Piotr5314

Jak to jest naprawde z tym 5314...

Polecane posty

wojtii    9

moj 5314 też jest z 96r,chyba wyjątkowo wadliwy egzemplarz,urywająca się sprężarka,krzywe felgi,urywające się śruby w tylnich kołach,wycieki z WOM,3 rozrusznik.4 akumulator,po przebiegu 2400mth zaczął ciężko palić,z odmy wali na biało,kapitalka?? 2 chłodnica po awarii pompy wodnej, problemy z elektryką,wentylator wyje

paliwo tylko z orlenu lub shell,olej Turdus,zawsze pilnowane stany i terminy wymiany używany na niecałych 30hektarach,

 

uważam ,że jest to dobrze pomyślany i mocny ,oszczędny traktor,tylko ta jakość wykonania...o takich pierdołach jak rozsypujące się klamki w drzwiach ,czy niedziałający wskaźnik paliwa nie wspomne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr5314    1

Mój 5314 też nie należy do idealnych mam ponad 4tys mth i robiłem w nim uszczelke pod głowicą, podnośnik, łożyska w pompie wodnej, uszcelniacz przy wyjściu ze skrzyni na wałek,i z pod sprężarki też nie żałuje oleju wyrzucić, szczególnie silnik jest w nim udany i chyba tylko silnik :angry:

Polak potrafi zepsuć, żałuje że nie kupiłem czegoś z MF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtii    9

mozesz napisać jak zrobiłeś wałek?

czy wymieniałeś oringi na wałku czy są tam jeszcze jakieś inne ,bo u mnie wymiana tylko tych oringów mało dała :angry:

używany stary MF byłby lepszy od nowego ursusa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    56

Mam 4514- taki sam jak 5314 tylko ma mniejsza moc, więc chyba też mogę co tu napisać <_<.

 

Na mój ciągnik nie mogę złego słowa powiedzieć. Mam go od 1998 roku. Pracuje na 40ha i w tej chwili ma przebieg ok. 2600 mth. Oczywiście miałem z nim małe problemy, ale szybko się z nimi uporałem. Raz rozsypała mi sie pompa wodna. Miał małe nieszczelności na zwolnicach (wycieki oleju), ale szybko to zrobiłem i teraz nic nie cieknie. Niedawno padł mi alternator- dałem do naprawy, koszt 55zł. Jak na razie wszystko ok B).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr5314    1

Wojtii przy wyjściu wałka ze skrzyni masz tylko do uszczelniania oring, który wymieniłem lecz nie dało mi to zbyt wiele B) Postanowiłem wbić obok niego jeszcze jeden taki sam oring bo jest tam sporo miejsca i to pomogło w 100% <_< Więc spróbuj.

O ile dobrze pamiętam to jest tam miejsce na 3 takie oringi !!!

 

Odezwij się na gg jak masz jakieś pytania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

te ciągniki sa dobre ale jak widze jak nimi robia ludzie leciutkie troche skacza lataja podskakuja na szosie. ciagnik niczemu sobie tylko ta cena sam bym sie na to skusił jako pomocniczy ale cena powala za ta kase to kupie jakiegos ciezkiego ursusiaka i nieporuwnywalna robota ursusem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dziku    2

ja mam z 98 i jestem bardzo zadowolny!! :rolleyes: nie było żadnych większych awarii. a troche sie narobi w polu!! :blink: tylko ta kabina by mogła byc troche większa i miejsce dla pasażera by mogło byc. i zeby był troche szybszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dziku    2

ja chciałem wziąc 5714 ale jak kupowaliśmy to mówiliśmy ze po nam taki duży ciągnik, i to był błąd mogłem kupic tego większego, ale na tego nie narzekam i jestem z niego bardzo zadowolony.:rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elwis2    14

No mój też pracuje na 40 ha, i mu nieżałuje w polu bo robota musi być zrobiona!Mam go od 2000 roku i tylko poważna awaria to wymiana symeringu w prawej przedniej zwolnicy.WYMIANA olei jest robiona na czas,o sprzęt trzeba dbać żeby chodził i mu nieżałować :wacko: .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejko    0

tez mam 5314, rok 99. niezly ciagnik , dosc szybki,malo pali,dobry do prasy belujacej.ale najgorsze sa szczegoly..wskaznik paliwa niesprawny od paru lat, druga

rura wydechowa, co jakis czas urywaja sie szpilki w tylnych kolach -to jego najwieksza wada (przypuszczam ze zle dobrane obciazniki)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elwis2    14

Hm jakby stały w garażu traktory to by się nic znimi niedziało,jak to mówią jak dbasz tak masz!Ja mam swojego z2000 roku i odpukać nienarzekam,moge go polecić nawet sąsiadowi 5314(sąsiad byłby zadowolony a nie jak z mtzeta).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    29

nie masz racji mó maluch stał pół roku w garażu wczoraj poszedłem go przepalić a on nie chce odpalić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek5314    0

cześć wszystkim też posiadam ursusa 5314 i też jet z wadami np rwają mi sie szpilki w prawym kole wysiadła już pompa hydrauliczna urwał sie kommin i teraz jeszcze nie chce odpalać z rozrusznika tylko trzeba go 1 metr pociągnąć i zaraz zapalz i nie wiem co może sie dziać rozrusznik jest dobry akumulator też wszystkie przewody wyczxyszczone filtry nowe prosze jak ktoś wie co może byc to niech mi szybko odpisze z góry dziękuje :lol: jak coś to pisać na gg 432349 lub meila jacek1991-17@o2.pl lub na forum

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Dzwonił dzisiaj mechanik w sprawie mojego 4514 (prawie to samo 5314) i mówił, że pompa od podnośnika jest do niczego i mówił, że nowa to nowet do 5 tys. zł może kosztowwać!!!!!!!!! i dotego tylko na zamówienie mogę ją kupić.

Jesli chodzi o koła to umnie pękały mocowania śruby w feldze- ja mam opony R36 gdzie te śruby są zgupowane 4x2, musiałem pospawać i jest ok, tylko, że nie mogę zmienić rostawu kół na tylknej osi (mogę tylko raz poszeżyć przez odwrócenie kół razem z tarczami).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dziku    2

jacek 5314 to ze nie odpala to moze trzeba dac nową świece żarową . ja tak musiałem zrobic w mf255. a w 5314 naszczęście nic mi sie takiego nie przydażyło.:lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    56

O kurde, co za cena za tą pompę!!! A nie da się jej zregenerować. Jeśli masz trochę czasu to może popytaj się na szrotach- może mają jakieś od MF-ów co mażnaby było dopasować do 4514.

@jacek5314, a zobacz czy masz dobrze zawory wyregulowane. W tym okresie to świeca żarowa nie ma znaczenia (zimą to tak). A rozrusznik w miare dobrze kręci? Bo mój ostatnio to słabo kręcił, ale akumulatory były dobre. Musialem wymienić szczotki i wszystko jest teraz ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dziku    2

ja jak wymieniałem pompe w mf255 to 2 tys kosztowała nowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj