Bambi14

Jak zlikwidowac luz drazka zmiany biegow (drazek z prawej strony)

Polecane posty

Bambi14    97

Otoz jak wyzej, mam luz na boki w miejscu zaznaczonym na zdjeciu, szukalem schematow, kombinowalem i nie wiem jak ten luz zlikwidowac, wkrecenie srobki ze srutem nie pomaga bo cala ta tuleja ma luz ze 3-4mm

 

img-0428.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bambi14    97

brok wyrwany? tzn? oslonke zdjalem bo myslalem ze jakos do tego dojde zeby zlikwidowac ten luz.. a powiedz mi w jaki sposob wymienic ta podpore zmiany biegow bo na schemacie wyglada ze kolek numer 10 trzeba wybic ale u mnie on jest schowany w tej wiekszej tulei.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Brakuje ci zaślepki 11.

Tego kołka na pewno nie trzeba wybijać.

Na moje oko trzeba wykręcić śrubę blokującą 19, Odkręcić dźwignię 12, wybic kołek 16, wyjąc blachę 15 i może zejdzie.

Osłonę 14 kup i załóż. 

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianraki3    12

Odkręć blachę nr 20 i pod nią jest 19 taki sworzeń z łebkiem i na końcu zeszlifowany na płasko zwie się to ustalacz. 70-1703205J5RKB_sm.jpg

mógł się wyklepać on albo otwór w lewarku lub rowek w podporze nr6. Wyjmij lewarek, przez korek odkręcisz śrubkę co trzyma wybierak biegów potem wyjmiesz ten ustalacz i wszystko ocenisz. Trzeba nieraz coś napawać i będzie. Włóż przy okazji zaślepkę 11 nowy oring 7 i sprężynkę z kólką 26 i 28 i będzie jak nowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bambi14    97

Juz sie toczy nowy "ustalacz" bo gniazdo tez jest minimalnie rozbite na walku, takze dzieki za pomoc, a sprezynke i kulke to wystarczy ciut bardziej dokrecic i juz bedzie lapac zatrzaski. Ciekawe, ciagnik ma od nowosci 2500mtg i wajcha latala na boki bez oporu no i ten luz, no ale niestety tani ciagnik to i jakosc nie najlepsza

Edytowano przez Bambi14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Wywierć dziurkę na kalamitke. W smarze na pewno dłużej pochodzi. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

tak patrzę i to jest chyba dźwignia zmiany biegów bo wygląda to podobnie jak w moim MTZ952.3 ze skrzynią 14/4, dobrze myślę?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

jakbyś wkleił fotki z montażu to się może innym przydadzą.

U mnie gdzieś tam się poci, na wiosnę jak się zrobi cieplej to zajrzę.

Patent z kalamiktą też chętnie bym zobaczył.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj