Massey Ferguson
 

Massey Ferguson

  • 2576 wyświetleń

Pokazy w Marianowie



Informacje o zdjęciu Massey Ferguson

Zrobione z Samsung GT-S5380D

  • 2.7 mm
  • 1/1142
  • f f/2.8
  • ISO 50

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • pp1208
  • 706 5987

byłem ... tylko dopchać sie nie mogłem. :-) spodobały mi sie bardzo,nawet byłem zainteresowany wziąć na testy jednego z ch*jn 5609 ale czar prysł wtedy gdy dowiedziałem sie że ma trzy cylindry i tylko 3300 pojemności .... według mnie porażka

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamil41
  • 29 2464

dlaczego porażka 3 cylindry??? Mi sie właśnie marzy taki bo zawsze spora oszczędność w paliwie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pp1208
  • 706 5987

czy jest oszczędniejszy ? może nie dużo ale żywotność mała i pewnie momenty z trzech cylindrów za dużo niema ale kto co lubi :-)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • marc28
  • 0 30

Trwałość mniejsza ciekawe dlaczego.....

Mam u siebie Ursus C 360 3 P z przebiegiem 12 000 mtg i po 10 000 mtg były wymieniane pierścienie

a wg C 360 zużywa sporo mniej paliwa.

 

Dla większości jak ma 6 cyl np. jak ma MF 8690 8,4 l pojemność i 370 KM i to jest ok

 

czyli z jednego gara 60 KM

z jednego litra pojemności 44 KM

 

a w MF 5609

z jednego gara 32 KM

z jednego litra pojemności 29 KM

 

z to on jest wyżyłowany..........................

 

i tak naprawdę to ten co kupuje MF 8690 to pracuje stale na pełen gwizdek a ten co kupuje Mf 5609 to w najlepszym przypadku połowę. Reszta to kosiarka, prasa, ładowacz, transport

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pp1208
  • 706 5987

no tak ale np dla porównania john deere seri 5M 80 koni ma pojemnośc 4500 a ferguson 3300 i nawet 105 koni . według mnie to nie jest dobrze a po drugie jak rozmawiałem z przedstawicielem o małej pojemności silnika to odpowiedział mi że remont drogi nie będzie :-) czyli nie zaprzeczał że jest mniej żywotny

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość konteno

lepsze materiały i nowoczesne rozwiązania konstrukcyjne pozwoliły windować parametry i osiągi silników (stopień sprężania , stopień obciążenia, itp) przy zmniejszającej się pojemności i zużyciu mocy na potrzeby własne silnika (napęd rozrządu, pompy wtryskowej , wentylatora chłodnicy i pompy smarowania), turbo + intercooler mocno pakują w silnik ile się da powietrza co przy 4 zaworach na cylinder pozwala na wpompowanie i spalenie większej ilości paliwa w lepszych warunkach przekładając się na spore możliwości małych silników

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pp1208
  • 706 5987

kontento masz racje tylko mnie ciekawi jedna rzecz, czy taki silnik wytrzyma chociaz 10 tys godzin. pozyjemy, zobaczymy :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość konteno

jak się zaleje dobrą ropą , posmaruje lepszym olejem i będzie dbało , pamiętało o prawidłowej eksploatacji i serwisowaniu to takie rzeczy są do osiągnięcia

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • marc28
  • 0 30

Wszystkie silniki przed dopuszczeniem do sprzedaży maja homologacje na 20000 - 30000 mtg.

A w Fendzie serii 200 ten silnik jest od 2007 roku i w modelach od 70 - 110 KM.

Nie sądzę że jeśli byłby wadliwy to dalej by go montowali

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pp1208
  • 706 5987

wadliwy napewno nie jest, poprostu myślę że jest mniej żywotny no i według mnie powinna być pojemnośc około 4500 no ale to moje zdanie . projektanci napewno wiedzą lepiej :-)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj