ursus1212

Co jest lepsze 7011 czy 7211

Polecane posty

ursus1212    0

co jest lepsze zetor 7011 czy 7211 i czym sie rozni chce kupic ale ceny 7011 a 7211 ajest duza roznica cenowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olekc330    2

Ale dlaczego założyłeś temat w dziale Ursus!!!!

Edytowano przez andrzej2110
cytowanie posta wyżej + piszemy w górnym oknie

Ursus C330:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    33

Ja nie wiem .... moderatorzy śpią czy jak? <_< Chętnie można podyskutować, ale niech temat będzie w dobrym dziale :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2254

Przenoszę <_< @igorass nikt nie śpi, po prostu nie mogę byc cały czas na AF.

 

Myslałem ze jest juz taki temat a nie znalazłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drzewis98    8

wiesz róznica jest napewno cenowa lecz nie aż tak wielka za 28,30 tys. mozna juz nabyć 7211, zetor 7211 jest młodszy produkowano chyba od 1986 rok po lata 90-siąte, także w kabince może być przytulniej lepszy komfort natomiast 7011 nie wiem czy posiada wspomaganie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3038

roznica w cenie nie bierze sie z niczego.podstawa to rocznik.przebieg,zmeczenie materialow.dostepnosc czesci zamiennych.literatury.dane techniczne to na konedata. tam sa tez roczniki produkcji

lepiej dolozyc pare zlotych i kupic mlodszy.przewaznie roznica jest spora do 10 tys.tych 70 to u nas nie widze,chyba byla mala produkcji lub importowali je tylko do pgr[u nas ich nie bylo]

co lepsze? obejrzyj pare i sam zdecyduj


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2254

drzewis bzdury wypisujesz aż oczy bolą <_< 7211 produkowano od 1985 roku, kabiny mają absolutnie takie samo wycisznie i oczywiscie taki sam komfort, wiem bo jeździłem i jednym i drugim.

Tak nie każdy 7011 ma wspomaganie, ale akurat mój ma więc jest wszystko elegancko, maska jest inna ale to szczegół, ogolnie jest więcej zmechanizowany-sprzęgło itp. Słabszy podnosnik tego nie da się ukryć, inna pompa.

 

Co do dostępnosci czesci zamiennych-wszystkie takie same jak do 7211.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

Silniki są te same czyli równa moc

tommy66692 o co Ci chodzi z tym sprzęgłem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2254

Silniki tak ale pompy inne-nie wiem ale w 7211 sprzęgło jest całkiem mechaniczne? Mogę się mylić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drzewis98    8
drzewis bzdury wypisujesz aż oczy bolą <_< 7211 produkowano od 1985 roku, kabiny mają absolutnie takie samo wycisznie i oczywiscie taki sam komfort, wiem bo jeździłem i jednym i drugim.

poprawiam troche młodsze więc cie przestaną boleć oczy, ja miałem przyjemnośc dwoma jeździć70 kabina sie rużniła, troche głośniejsza moze dla tego ze nie były to modele dosyć wyeksploatowane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

Aj tam pompy pewnie tylko szczegółami, a sprzęgło mechaniczne to II stapień a I jest hydrauliczny (przeważnie idzie się do przodu nie do tyłu)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2254

Własnie o to mi chodziło bo róznią się sprzęgłem-w 7011 mechaniczne. Pompy nie różnią się szczegółami, nie wiem dokładnie czym ale wiem że róznica jest spora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    33
Przenoszę <_< @igorass nikt nie śpi, po prostu nie mogę byc cały czas na AF.

 

Myslałem ze jest juz taki temat a nie znalazłem.

Wiadomo że nie musisz być cały czas na AF, ale oprócz Ciebie są też inni moderatorzy, a ten temat wisiał od wczoraj rana, szukałem Ciebie na forum, a że nie znalazłem to próbowałem napisać PW do innego moda ale miał zapchaną skrzynkę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

zaczynając od przodu ; inna maska (pokrywa silnika) , boki , pompa wtryskowa bez przyśpieszacza , sprzęgło sterowane hydraulicznie( jak cieknie to raczej modernizacja na minus) i hamulec sprzęgła ( który działa skutecznie) , , w skrzyni niby to samo ,ale patrząc w numery katalogowe dużo zmian , po0dnośnik z rozdzielaczem zupełnie innym + siłownik wspomagający ( w 7011 nie było możliwości podłączenia) , filtr oleju hydrauliki (dodatkowy z wkładem papierowym) ,trzecie szybkozłącze zlewne , kabina z tyłu na pionowych poduszkach z przodu ulepszone (wyraźna różnica w eliminacji jej drgań ) i na całej szerokości tylne okno , okna w drzwiach uchylne, większość z szyberdachem ( w 7011 nie było) i mnóstwo zmian , modernizacji jednakowo wyglądających części (pompa wodna ,pompa silnika zbiornik oleju serwa, pompa wspomagania ) , mocniejsza pomp podnośnik( 32/min wcześniej tylko 20) ,w krajowych to cięgna z wysuwanymi końcówkami , automatyczny zaczep transportowy ,


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2254
w 7011 nie było możliwości podłączenia

Tu się mylisz, podłączenie silownika w 7011 to nie jest problem, trzeba aby trochę przerobić "wieszaki" <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miki7211    8

W 7211 masz sprzęgło ręczne do WOM i jest ono nie zależne od nożnego nie wiem jak to jest w 7011 po za tym tam w 7211 przynajmniej moim sprzęgło jest połączone z pneumatyka ale szczerze nie rozgryzłem jeszcze o co w tym chodzi jak włączę kompresor to przy naduszeniu sprzęgła nożnego sprzęgło ręczne chodzi tak że małym palcem idzie je zaciągnąć . nie wiem o co w tym biega może ktoś z was wie ?


Moje Filmiki

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2254

W 7011 jest tak samo, sprzęgło jest niezależne ręczne od WOM-tak samo jak w 7211, ale sprzęgło "nożne" jest całkowicie mechaniczne, całkiem nie dawno dopiero udało mi się go dobrze ustawić okazało się ze cięgło bylo za długie i trzeba było go trochę skrócic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Obi32
      Witam, można ten luz na przedniej osi jakoś wyregulować?

    • Przez ddd4233
      Witam czy może ktoś z was instalował zewnętrzny rozdzielacz zamiast tego oryginalnego ? (Zepsuty rozdzielacz nie potrzebuje ehr)  już mam wypatrzony rozdzielacz 3 sekcie (dwie pływające jedną zwykła ) z podłączeniem nie będę miał problemu. Tylko chodzi o to że na jednym poście w forum widziałem jak ktoś zakładał rurkę taka dłuższa(c360)  ta od tłoka potem widziałem jak ktoś zakładał rurkę tą od powrotu też od c360 . I teraz moje pytanie jest takie  czy zamiast tego rozdzielacza co jest w środku w zetorze założył bym adapter taki od c360 to by miało prawo chodzić? Dodam zdjęcie poglądowe o jakie elementy mi chodź . Prosił bym o pomoc

       

    • Przez Obi32
      Zetor 7745, rok 1990,.sprowadzony z Finlandii, 3800 mtg. 
      Po regeneracji pompy jak to bywa trzeba, ustawić kąt wtrysku. No i tutaj zaczynają się schody tak mnie zastanawia bo mam te 3 kreski ale przed demontażem kreciłem jeszcze kołem zamachowym i paliwo drgalo w pierwszej sekcji zupełnie w innym miejscu A dokładniej 1/3 obrotu koła zamachowego dalej.Dodam że ciągnik chodził dobrze przed regeneracją pompy jak i ustawieniu kątu na znakach i normalnie odpala, tylko dlaczego paliwa na kapilarce drgało w innym miejscu. Może ktoś miał podoby problem i wie jaka jest przyczyna. Z góry dzięki za odpowiedź!
    • Przez raven18
      Hej, ma ktoś zamontowane wewnętrzne lusterko na ramce tylnej szyby, do łatwiejszego zaczepiania maszyn (na zaczep hitch, który jest nie widoczny za zaczepem do przyczep jednoosiowych i trzeba na czuja podjeżdżać). Oglądałem zdjęcia ciągników i nie znalazłem jak to w sumie wygląda, czy to dobry pomysł skoro chyba nikt nie montuje? 😎 
    • Przez dawidkrawczyk
      Witam, jestem w posiadaniu Zetora 5211 i chciałbym założyć przedni napęd od Zetora 5245. I właśnie przychodzę z pytaniem co trzeba przerobić w skrzyni biegów żeby wszystko ze sobą współpracowało?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj