Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Traktory Kubota

Kubota M 108 S

Legat997
Zaloguj się, aby obserwować  

Transport w żniwa


Zaloguj się, aby obserwować  


12 komentarzy

Rekomendowane komentarze

Aktualnie za tą cenę nie kupiłbym ani Kuboty ani John Deera.. Ta cena, która była napewno nie powtórzy się.. ;-) JD mnie nie przekonał, no i cena była napawdę znacząco większa.

kolego czy mógłbyś powiedzieć coś wiecej o tym traktorze ?

Interesuje mnie szczególnie twoja opinja z pracy nim, z jakim plugiem pracuje ? jak wysokie jest spalanie ? I dlaczego akurat kupiłeś Kubote ?

Ciągnki spisuje się znakomicie jak dla mnie, ma duży przeswit, znakomitą zwrotność (nawet na włączonym przednim napędzie, przy maksymalnym skręcie przenosi cały czas moc na przednie koła dzięki zastosowaniu mostu z kołami zębatymi, bez krzyżaków), wspomaganie działa bardzo lekko, klimatyzacja w standardzie - mała rzecz, a cieszy w upały i nie tylko, pneumatyczny półobrotowy fotel z zagłówkiem, płaska podłoga, elektrohydrauliczny rewers bez sprzęgła, obciążniki przednie w standardzie no i silnik Euro IIIA z Common Rail. Spalanie średnie wynosi 4,5l/mth/1900obr/1godz zegarowa.

Experymentalnie chodził w UG 3x30, ale będzie wiekszy.

Wybrałem Kubotę ze względu na jakość i pochodzenie ciągnika (Made by Japan) nie z Chin, wyposażenie w danej cenie w porównaniu z innymi markami, i ma minimum elektroniki.

Z tym spalaniem to trochę przesadziłeś bo kolega miał na próbę kubotę 86km to mówił że koło 8l na godzinę orki pługiem 4x30, ale i tak ten wynik go bardzo zadowolił bo jego jd5720 sporo więcej pali.Ja niestety nie dopchałem sie do kolejki na test.

Te 4,5 l na godzinę roboty to jak wspominałem dotyczy koszenia 3ha łąki torfowej SaMasz 1,85m + spulchniacz pokosów i transport sianokiszonki na odległość 5 km. W pługu spalanie wyszło 7l na godzinę roboty a zaoranie 1ha trwało 75min przy szybkości 9...10km/h.

dzięki za profesionalną opinje! :D Coraz bardziej skłaniam sie do Kuboty!

Ale mam jesze jedno pytanie. chodzi mi o skrzynie biegów? posiada 32 biegi do przodu i do tyłu, rewers elekrohydrauliczny pod kierownicą. Interesuje mnie w jaki sposób zmiena się biegi?? wiem ze w dzwigni są 4 biegi , ze posiada wzmaczniacz jednostopniowy, ze z lewej strony siedziska posiada mechaniczną zmiane biegów (polowe,szosowe). interesuje mnie jak sie zmiania biegi z zółwia na zająca ? to jest w tej głównej dźwigni czy przyciskiem ?(to sie nazywa chyba swing shift). I czy możesz podać opinie własnie na temat skrzyni biegów? jak pracuje ? czy przełanczanie biegów nie nastrecza kłopotów ? do przełąćzania jakich trzeba używać sprzęgła.

Z góry wielkie dzięki!!!

Dźwignia zmiany biegów wyposażona jest w elekrohydrauliczny przełącznik, który zmienia przełożenia żółw-zając po przytrzymaniu krótko ok 1s dźwigni w stronę kierownicy. Gdy olej jest zimny, biegi trochę ciężko wchodzą (to moje prywatne odczucie), mija to po 10...15min. Po tym okresie rozgrzewki działa bardzo dobrze :D

Fotki Kuboty M 108 S - http://www.landwirt.com/ArtikelDiashow/art...BOTA_M108S.html

kolego wielkie dzięki dla Ciebie i pozdrowienia :D

Tak teraz myśle ze mój wybór padnie na 108S

A jak byś mógł sie podzielić jeszcze jakimiś opinjami na temat tego sprzętu to był bym bardzo wdzieczny :D

jeszcze jedno no ilu ha pracujesz tym sprzętem ? i czy to jest główny koń pociągowy ?

Ciągnik jest jako główny koń pociągowy, do ciężkich prac, głównie na użytki zielone, do upraw polowych, jak również do transportu. Do szczęścia brakuje tylko ładowacza czołowego. :rolleyes:

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×