damian95 22 Napisano Czerwiec 10, 2013 Zaawansowany 22 457 Hmm pomysł pierwsza klasa, aż chyba sam pomyślę aby coś takiego wykombinować proste i może być bardzo pomocne, i prawie brak ingeracji w oryginalny układ. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
matisz 121 Napisano Czerwiec 10, 2013 Zaawansowany 121 670 To fakt wystarczy tylko przewiercic otwór w oryginalnej dzwigni, i potem przyzwyczaic sie do nowej dzwigni tzn do przodu-gora, do tyłu- doł Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
talar 16 Napisano Czerwiec 10, 2013 Nowicjusz 16 41 Poprawianie fabryki, zawsze spoko ja w c-330 też przerobiłem, że mam pod reką. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
otson 3 Napisano Czerwiec 10, 2013 Nowicjusz 3 29 A możesz kolego napisać jak albo najlepiej dać fotkę tej przeróbki? Będę wdzięczny . Pozdrawiam Poprawianie fabryki, zawsze spoko ja w c-330 też przerobiłem, że mam pod reką. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
talar 16 Napisano Czerwiec 10, 2013 Nowicjusz 16 41 @otson odezwij się do mnie na gg bo na AF nie będe wstawiał bo zaraz posypie się fala krytyki, że mało estetycznie, niepomalowane itp... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pawel807 102 Napisano Czerwiec 11, 2013 Zaawansowany 102 1392 @talar dodaj tu fotkę. Takiej przeróbki tu jeszcze nie ma. Nie jednemu się przyda. A krytyki się nie bój. A się upierasz nie dodawać to daj mi na PW. Koledze się przyda. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
TheMariko12 437 Napisano Czerwiec 11, 2013 Zaawansowany 437 2730 Akurat dla mnie każda przeróbka jest bez sensowna nie to że mi się to nie podoba ale poprostu nie lubię tego że ktoś coś zawsze przerabia Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
bandit66 343 Napisano Czerwiec 11, 2013 Zaawansowany 343 2810 Podobnie ma Prorok zrobione. I o to chodzi ktoś coś podpatrzy i bierze się do roboty Ja mam tak zrobione, iż kierunki jak w oryginale, tylko dźwignia dłuższa, mam zdjęcia w galerii 5! _______________Pozdrowienia Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
4718zetor 46 Napisano Czerwiec 11, 2013 Zaawansowany 46 1342 @TheMariko12 Wiesz, jak to mówią ,,fabryki nie poprawisz'' , ale z drugiej strony polska fabryka (mam na mysli c360 np) robiła prosto, ale nikt nie powiedział że skutecznie, dajmy na to nawet tą wajche od podnośnika, wystarczyło, aby bylo troche bardziej pomyslane i było by to pod ręką, a tak to nisko sie schylać. C360 to ciągnik jak ciągnik, ale ile wiecej było by komfortu jak by miały oryginalnie montowane wspomagania kierownicy? Także ,,fabryki nie poprawisz'' jednak nie zawsze sie sprawdza Co do przeróbki to myślę ze dosyc porecznie jest teraz, miałem tak u siebie w zetorze, z początku bylo ciezko sie przyzwyczaic do stron ale pozniej juz bylo w normie, lecz zdjąłem to bo i tak mało uzywam podnosnika. A zrobilem wtedy cos takiego ponieważ przez zabudowe mostu, ktora moze nie byla do konca przemyslana (nie ja robilem) wajcha oryginalna od podnosnika chowala sie ponizej zabudowy i to byla główna przyczyna Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Patryk3802 200 Napisano Czerwiec 12, 2013 Zaawansowany 200 1691 @TheMariko12 Każda przeróbka bez sensowna? ;o np wiem że tu ktoś na AF zrobił "przeróbkę" 60tki aby podnośnik działał niezaleznie od wałka WOM. Czy taka przeróbka nie jest użyteczna? I lepsza niż rozwiązanie z fabryki? Czy przerobienie blokady mostu na "zaciąganą" jak hamulec ręczny nie jest użyteczną i praktyczną zarazem sensowną przeróbką? Chyba że wolisz zaciągać gaz ręczny i stawać w kabinie. Pół biedy jak masz np kabinę kunów czy czeską albo bez kabiny jeżdzisz a jak masz puszkę? Oj kręgosłup boli:d Nie mówiąc już o innych rzeczach których brakuje tym ciągnikom. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
sebo1986 229 Napisano Czerwiec 12, 2013 Staram się byś lepszym.. 229 922 fajna sprawa też tak zrobie kiedyś 5 . Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
szymon09875 9913 Napisano Czerwiec 14, 2013 Zaawansowany 9913 7845 Ja tak miałem zrobione tylko na łączeniu miedzy oryginalną wajchą a tą nową miałem cięgło od sprzęgła c360 ale wywaliłem bo sie jakoś przyzwyczaic nie szło Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kasiak 57 Napisano Czerwiec 16, 2013 Zaawansowany 57 244 W ten sam sposób można by zrobić sterowanie na błotniku z tyłu. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
lukaszursus904 29 Napisano Czerwiec 18, 2013 Zaawansowany 29 351 Akurat dla mnie każda przeróbka jest bez sensowna nie to że mi się to nie podoba ale poprostu nie lubię tego że ktoś coś zawsze przerabia a ja akurat lubie przeróbki ale nazwał bym to inaczej a dokłądnie Modyfikacje od małego siedzialem w garazu i grzebałem i kąbinowałem Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Grzesiek44 4 Napisano Lipiec 11, 2013 Zaawansowany 4 320 Pomysł 5 / 5 Mógł byś napisać wymiary , rozmiary wszystkich elementów pasowań to jutro na szybkiego bym coś takiego skręcił Pozdrawiam Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się