krzysztof212

New Holland TM skrzynia dual

Polecane posty

Posiadam problem mój New Holland (skrzynia dual)czasami nie chce jechać. Biegi normalnie wchodzą ale nie chce ruszyć. Moim zdaniem to wina rewersa. Czy Wy macie/ mieliście podobny problem? Jak temu zaradzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzieje się tak czasami, zwłaszcza jak jest rozgrzany ciągnik. Wydaje się, że ma chęć , ale nie ruszy .  Jak włączę reduktor na B to jest lepiej. 
Czujnik nie sprawdzany. 

 

 

 

Mam też czasami problem z przekaźnikiem rusza z dużym opóźnieniem, a czasami wcale nie ruszy i zapcha rozrzutnik . 

Edytowano przez krzysztof212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę że to może być tłumik drgań... śruby mogły popękać. WOM dobrze działa? Jeżeli masz możliwość (jeżeli nie jeździ) to wbij najwyższy bieg (niech 1 osoba zostanie w kabinie żeby ciągnik nie odjechal) i weź jakiś klucz i zakręć trochę wałkiem wom i przyjrzyj się czy nie będzie chciał ruszyć. Oczywiście rewers do przodu. Jeżeli będzie próbował ruszyć to najprawdopodobniej tłumik drgań.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
alvaroalvaro78    141

Nie od womu a od zapchania filtra/niskiego ciśnienia ale jak się nie pali to raczej nie to.
Dual commandy przynajmniej w TLu miały problemy z komputerami od skrzyni. Sprawdź też stan instalacji na wyjściu z lewarka (w tej gałce gdzie masz żółw zając) no tam też się lubią przecierać. Rozumiem że żadnego magika u Ciebie nie było żeby podłączyć kompa i zrobić diagnozę...

Edytowano przez alvaroalvaro78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ranczer007
      Witam. Jesten nowy na forum. Zakładam nowy temat ponieważ nie mogłem znaleźć podobnego. Interesują mnie opinie użytkowników ciągnika rolniczego NH TD5.75. Zamówiłem go w ciemno i potrzebuje informacji na temat 3 cylindrowego silnika i ogólnego wykonania, bo podobno składany jest w Turcji.
      Dziekuje i Pozdrawiam.
    • Gość murtek
      Przez Gość murtek
      Witam szanownych kolegów.
      Z racji faktu, iż zbliża się nieubłaganie kolejny nabór PROW, chciałbym zasięgnąć opinii (TYLKO) użytkowników kilku marek i wersji ciągników rolniczych. Interesują mnie tylko trzy firmy, tj. John Deere, Deutz Fahr oraz ewentualnie Fendt. Mam dylemat również jakiej mocy ciągnik wybrać.
       
      W sumie 120 czy 160 KM i tak będzie raczej ciągnął 4 skibowy pług obrotowy (chyba że się mylę). Skłaniam się raczej do kupna trochę większego ze względu na moją bronę talerzową, która ma nie małe zapotrzebowanie mocy (obecnie współpracuje z Ursusem 1634 i niekiedy brakuje mocy, a raczej tej talerzówki nie sprzedam tak szybko).
       
      Ciągnik ma być z przednim TUZem wraz z obciążnikiem, raczej z resorowaną osią i kabiną. Zastanawiam się również nad TURem.
       
      Co do JD to jaką wersję proponujecie: classic, comfort czy może premium. Jakie są między nimi różnicę (oprócz oczywiście ceny)
       
      Aha jeśli ktoś się orientuje i dostał świeżą ofertę to proszę się nią pochwalić (mam co prawda cennik lecz bodajże z zeszłego roku). Dużo droższy jest JD od DF ?
       
      Dlatego proszę użytkowników tych maszyn o poradę. Proszę również o wypowiedzenie się w sprawie awaryjności, serwisowania, spalania, komfortu jazdy itp.
    • Przez EKO-ENERGIA
      Witam koleżanki i kolegów
      Zakładam nowy temat po przeczytaniu wszelakich podobnych, odnośnie porównywania marek czy wielkości areału do skoszenia, ale żaden wątek nie wyczerpuje mojego problemu z wyborem, w szczególności iż sporo pozmieniało się w modelach.
       
      Poszukuje nowego kombajnu do gospodarstwa, praktycznie bez usług (nie chce bawić się w to, z uwagi generalnie na brak czasu a i koszenie po 300 zł ha nie robi jakiejś znaczącej opłacalności).
      Kombajn będzie pracował na ok 150 ha, trochę rzepaku, zboża głównie żyto i pszenżyto, oraz strączkowe. (w wielu kawałkach, sporo przejazdów)
      wydajności ok 4-6 ton, z uwagi na bardzo słabe lekkie ziemie, bez szału 10 ton u mnie się nie trafia, 7 to max z hybrydy.
      równo, bez żadnych gór, pagórków itp
      żniwa zaczynam ok 20 lipca, rzepak potem ok 25 lipca, zboże
      więc mam ok 3/4 tygodni na zbiór, stąd wybór raczej najmniejszych przedstawicieli różnych marek,
       
      Pod uwagę biorę głównie 4 kombajny, a może coś jeszcze, co mi umknęło
      Claas Avero 240, Fendt 5185, JD w 330 (oraz Sampo Coma 8), NH TC 5.70
      wszystkie mają być wyposażone w wózek i stół do rzepaku
       
      może po kolei o każdej z marek, kolejność przypadkowa,
       
      Claas Avero 240
      Kombajn o mocnym silniku Perkinsa 205 km
      młocarnia 106 cm szerokość - 4 wytrząsacze
      dodatkowy bęben wstępny APS zwiększający wydajność,
      mała, warta budowa, wygodna kabina, fajnie wykonana, niezły lakier blach
      zbiornik 5600
      Heder 4,3 metra,
       
      cena ok 460 tyś netto
       
      Fendt 5185
      Kombajn o 4 cylindrowym silniku, AGCO 176 km ( gdyby nie te 4 gary, a może to stereotyp???
      młocarnia 134 cm szerokość 5 wytrząsaczy
      młocarnia konwencjonalna (bęben + odrzutnik)
      duża maszyna, na ocynkowanym nadwoziu, nowa kabina podobno bez wajch (nie wiem nie widziałem)
      zbiornik 5200
      Heder 4,2
      Konstrukcja włoskiej Lawerdy, czy to plus czy minus???
       
      cena ok 100 tyś euro (czekam na konkretną ofertę) ale to daje dziś ok 450 tyś zł
       
      JD w 330 (oraz Sampo Coma 8)
      Jeździłem nim jeden sezon, nawet fajny ale to nie JD tylko fińskie Sampo, można wybrać żółty kolor w Gravicie
      silnik 207 km
      młocarnia 111 cm szerokość 5 wytrząsaczy, ale małych, niewiele więcej niż Claas
      dodatkowy bęben wstępny PTC zwiększający wydajność,
      mała kompaktowa budowa, fajna wygodna kabina,
      zbiornik 5200l
      heder 4,2 lub 4,5 m
       
      cena ok 400 tyś zł
       
      NH TC 5.70
      silnik NEF 170 km
      młocarnia 130 cm szerokość 5 wytrząsaczy - bez retroseparatora
      duża konstrukcja, 5 klawiszy, kabina, jakoś nie wiem czemu ale nie rozwala mnie
      zbiornik 5200
      heder 4,57
       
      cena ok 420-440 tyś
       
      Uważam że przedstawione kombajny osiągną podobna wydajność ha czy ton na godzinę pracy.
      mam nim do skoszenia 150 ha co daje mi ok 10/12 dni pracy żniwnych, (150 to niby dużo na taki kombajn, ale nie za dużo)
      odbiór na 2 duże przyczepy powoduje że kombajn cały dzień nie czeka na przyczepy tylko kosi, stąd wydajność max 20 ha na dzień
      średnio 12-15 ha dziennie.
       
      czy użytkujecie takie maszyny, możecie coś powiedzieć o nich, jakieś własne uwagi przemyślenia.
      Mnie już głowa boli od tego wyboru, z góry dziękuje za każdą pomoc i wszelakie opinie.
       
       
    • Przez krater
      Witam.
      Posiadam New Hollanda z serii TD u którego stosuje olej hydrauliczny Ambra Multi G 10w30. Niedawno zakupiłem John Deera 6630p z skrzynią Auto Quad Plus, który pracuje na oleju Agrifarm Stou 10w40 mc. Oba oleje sa czyściutkie o złocistej barwie. Jak bardzo skrzynie w obu traktorach narażone będą na awarie przy ewentualnym zmieszaniu? Jaki ewentualnie wybrać olej pasujący do obu traktorów? Proszę o opinie osób znających się na temacie. Pozdrawiam
    • Przez AchimR
      W załączniku lista kodów błędów do New Holland włączając ciągniki Tier 4
      Fault codes NEW HOLLAND.pdf
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj