele@o2.pl
       
       


    • Przez Halun125
      Witam. Starałem się znaleźć podobny problem na forum ale się nie udało. Problem w moim R3 jest z przednim mechanizmem różnicowym. Mianowicie jest zapięty i nie idzie go rozłączyc. Tylny most blokuje się normalnie, przód w ogóle nie reaguje. Elektrozawór jest sprawny, czysty bo już go wyciągnąłem i brudny też nie był, prąd dochodzi do cewki, podmiana też nic nie daje. Sprawdzałem czy od zaworu do przedniego mostu dochodzi olej i leci aż miło. Niestety nie mam czym sprawdzić jakie tam panuje ciśnienie. Ja obstawiał bym na usterkę mechaniczną tylko gdzie jej szukać ?Może miał ktoś taki przypadek ? Z góry dzięki za odpowiedź:) 
      I jeszcze takie wyciągnąłem łby od śrub tym korkiem spustowym. Blokada puściła ale od czego one są?

    • Przez Tomson402
      Witam ostatnio kupiłem we Francji Lamborghini 180 . Ciągnik kupiłem z wyciekiem między skrzynią a silnikiem . Ciągnik wjechał o własnych siłach . Ciągnik w Polsce juz nie zjechał sam bo olej sie wylał cały . Teraz moje pytanie gdzie sie wlewa olej do przekładni . Bo jeden jest wlew w zwolnicy z tyłu po lewej stronie na imbus z miarką . Ale w instrukcji pisze ze są dwa wlewy oleju i teraz moje pytanie gdzie jest drugi wlew oleju ? Jeszcze świeci mi błąd silnika 240 i skrzyni błąd 254 . I potrzebuje elektryka który by mi to zrobił kto mi polecicie ? I proszę o waszą opinie o tym sprzęcie . 
    • Przez Casevil
      Czy rama od tura z Lamborghini champion 135 może spasowac do innych ciągników? Jeżeli ktoś wie na 100% proszę napisać (tur nowy metal-tech) 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj