Ruszają Naukowe Czwartki w BayLab!

blog-0814316001393831855.jpgDlaczego krew jest czerwona? Jak wygląda noga muchy w powiększeniu? Po co ludziom innowacje? – na te i inne pytania każdy może znaleźć odpowiedź w salonie popularnonaukowym BayLab.

 

Stół multimedialny z aplikacjami o zdrowiu, seria fascynujących doświadczeń, zabawy z mikroskopem. Nasi moderatorzy wytłumaczą dlaczego krew jest czerwona, a witamina C – potrzebna piratom.doświadczeń, zabawy z mikroskopem – to tylko niektóre atrakcje, na które zaprasza salon popularnonaukowy BayLab. Jego twórca, firma Bayer, ukazuje tu znaczenie nauki dla codziennego życia. Naukowe Czwartki są elementem programu promowania nauki Making Science Make Sense. Patronat honorowy nad programem objęła Politechnika Warszawska oraz Warszawski Uniwersytet Medyczny.

 

- Nauka jest fascynująca i zmienia nasze życie na lepsze. Wszystkich, którzy chcą się o tym przekonać – szczególnie rodziców z dziećmi - zapraszamy na Naukowe Czwartki w BayLabie. Nauka dla lepszego życia – to motto firmy Bayer jest jednocześnie hasłem tego miejsca – mówi Monika Lechowska, Dyrektor Komunikacji Bayer Sp. z o.o.

 

Salon multimedialny BayLab to unikatowa możliwość spotkania z nauką w namacalnym, praktycznym wymiarze. W części laboratoryjnej salonu można samemu przeprowadzić szereg doświadczeń przy wykorzystaniu sprzętu diagnostycznego i odczynników. Zbadamy tu m.in. zawartość witaminy C w owocach i warzywach, dowiemy się jak pracuje nasze serce, jak w oku powstaje obraz, który widzimy, oraz jak dbać o nasze zwierzęta, by były zdrowe Młodzi badacze mogą odkrywać pod mikroskopem fascynujące szczegóły np. komórek narządów, roślin i owadów. Hitem salonu jest stół dotykowy z wieloma aplikacjami – dzieci natychmiast opanowują jego działanie. W części multimedialnej salonu obejrzymy filmy popularnonaukowe, w tym 3D, ukazujące wpływ nauki na polepszanie naszego życia oraz niezwykłe analogie pomiędzy złożonością i pięknem otaczającego nas świata rzeczywistego a światem nauki.

 

Naukowe Czwartki ruszają już 13 marca i będą odbywały się średnio co dwa tygodnie. BayLab zaprasza dzieci od 8 roku życia z opiekunami – chętni powinni się zarejestrować na wybrany termin na stronie www.baylab.bayer.com.pl. BayLab dzieli się przykładami praktycznych doświadczeń również w Internecie: www.facebook.com/BaylabPolska

 

BayLab to drugi w Europie salon popularnonaukowy, stworzony przez Bayer (po Niemczech). Salon wpisał się już do krajobrazu instytucji popularyzujących naukę. Podobnie, jak w roku ubiegłym, weźmie udział w Festiwalu Nauki, a także szeregu nowych projektów – m.in. NaukowaWarszawa.pl.

 

warsztaty w Baylab_fot1.jpg

 

Bayer: Science For A Better Life

Bayer to międzynarodowa firma działająca w trzech kluczowych obszarach: ochrony zdrowia, środków ochrony roślin i wysoko specjalistycznych materiałów. Bayer, jako firma-wynalazca, wyznacza trendy w obszarze badań. Produkty i usługi firmy Bayer mają na celu przynoszenie ludziom korzyści i ulepszanie jakości ich życia. Jednocześnie, firma Bayer tworzy wartość poprzez innowacje, wzrost i zapewnianie wysokich zysków. Będąc firma odpowiedzialną społecznie, Bayer przestrzega zasad zrównoważonego rozwoju i działa jako odpowiedzialny społecznie etycznie i korporacyjny obywatel . W roku podatkowym 2012, firma Bayer zatrudniała 110,500 pracowników, a wysokość sprzedaży wyniosła 39.8 mld €. Wydatki inwestycyjne wyniosły 2.0 mld €, a wydatki na badania i rozwój kształtowały się na poziomie 3.0 mld €. Więcej informacji www.bayer.com.pl

 

Oświadczenia dotyczące przyszłości

Niniejszy komunikat prasowy może zawierać dotyczące przyszłości oświadczenia opierające się na aktualnych założeniach i prognozach Grupy Bayer lub zarządów poszczególnych podgrup. Istnieje wiele znanych oraz nieznanych rodzajów ryzyka, niewiadomych oraz innych czynników, które mogą spowodować znaczące różnice pomiędzy rzeczywiście osiągniętymi w przyszłości wynikami, sytuacją finansową firmy oraz tempem jej rozwoju a wartościami szacunkowymi zawartymi w niniejszym dokumencie. Do czynników tych należą również te, które zostały opisane w publicznych sprawozdaniach firmy Bayer dostępnych pod adresem www.bayer.com. Firma nie ponosi żadnej odpowiedzialności za aktualizację takich dotyczących przyszłości oświadczeń ani za porównywanie ich zgodności z jakimikolwiek przyszłymi wydarzeniami.

 

Kontakt: Monika Lechowska, tel. 22 572 35 16, baylab@communication.pl

 

informacja prasowa Warszawa, 27 lutego 2014 r.

agrofoto


0 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia.

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj