Kramp Group oraz Kongskilde Industries A/S łączą się!

blog-0290013001450452126.jpg

Firmy Kramp Group oraz Kongskilde Industries A/S podjęły strategiczną decyzję dotyczącą współpracy. Co czeka klientów w pierwszym kwartale 2016 r.?

Sprawna obsługa klientów i terminowość w dostawie zamówionego sprzętu to jedne z priorytetów firmy Kongskilde, która zdecydowała się na strategiczną współpracę z Kramp Group w zakresie części roboczych i zamiennych dla rolnictwa. Porozumienie zakłada, że Kramp Group przejmie dystrybucję części zamiennych Kongskilde w Europie dla importerów, dilerów i klientów w pierwszym kwartale 2016 r.

Na czym jeszcze będzie polegała współpraca?
Umowa obejmuje również współpracę w dostarczaniu części oryginalnych. Firma Kramp Group będzie je rozwozić do klientów za pomocą nocnych dostaw, z wyłączeniem jedynie niektórych krajów. Istotnym warunkiem jest fakt, że w wielu przypadkach części będą dostarczane już następnego dnia, jeśli złożono zamówienie do godz. 18 dnia poprzedniego.

Od dawna chcieliśmy zwiększyć efektywność dostaw części zamiennych dla naszych klientów w całej Europie. Z Kramp Group jako naszym partnerem Kongskilde jest teraz w stanie zaoferować najlepsze warunki dostawy na rynku – powiedział Ole Gade, prezes Kongskilde Industries.

Kramp Group zostanie również odpowiedzialne za utrzymanie stanów magazynowych, co oznacza dla dilerów Kongskilde, że sam proces zamawiania będzie teraz prostszy, ponieważ większość z nich jest już obecnie klientami Kramp Group.

Kramp Group, czyli szybka dostawa
Firma Kongskilde otwarcie przyznaje, że klienci często pytają, czy sprzęt może być dostarczony przez Kramp Group, ponieważ wiąże się to z szybką dostawą. Co więcej, umowa dotyczy również możliwości z korzystania z zaawansowanych opcji, znajdujących się w sklepie internetowym, gdzie również klienci finalni mogą zamawiać online.

Dostawa części z Kongskilde wpasowuje się świetnie w nasze założenia logistyczne, natomiast czas dostawy będzie dla większości bardzo atrakcyjny – przyznaje Carsten Thygesen, członek zarządu Kramp Group. – Klienci będą zamawiać online lub telefonicznie, a części będą dostarczane następnego dnia rano, co czyni ten proces najprostszym z możliwych – podsumowuje.

W najbliższych miesiącach Kramp Group będzie rozwijało kompleksowy zapas części oryginalnych, a pracownicy zostaną przeszkoleni i wdrożeni w system tak, by mogli zapewnić jak najlepszą obsługę klientom. Do tego czasu klienci będą zamawiać produkty wg starych zasad firmy Kongskilde.

Źródło: materiały firmowe

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość monika_adag_88
Zaloguj się, aby obserwować  


0 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia.

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj